Inzerce

Lexaurin

Před týdnem jsem byla na rozlučce s kamarády a ve třech jsme vypili víno + energy drink. Absolutně jsem nepociťovala žádnou opilost, protože jsme toho měli opravdu málo. Večer jsem dorazila domů a protože beru každý večer horčík a leží mi na stole v kuchyni, tak jsem ani nezasvítila a potmě si ho vzala. Asi za 15min. se mi udělalo hrozně špatně, zrychlil se mi tep na 180, bylo mi blbě, šla jsem okamžitě zvracet. Poté jsem zjistila, že sem se spletla a místo horčíku vzala máminu tabletku co ležela vedle. Byl to lexaurin o tom nepochybuji. Má teď nějaké obtíže, tak ho bere. Nejhorší na tom je to, že je to už týden a mě je stále špatně. Večer když jdu spát nemůžu usnout, protože se mi začne dělat takový tlak na hrudi. Stále mě trápí únava - chce se mi spát a přitom když si lehnu stále se budím. Návaly horka pak zase se strašně třesu. Třeští mi v uších, bolí mě hlava. A vůbec necítím se celkově v pohodě. Už nevím jak si poradit, protože mi přijde, že to ani nejsem já...poraďte prosím co mám dělat a jestli tohle už přejde. Nikdy mi tak špatně nebylo.

Inzerce
Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 92 lidí.
Inzerce
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • ŽIVOT (darování orgánů) 4. prosince 2016, 05:58:38

    Prosíííím, kdo daruje ledvinu? Diskutovat

  • Eva Volná (Očkování proti zápalu plic) 6. prosince 2016, 07:49:15

    Dobrý den, lékař mi toto očkování před pár dny doporučil. Čím dál častěji mne trápí… Diskutovat

  • Nika (ukončení léčby antidepresivy) 3. prosince 2016, 22:01:29

    AD prečo ich vysadzovať? No asi preto, že niekomu škodia a po dlhšej dobe užívania už… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.