Inzerce

Rivotril

beru rivotril jiz 5 let zkousela jsem ho vysadit ale nedokazala jsem to mela jsem pocity -zavrate zvraceni tres pocit ze omdlim poradi mi nekdo jak z toho ven.

Inzerce
Odpovědi
milhouse1 poděkování

Zdravím Vás přátelé Rivotráci(omlouvám se za ten výraz), chci jen nadhodit citlivé téma, jak jste na tom s chutí k sexu při užívání Rivotrilu, má chuť na sex klesla na minimu, máte podobmé zkušenosti?

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. října 2008, 00:03:00

Natura

Milhouse, Nebudeš věřit, ale mi naopak Rivotril pomohl uvolnit se natolik (i v sexu), že manžel jen kouká. A libuje si. :o) Tím, že ztratím napětí, úzkost, sevření, je sex naopak hezčí, a víc si ho užiju. Akorát je pravda, že méně často dosáhnu orgasmu. Nicméně, pro mně je důležitý ten proces (milování), který je příjemnější, když nejsem v napětí. Nechuť k sexu může mít za následek AD, spíše. Bereš nějaká?

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. října 2008, 06:25:43

Iva1 poděkování

Ahoj, hledala jsem takovo stránky v naději, že najdu spřízněné (absencí Rivotrilu trpící )duše,a třeba i návod, jak si pomoct. Beru Rivotril 11 let, lékař mi nikdy nedovolil dávku, kterou beru ( 3 x 0,5).Dlouho jsem byla na 1 tabletě denně, a to i za opravdu vysokého stresu. Když se zhoršil, sama jsem si jeden přidala, a později třetí. Mám určitě dobrého doktora, ale nestíhá, lidí s psychickými poruchami nejspíš přibývá, takže si bohužel neudělal dost času a neřekl mi, že beru silně návykový lék. Fakt je, že mi důrazně říkal-nezvyšovat a zásadně nepít alkohol. Bohužel jsem ho neposlechla, abych poslechla, potřebovala bych slyšet důvody, proč nebrat tolik.No, to je teď nakonec jedno. prostě jsem se jednoho dne složila, v plné parádě se dostav ila deprese. Nikdy jsem přitom deprese neměla, jen úzkostnou poruchu. Dostala jsem vynadáno, k tomu antidepresivum Esprital a povolenu jedinou tabletu Rivotrilu. Jsem teď doma, do práce nejsem s to chodit, adocela si "užívám".Antidepresivum beru teprve 2. týden a ještě nezabralo, a je otázka, jestli vůbec zabere. Rivotril beru tedy jen 0,5 mg. denně ( 1 tbl), a to je fakt málo. Cítím se stejně, jako před začátkem braní Rivotrilu, tedy jako s panickou poruchou. Je to dost hrozný. Proč to vlastně píšu. Protože bych všechny chtěla varovat, že Rivotril opravdu návykový je, vysazení není vůbec žádná sranda. A kombinace Rivotrilu tu tam s nějakým jiným lékem, jindy s nějakým tím vínem-to už hrozí pořádným průšvihem. No, ozvu se,jestli budu v odvykání úspěšná.Jinak si ale taky myslím, že nejspíš na Rivotrilu, ale mnohem nižší dávce budu muset zůstat. Jinak- s Rivotrilem se mi výborně žilo,strašně mi pomohl. Ale napadá mě, že je to jako v tom přísloví o ohni: Je to dobrý sluha, ale zlý pán!.

