Inzerce

Rivotril

beru rivotril jiz 5 let zkousela jsem ho vysadit ale nedokazala jsem to mela jsem pocity -zavrate zvraceni tres pocit ze omdlim poradi mi nekdo jak z toho ven.

Inzerce
Odpovědi
Petr

Ahoj Káťo, moc, moc, moc Tě zdravím!!! Já se také ozývám po delší době. Nic si z toho nedělej, já dopadl stejně, jako Ty, až na tu nemocnici. Když to nejde, tak to nejde. Také jsem se vrátil k Mirtaz, také jsem pravděpodobně začal snižovat brzy po vysazení Rivotrilu. Já jsem byl 6 týdnů bez Mirtazap. Už týden po ukončení MIrt se můj stav rapidně zhoršil. Přestal jsem spát úplně. Byl jsem bez spánku i 4 dny a potom "spal" buď mikro spánek, nebo jen pár minut spánku. Další týdny se zhoršil i můj stav psych. Dostal jsem strašný třes těla, poprvé v životě jsem měl depresi, aspoň si myslím, že to byla - měla jsem pocit, že nemohu dýchat, že moje srdce nepravidelně tluče, zkrátka hrůza. Chtěl jsem zavolat sanitku, ale strach z toho, že mi do těla dají nějaká svinstva, tak jsem se snažil vše rozdýchat doma. Neměl jsem chuť na jídlo, ani pití (myslím vody), bylo mi na zvracení atd. Také jsem za těch několik týdnů zhubnul. Myslím si, že jsem byl vysílený z nespavosti a k tomu abstin. příznaky, takže moje tělo začalo stávkovat. Po 6ti týdnech jsem se musel vrátit k Mirtaz, i když jen na čtvrteční dávku. Začnu opět snižovat až v říjnu a tentokrát budu snižovat rok i více. Tak se nám to vše nějak zkomplikovalo, že Káťo! Ale my to dáme znovu a pomalu až bude ten správný čas. Moc na Tebe myslím, drž se!!! Až nabereš trochu síly, napiš, jak se Ti daří. P.

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. srpna 2018, 13:30:15

Petr

Zdravím Tě srdečně Petro!!! To jsi docela pěkně snížila! No, jsi kabrňák! Ano, znám všechny stavy, které popisuješ, je to opravdu „strašné psycho“. Kdyby se Ti podařilo přejít na Dia, bylo by to fajn. Mně se to nepodařilo, byl jsem na tom hůře, jako s Rivo. Také sem moc nechodím, také mi bylo fyzicky i psychicky dost blbě včetně té slabosti, o které se zmiňuješ. Nyní jsem se, po 6ti týdnech, musel vrátit k Mirtazapinu. Prostě to dál nešlo vydržet, šílené utrpení a to nepřeháním. Také to znáš, že. Takže začnu opět časem snižovat Mirtaz a budu muset snižovat velmi pomalu, i když jsem na čtvrteční dávce, než jsem byl, ale o to dýl budu snižovat. Zkrátka, je to šílenééééé!!! Petro, měj se a napiš, jakmile Ti to tělo dovolí. P.

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. srpna 2018, 13:57:49

Petra

Moc a moc Tě zdravím Petře!!! Jsem už asi 3 měsíce na 0,25 mg, vnitřní chvění v celém těle mě snad nikdy neopustí, invalidizuje mě to. Ale zatla jsem se a minulý týden jsem zvládla i přes tu slabost a chvění nohou vyrazit s dcerou na Praděd, ještě teď se z toho sbírám, musím fungovat, nejde se zavřít doma, musím koupit novou tašku do školy, pomůcky, boty, oblečení atd. Takže jsem zastavila snižování. Na diazepam bych přešla, nemám však doktora, který by mi psal těch 5mg, protože ekvivalntní dávka k 0,25mg rivotrilu je 5mg diazepamu. Navíc lékaři pak moc netolerují to pomalé vysazování, mně to ale rychleji nejde, někteří nejsou znalí a myslí si, že na vysazení 0,25mg rivotrilu stačí snad 1 mg diazepamu, to mi bylo řečeno, ale rivo je velice silný BZD a diazepam je slabý, proto se musí těch 5mg, takže jsem už k tomu lékaři nešla, řekl mi, že už to mám vysadit ten "zbytek" hned", po tolika letech to však nejde, jak si myslí, nastávají příšerné fyzické stavy a nejde to vydržet. Petře, udělal jsi dobře, že jsi dal zpět aspoň trochu toho mirtazapinu a nějak funguješ, furt je to lepší než v blázinci, kde se někteří doktoři smějí a ironizují, když je člověku zle, člověk je tam jen pacient-blázen. Petře měj se dobře. P.

