Inzerce

10 tipů, jak nachodit 10 000 kroků denně

26. srpna 2015, Redakce   |   přečteno: 4810x

Obezita je celosvětovou epidemií, kterou trpí čím dál tím více osob. Především přemíra jídla, sedavé zaměstnání, stres a minimum pohybu může za to, že populace tloustne. Na druhou stranu je tu však čím dál více těch, kteří propadají fenoménu zdravého životního stylu.

foto: shutterstock.com

S technickým pokrokem jde ruku v ruce i méně manuální práce, zatímco přibývá administrativy. Ovšem sedět 8 hodin v kanceláři u počítače naší postavu moc nevylepší. K tomu přidejte občasné obžerství, alkoholové párty, kouření a celá řada nemocí je na světě. Krom obezity najednou navíc trpíme i cukrovkou a vysokým tlakem.

Buďte fit i bez permanentky do fitka

Přibývá stále těch, co se doslova zamilovali do zdravého životního stylu. Permanentky do fitnesscenter, ranní běh, jídla plná zeleniny a detoxikační vody, to vše je pro mnohé denní chléb, bez kterého si už neumí svůj život ani představit.

Pokud však pro vás je tato představa nemyslitelná a při slově běh upadáte do mdlob, pak vězte, že být fit můžete i díky obyčejné chůzi.

Prochoďte se k lepší postavě

Není nutné pro shození pár kil radikálně měnit životní styl, ale je vhodné do svého života zařadit pár drobných změn. A hlavně nezapomenout na to, že za den je důležité nachodit 10 000 kroků.

img1.png
   Foto: E-shop Witt
  1. Ráno začněte lehkým protažením a se sklenkou vody s citronem.
  2. Dopřejte si po ránu vydatnou snídani. V ranních hodinách se nemusíte obávat ani sladkého jídla.
  3. Do práce jděte pěšky. Pokud bydlíte daleko a jezdíte MHD, pak vystupte o jednu nebo dvě zastávky dříve.
  4. Dopoledne v práci nezapomínejte svačit. Kila i peníze ušetříte, pokud si svačinu a oběd připravíte doma.
  5. Po práci jděte na obchůzky pěšky. Snažte se menší nákupy, poštu či vyzvednutí dětí ze škol zařídit po svých.
  6. Dopřejte si před spánkem krátkou procházku s rodinou či s domácím mazlíčkem. Nejen, že nachodíte zas o něco více kroků, ale mozek se vám pročistí, a budete připraveni na spánek.
  7. chozeni
        Foto: FitnessBlender
    Pořiďte si krokoměr. Horko těžko si přes den spočítáte, kolik jste opravdu nachodili kroků. Proto chytrou pomůckou je krokoměr, který to nejen spočítá za vás, ale také vám prozradí, kolik kalorií jste za den spálili.
  8. Další skvělou vychytávkou jsou také mobilní aplikace, které vám krom počtu kilometrů, kroků a spálených kcal ukážou trasu a tempo.
  9. Najděte si na procházky sparing partnera. Ve dvou potřebných 7 kilometrů, což je 10 000 kroků, ujdete snáz.
  10. Výsledky si zapisujte. Denně si pište, kolik kroků či kilometrů jste nachodili, ať máte dokonalý přehled o své aktivitě.

Přečtěte si také

Chcete běhat dál a rychleji? Pomoci může změna stravy

Cuketa - zelenina pro hubnutí a detoxikaci

Angínu v létě nepodceňujte

Inzerce
Léky a doplatky

Vyhledejte lék pomocí jeho celého názvu nebo jeho části. V databázi najdete kompletní příbalovou informaci daného léku a průměrný doplatek v lékárně.

Např.: wobenzym
Poraďte se s lékařem

Potřebujete se poradit s lékařem o svém zdravotních stavu? Jeho odpověď obdržíte do 3 pracovních dnů. Napsat lékaři

Podívejte se na zveřejněné odpovědi o zdraví a nemocech. Všechny odpovědi

Vyhledat lékaře
Vyhledat zdravotnické zařízení
Druh zařízení:
Co nejblíže k:
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Anketa
Jste také dárcem krevní plazmy?
Zatím hlasovalo 46 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Zdenda (Prostata - Zbytnění prostaty) 10. srpna 2017, 09:19:32

    Pepo, mám s prostatou velké problémy a to mi jěště zdaleka není 60. A na operaci zatím… Diskutovat

  • Alex (zlomenina prstu) 12. srpna 2017, 13:43:59

    Mam vyklbeny malicek a chcem sa spytat par otazok, ako sa Vam zahojilo vase zranenie? Ja mam na nom… Diskutovat

  • Kateřina (Online konzultace s kožním lékařem: akné, mateřská znaménka i padání vlasů) 11. srpna 2017, 15:38:10

    Dobrý den, mám dotaz ohledně jakési vyrážky které mám na obou stranách trapezu a v… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.