Inzerce

Profese

Ahojte všichni RSkáři,zajímalo by mě jaké máte zkušenosti s prací,vím,že hodně záleží na tom být v pohodě,což v práci někdy tak úplně nejde.Napište prosím aji jakou profesi jste dělali.Mějte se.

Inzerce
Odpovědi
Hanka

Ahoj, já pracuji jako asistentka, provádím různé administrativní práce, mám však i velkou finanční a právní zodpovědnost. Mnohdy jsem ve stresu, což snáším špatně. Snažím se to překonávat. Vloni jsem byla na mag. rezonanci a s největší pravděpodobností mám RS, 100 % to ale není. Beru léky. Když jsem ve stresu, dost se mi horší např. zrak nebo mě bolí hlava. Pochopení jsem u nadřízeného nenašla, ale snažím se být co nejvíce v klidu. To je asi nejdůležitější. Držím Ti palce, ať jsi v pohodě.

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. dubna 2008, 11:57:37

martina

Ahoj je mi 41,jsem vyučená zlatnice,ale posledních 5let,mám této práce málo,takže jsem už vyzkoušela ledaco.R.S. mám asi 5llet,beru prašky,cítím se docela fajn.Dělala jsem dokonce servírku,a to 16tky a pohyb mi dělal vážně dobře.A to jsem si opravdu nesedla.Neměla jsem čas nad sebou přemýšlet a s dobrou partou jsem se cítila prostě výborně,všem doporučuji podle síly hýbat se.Zdravím Martina

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. června 2008, 14:46:26

Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 92 lidí.
Inzerce
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Nika (ukončení léčby antidepresivy) 3. prosince 2016, 22:01:29

AD prečo ich vysadzovať? No asi preto, že niekomu škodia a po dlhšej dobe užívania už… Diskutovat

• Karel (Lexaurin) 10. prosince 2016, 12:04:50

Rekl bych, ze to je pravda. Protoze kdyz vynechate, mate tendenci znasobit davku, aby vam bylo lip.… Diskutovat

• Nika (ukončení léčby antidepresivy) 6. prosince 2016, 20:43:16