Inzerce

Příznaky čeho? Pomůžete mi?

Dobrý den, má přítelkyně měla již několikrát záchvat. Jedná se o to, že z ničehonic se jí začne motat hlava, špatně se jí dýchá (má pocit toho, že se nemůže nadechnout - dušnosti). Začne se klepat a začnou jí brnět konečky prstů na ruce (popřípadě noze). Zároveň chce na čerstvý vzduch, kde ale prakticky ihned prochladne a má zimnici..dám jí do postele, kde jí přikryju, aby byla v teple a ona vyžaduje pití..po chvilce opět potřebuje čerstvý vzduch, ale opět má po několika nadechnutích u okna (venku je nyní zima) zimnici a chce do peřin...opět chce pít. Po chvilce kdy leží se uklidní a vypadá tak, jakoby se nic nestalo..někde jsem četl, že příčiny mohou býti dvě - buďto vysoký krevní tlak, nebo cukrovka.. prosím o radu..v posledních třech dnech měla tento záchvat cca 5x a mám strach o její zdraví.. předem děkuji za odpověď Lukáš V.

Inzerce
Odpovědi
JARMILA

Dobrý den, měla jsem stejný problém, jako vaše přítelkyně. Navíc strašné bušení srdce, třeba i v noci, když jsem spala. Běhala jsem různě po vyšetřeních, a nakonec se zjistilo, že je to psychické. Riká se tomu něco jako panická porucha. Zprvu jsem si to nechtěla připustit, ale pak opravdu stačili jen prášky na uklidnění. Ale těžko říct, raději bych se poradila s lékařem. Možná má jen v těle něčeho nedostatek.

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. května 2008, 19:16:31

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 61 lidí.
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Jean (zoloft za neurol) 29. listopadu 2016, 10:16:30

    bylo by potřeba léčit mikroparazity, jinak se potíží nezbavíš, zatím musíš brát třeba… Diskutovat

  • Linda (Klasická léčba (chirurgická operace, ozařování, chemoterapie)) 2. prosince 2016, 21:52:53

    Lucie, nevím co napsat. Prožíváte hroznou dobu, jen čas to trošku obrousí. Děkuji vám moc… Diskutovat

  • Nika (ukončení léčby antidepresivy) 6. prosince 2016, 08:18:07

    Ahoj, neber v to v zlom, pre mňa je to len taký úsmevný smajlík, nič iné. Nemám moc dôveru… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.