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. srpna 2018, 11:54:57

Petr

Moc zdravíííím Petro, můj příspěvek, ve kterém jsem Ti psal ohledně návodu na snižování Rivo a odkaz na objednání 5 mg Dia, byl smazán, takže píši znovu. Jsi statečná, že zvládáš svůj stav a k tomu rodinu. Mně se nepodařilo přejít na diazepam. Ten Dia se dá prý koupit i u nás v kamenném obchodě, na recept, kukni se na net. Znovu se pokusím napsat něco ohledně Rivo: mám návod - znění receptu, jak šnižovat Rivo pomocí roztoku. Já snižoval o 0,001 mg každý den, což bylo snížení za měsíc o 0,03 mg. Musel jsem k tomu používat inj. stříkačku a každý večer natáhnout určitý počet čárek roztoku. Ten jsem rozředil a poté vypil. Dělal jsem to tak 17,5 měsíce. Nyní sháním návod na snížení Remeronu pomocí roztoku. Na zahraničním fóru jsem našel téma Remeron, ale ne přesný návod na roztok. Zatím budu používat váhu, ale je děsně nepřesná, i když podle návodu by měla vážit s přesností 0,001 g. Odpoledne si navážím dávku a večer je hodnota jiná. Budu bádat dál, jak na Remeron. Já si bláhově myslel, že zbavit se Rivo bude těžké, ale že zbavit se Reme bude ještě těžší, to jsem netušil. Snad jsem ještě rozhozený ze snižování Rivo, a proto se mi zdá snižování Reme horší. Já zapomněl, jak snižuješ Rivo? Pomocí váhy? Petro, drž se, jsi odvážná žena a časem začneš znovu snižovat a půjde to lépe. U nás je to hlavně o čase a trpělivosti. P.

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. září 2018, 09:10:12

Michael

Pozdravujem všetkých. Tento príspevok adresujem Petre a ostatným, ktorí zápasia s protrahovaným abstinenčným syndrómom. Podľa názoru farmakológov dávka 0,25 mg a menej je "homeopatickou dávkou", ktorá by organizmu nemala ublížiť. Chcem sa opýtať Vás, Petra, môžete potvrdiť, že znížením dávky Rivotrilu z pôvodnej na súčasnú 0,25 mg sa zlepšili Vaše pamäťové a kognitívne funkcie ? V prípade ak je tomu tak, mohli by ste pouvažovať , že budete túto dávku užívať naďalej, vzhľadom k tomu, že Vám vysadzovanie spôsobuje neznesiteľné stavy. Tak nebudete pod tlakom a to môže byť prínosné pre Vašu psychiku. Michael

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. září 2018, 16:08:36

Petr

Zdravím Michaeli, omlouvám se, že Vám odepisuji já, když jste svoji zprávu adresoval Petře. Snad i ona sem zavítá a odpoví Vám. Podle mně protahovaný abst. syndrom je až po vysazení, kdy člověk už nic nebere, ale má abst. příznaky, které trvají i několik let - proto protahovaný. Dokud člověk snižuje, tak má různé abst. příznaky včetně vnitřního třesu. Jestli mi někdo z odborníků řekne, že dávka 0,25 mg jakékoliv závislé látky, prášku, je homeopatickou dávkou, pak je zbytečné těmto lidem něco vysvětlovat. Já se s tímto názorem také setkal u svého doktora. Každý jsme jiný, někdo vysadí bez problémů z 5 mg, někdo má problémy i u 0,05 mg.

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. září 2018, 10:11:32

11121314
Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce https://boiron.cz/cs/210-magnesium-300?utm_source=ordinace&utm_medium=banner&utm_campaign=c3_2018
Anketa
Má časté používání počítače vliv na váš zrak?
Zatím hlasovalo 176 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • BB (Klasická léčba (chirurgická operace, ozařování, chemoterapie)) 21. září 2018, 20:11:55

    Dobrý večer Lenko, To je dobře, že se připravujete. Určitě bych vám doporučila půjčit… Diskutovat

  • havlae (Menstruace - silný a bolestivý průběh?) 20. září 2018, 09:12:00

    Pomáhají diatermie u obvodního lékaře. Diskutovat

  • Ivona (Chronická rýma/ráno+ucpávání 1 dírky+suchá nos.sliznice) 18. září 2018, 21:31:00

    Teď jsem začala kupovat Nasivin Sinus, je to doplněk stravy pro děti od 3 let a malýmu se po… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.