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. října 2008, 17:03:52

Katka1 poděkování

Ahoj beru lexaurin 3mg už cca 2roky nevím ale začínám mít asi abstinenční příznaky. Jsem vdaná ,pracuji ale byli nějaké problémy tak to zkončilo u lexaurinu. Když jsem byla mladší byla jsem na něčem 4 roky naa žadném lečení jsem nebyla.A zatím bylo vše v pohohě prostě k tomu občas piju a mám hrozný deprse. Už nevím co dělat prosím nějaký názor nebo radu.Díky katka

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. října 2008, 10:27:12

Rivotril a odvykanie1 poděkování

beriem rivotril už veľa rokov, ani neviem koľko je to presne. Dávky boli aj 0,5-0,5-0,5. Teraz beriem 0,5 večer a som dva roky na tejto dávke. Odvykanie bolo ťažké, ale keď mi neurológ, ktorý mi ho chcel vysadiť pred 15 rokmi povedal že je to svinstvo, potom ma nazval závisláčkou a nech sa idem liečiť na psychiatriu, keď som závislá. Kázal mi ho totiž vysadiť z dňa na deň. Tak som si povedala, čo to je za blázon. Zlízla to aj obvodná lekárka, ktorá mi ho toho času predpísala, pretože som sa k nemu už bála ísť. Potom som si našla iného neurológa , ktorý mi ho predpisoval ďalej.Až odošiel do dochodku a ja som musela riešiť, kto mi to bude predpisovať ďalej. tak som prišla k neurologičke, ktorej veľmi ďakujem, lebo jej postoj nebol taký, že vysadíme to hneď. Vysvetlila mi, že je to liek , ktorý nie je vhodný , užívajú ho starí ľudia a jeho nežiadúce účinky, Snažila mi nasadiť iné lieky/cipralex, Coaxil,Serlift, Seroxat/, AD od ktorých mi bole zle a žiadne som neznášala,. Potom mi len asi pre srandu predpisovala prírodné, ktorých názov by som musela hľadať. Kupovala som si ich asi rok a aj pri veľkých obtiažach sa mi pomocou aj jej prístupu a aj mojho strachu že statím pamať a podobné veci rozprávala som sa pozbierala a s prekvapením musím povedať, že sa cítim bez 1 mg Rivotrilu lepčie, nemám také stavy paniky aké som mala ke´d som brala 1,5 mg denne. teraz som na tejto stránke preto lebo sa ho chcem zbaviť úplne, to je vynechať a 0,5 mg večer a samozrejme viem čo ma čaká , ale verím že keď sa ho zbavím úplne, tak sa budem cítiť ako keď som ešte nevedela že mám panickú poruchu. Niekedy si myslím , či mi tú paniku nesposobuje práve tento liek. Po vysadení 1 mg sa moj stav čo sa týka panickej poruchy výrazne zlepšil ,cca o 50%.Už možem bez problémov cestovať v MHD, čo som s Rivotrilom 1,5g nebola schopná, som chodila peši ako debil.Tak mi držte palce, nech sa zbavím aj tej večernej dávky. Chcem ísť na to inak ako keď so si odvykala od toho 1 mg. Každý druhý deň zoberiem večer 0,5 mg. Takto to plánujem robiť aj 1 rok. Ak bude dobre, tak po roku ho vysadím načisto.

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. srpna 2010, 13:14:01

JIrka

Dobrý den. Mám podobné problémy. Prosil bych, jestli by jste mohla napsat, jak jste na tom a taky jméno toho přírodního léku. Děkuji

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. července 2018, 11:30:16

Adéla1 poděkování

Jasně, že je to návykové, ale vysadit se musí poooomaaaliiinkuuu. Ivo, 11 let braní Rivotrilu, to je fakt síla, vzhledem k tomu, že se doporučuje neužívat déle než 3 měsíce. Ale dávka 1,5 mg za den je velmi nízká. To by neměl být až takový problém, ne?Epileptici užívají dávky daleko vyšší a celoživotně. Najednou snížit dávku na třetinu, to je jasné, že to s každým zakývá. Katko, Lexaurin a pití...aj aj aj. To snad ne. Potřebuješ fakt pít? Je to nutné? Pak se budeš muset rozhodnout - jedno nebo druhé. Zkřížená závislost je nejhorší co může být v léčbě závislostí.

