Inzerce

mimo téma,ale přesto nepříjemné

Mám velký problém s modřinami. Neustále jich mám plné nohy ,občas i ruce.Myslela jsem,že je to nadváhou,ale zhubla jsem 27 kilo,stav se nelepší. Tlačím do sebe vitamíny - zeleninu,bio jogurty ,přesto mám nohy samou zelenou modřinu. Mám vyšší tlak,po lécích na deprese, ale ty modřiny jsem měla, ikdyž jsem užívala jiné léky a tlak jsem měla spíše nižší. Můžete poradit, čím by tento problém mohl vznikat? Děkuji

Inzerce
Odpovědi
Pavel

To vypadá na křehké a málo pevné stěny žil. Doporučuji brát rutin, např. Askorutin (rutin + vitamín C). Hlavně navštívit odborného lékaře.

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. května 2008, 20:10:04

Anka

Hej to poznam aj ja. Mala som takyto problem nohy aj ruky sama modrina. Naprv som myslela, ze ci to nemoze byť z kil navyše, ale kedže som schudla a nič začla som to riešiť. Lebo sa mi aj krčové žili urobili. Odporučam vyskúšať senzycol ma veľmi pomohol.

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. prosince 2014, 14:55:20

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce https://www.musimcasto.cz/?utm_source=banner&utm_content=ordinace.cz
Anketa
Poskytoval/-a jste někdy první pomoc u epileptického záchvatu?
Zatím hlasovalo 165 lidí.
Inzerce
Inzerce http://www.stopstigma.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Jiří (Citalec a Neurol-zkušenosti s užíváním) 26. února 2017, 23:22:51

    Ahoj Jardo. Mi taky pomohla četba diskuse. Citalec beru od 31.ledna. Já jsem zlepšení pocítil… Diskutovat

  • Nika (ukončení léčby antidepresivy) 22. února 2017, 21:52:07

    Ahoj, našla som stránku ktorá sa zaoberá výťažkami z púčikov rastlín gemoterapia,… Diskutovat

  • Jean (ukončení léčby antidepresivy) 25. února 2017, 13:57:23

    Ahoj Nika, děláš dobře, že bereš bylinky, hlavně ty protivirové a čistící, vysazovat se… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.