Inzerce

Cukrovka nebo něco jiného?

Dobrý den, má přítelkyně měla již několikrát záchvat. Jedná se o to, že z ničehonic se jí začne motat hlava, špatně se jí dýchá (má pocit toho, že se nemůže nadechnout - dušnosti). Začne se klepat a začnou jí brnět konečky prstů na ruce (popřípadě noze). Zároveň chce na čerstvý vzduch, kde ale prakticky ihned prochladne a má zimnici..dám jí do postele, kde jí přikryju, aby byla v teple a ona vyžaduje pití..po chvilce opět potřebuje čerstvý vzduch, ale opět má po několika nadechnutích u okna (venku je nyní zima) zimnici a chce do peřin...opět chce pít. Po chvilce kdy leží se uklidní a vypadá tak, jakoby se nic nestalo..někde jsem četl, že příčiny mohou býti dvě - buďto vysoký krevní tlak, nebo cukrovka.. prosím o radu..v posledních třech dnech měla tento záchvat cca 5x a mám strach o její zdraví.. předem děkuji za odpověď Lukáš V.

Inzerce
Odpovědi
Tonda1 poděkování

Cukrovku poznáš podle toho, že máš soustavně pocit žízně, ztrácíš váhu, může se celkově cítit špatně - někdy až mdloby. Určitě bych to nepodceňoval. Jestli chceš najít víc informací, na netu je toho spousta. Zkus weby cukrovkar nebo diabetacek. Vem ji co nejdřív k doktorovi na krevní testy.

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. února 2008, 22:18:21

Martin Starší1 poděkování

Na tom cukrovkari jsem četl, že bude nový lék a nebude se muset píchat inzulín. Berete to někdo?

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. února 2008, 13:38:44

Lenka

Ahoj Lukáši, můj muž má cdiab. už mnoho let a poslední 2 roky si píchá inzul. ale tohle se mi na cukrovku nezdá. Spíše psychika, možná panická porucha. Jinak diab. poznáte z odběrů hrve a moči. Dojděte k obvodnímu lékaři, aˇse něco nezanedbá. Lenka

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. března 2008, 16:20:21

siska

mám úplně to samé co tvá přítelkyně.zničeho je m ina omdlení a nemůžu dejchat.pak musím na vzuch ale je m izima..uplně to smaí..akorát mě nebrní prsty..a kdž se najim a napiju tak m ito dost pomáhá a taky je m ilíp když chodim nebo ležim a dám si nohy do výšky... doktorka m iřekla že mán nejjšpíš kolabs z únavy.je to možný poslední dobou sem byla hodně unavená..ale nevim nevim...

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. dubna 2009, 21:14:43

Michala Chaloupková

Mé babičce je 70 let a dlouho se léčila na vysoký krevní tlak a cukrovku. Dvakrát musela do nemocnice. Krevní cukr jí kolísal mezi 7 a 11 mmol. Brala denně 8 léků a musela hodně omezit svůj jídelníček. Pak jsem jí nabídla bylinné produkty české společnosti v Brně, užívala je a když po 2 měsících šla na kontrolu do nemocnice, překvapení bylo veliké! Tlak měla v normě, cukr klesl na 4,5 mmol a lékař jí snížil dávky léků. Teď se cítí vitálnější a plná života. Mohu Vám také pomoci :-). Napište mi: chaloupkovamichala@gmail.com

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. listopadu 2009, 12:37:51

Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Martin (Rivotril) 15. listopadu 2018, 07:17:09

    Cawte všetci chcem sa spýtať ako je to svysadzovanim seroxatu paroxatinu.existuje nejaká… Diskutovat

  • Petra (Rivotril) 15. listopadu 2018, 10:00:30

    Martine, co vím o paroxetinu, tak je fakt vysazuje nejhůř ze všech SSRI, protože má z nich… Diskutovat

  • Klara Benesova (nehty) 15. listopadu 2018, 10:21:15

    Dobrý den, také se mě strašně zhoršila kvalita nehtů. Lakuju si je pravidělně,ale na… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.