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. října 2008, 17:23:37

jiri.k1 poděkování

ahoj vsem,potreoval bych poradit beru rivotril 2mg,rano A 2mg vecer obcas vic a nikdy vubec mam srasne deprese a uzkozti nikdi premjslym ze kdybych tu nebyl tak by to bylo lepsi mam totis silene bolesty hlavy a ktomu se mi spatne polyka,byl sem na vsech moznejcg vysetrenich a nikdy tam nic nenasly rekly ze to je psychicky problem ale ja uz fakt nevim co stimi bolestmi delat kdyz si vezmu rivotril tak je mi jakztak fpoho beru ho asi mesic ze zacatku mi bylo v pohode ted uz mi prijde ze to nema takove ucinky k tomu beru nejake antidepresiva,chtel bych vysadit veskere leky aby to bylo jako driv nikdy sem zadne leky nebral asi bez nich nemuzu normalne fungovat ty bolesti sem si taky asi zavinil sam drvim sem experimentoval z drogamy dlouhou dobu a od te doby co abstinuji je horsi potreboval bych poradit jestly brat leky dal nebo je upne vysadit nebo co vlastne delat uz se to semnou tahne rok a sem (ty bolesty) uz skoro na dne .budu rad za vasi kazdou radu a pripominku prosim poradtemi.tady je muj mail zarez@email.cz nebo icq 372715247 tam sem jako georgezarez tak zatim cus

Reagovatpoděkovatnahlásit

25. října 2008, 15:25:38

Iva

Ahoj, psala jsem sem 12.10. celkem asi tři neděle jsem odvykala Rivotrilu a měnila ho za antidepresivum Esprital. Vůbec to nebylo lehké, ale zdá se, že jsem z nejhoršího venku. Úzkostné stavy nejsou, agresivita, kterou jsem pozorovala, když jsem začala brát Esprital také ne. Jsem tedy snad úspěšně na polovině své dávky Rivotrilu a doufám, že časem dávkování ještě snížím. Co k Espritalu? Můj lékař se opravdu snažil, aby našel něco, co nahradí Rivotril, ale na žádné AD jsem nereagovala, až na ten Esprital ano. V diskusích na internetu čtu, jak po něm lidi strašnlivě tloustnou. Nemůžu to potvrdit. Otázka je, jestli někdo po přečtení příbalového letáku, kde se píše, že se po Espritalu tloustne, nezačne prostě svádět přejídání na Esprital. Ale možná, že opravdu tloustnou a nemůžou za to nevím. Já měla také nějaké vedlejší příznaky, ale všechny odezněly. Otékala jsem ( ale netloustla ), a byla jsem docela vzteklá, agresivní. Na druhé straně jsem zase neměla z Espritalu to příjemné- prý se po něm dobře usíná, tak to mně ne. Prý jsou intenzivní sny, tak to ano, pěkné i děsivé. Mně se úplně vyhnula i ospalost, na kterou si stěžuje kdekdo. Píšu vlastně hlavně proto, abyste to vy, kdo jste s ve fázi odbykání třeba Rivotrilu, vydrželi. Dá se to přežít, ale bez náhrady jiným lékem zjistíte, že máte úzkostnou poruchu stále stejnou, k nevydržení, takže to "něco" chce. Jo, vzpomínám si, jak na mě před 11 lety udělal Rivotril úžasný dojem. Jeden den strašná úkost a hned druhý den, jakmile jsem začala s Rivotrilem, pohoda. A žádné vedlejší účinky. Tak to s Espritalem pozor ! První dny se neprojevuje a když se projevovat začne, může být úzkost, nesoustředěnost, oteklost, neklidné nohy, agresivita- tohle jsem měla já. Po 14 dnech jsem neměla nic z toho, ale stále to nebylo to pravé ořechové. Lékař mi povolil zkusit místo Espritalu 30 Esprital 45. A zase- popisované nepříjemné stavy se vrátily, ale jen na dva dny. Pak už byl bylo úplně dobře. Všem, kteří jdete bojovat, abyste se zbavili Rivotrilu držím pěsti a vřele vám doporučuju, abyste si na to buď vzali dovolenou nebo vám lékaž napsal neschopenku. Schopní práce možná opravdu nebudete a není potřeba, aby vás lidi v práci viděli "na dně ". A

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. října 2008, 11:24:10

jiri.k

rivotril je svine ale zatim si nedokazu predstavit zit bez nej.

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. listopadu 2008, 17:49:59

hanka

mám jiný názor. mě to už několi let bez rivotriu vůbec nejde,zkoušela jsem vysadit a přišel třes, uzkosti.....

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. srpna 2015, 12:37:11

monika

zdravim taky jsem mezi jedincema kteri berou rivotril beru 1.5 denne asi 7 let a k tomu cipralexa vubec my to nedela dobre mam po cipralexu mam divny tlaky do hlavy no proste je my hrozne tak nevim co s tim poradte mi nekdo

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. listopadu 2008, 21:54:49

zuza

ahoj beru rivotril 2,5 měsíce v nemocnici mi ho začali dávat 3x denně po 0,5mg doma mi řekl a t beru ráno a večer 0,5 mg a ted mi doktor řekl že ho mám dobrat 0,5mg na noc,před týdnem jsem ho vysadila a do dvou dnů jsem měla závratě,vnitřní vibrace a bolest a hučení v hlavě,takže jsem si ho vzala dneska na noc 0,5mg znova a je to lepší,čím se dá vystřídat když je rivotril návykový ???

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. prosince 2008, 19:53:20

Matahari1 poděkování

Ahoj všichni. Protože mám značně velké problémy s nervama , projevují se u mně tiky, nesoustředěnost , nálady, tak jsem začala brát Rivotril. Beru ho cca 2 dny, cítím se malinko líp, nejsem v takovém napětí, lépe se mi dýchá. Prostě chci věřit, že mně tento lék, zbaví mého trápení a pomůže mi. Je mi jedno, jestli ho budu brát rok , či 5 let, hlavně , že se zbavím toho odporného napětí v těle. Kdo to nezažil, nepochopí. Je mi sice po ránu těžko, mám maloumotolici, ale potom se to tak nějak vstřebe a je to značně lepší. Moje psychiatrička znala jen Lexaurin, který mi vůbec nepomáhal. Doufám jen, že Rivotril mně z mých potíží dostane. Díky za tyto stránky..

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. prosince 2008, 17:10:18

MS1 poděkování

Osobní zkušenosti s Rivotrilem (v zámoří znám jako Klonopin) nemám, ale jako příklad pro ty co se s ním snaží skončit, a tu snahu podpořit, by mohla být známá americká zpěvačka Stevie Nicks. Byl na Rivotrilu závislá 8 let, přitom jí ho doktor předepsal že ho bude brát max. 9 měsíců. Měla ho brát po odvykačce na Kokainu aby měli jistotu že se k němu nevrátí. Ale trošku se to zvrtlo. Během těch osmi let, kdy byla závislá na Klonopinu ztloustla, stala se člověkem, kterýmu bylo všechno ukradený, prostě taková nijaká, pořád unavená, neaktivní, i mozková činnost byla zasažena, jenom to jak mluvila, atd. A po těch osmi letech se jí stala nehoda, rozsekla si čelo, ale průšvih byl že vůbec nic necítila, vůbec jí to nebolelo, tolik byla zblbnutá Klonopinem. Tak šla opět na kliniku Betty Ford na odvykačku, tentokrát od Klonopinu, ale bylo to tentokrát mnohem bolestivější než od kokainu, trvalo to 47 dní. Vlasy jí zšedivěli, kůže se jí tavila, nemohla spát, boleli jí nohy, měla svalové křeče. O Klonopinu tvrdí, že je to strašný a nebezpečný lék.

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. ledna 2009, 21:38:54

Dana

Tak vždycky když se sem dostanu,začne mi bušit srdce.Jak můžou doktoři takový lék předepisovat.Mému partnerovi tvrdí,že ho bude muset brát do konce života.

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. února 2009, 13:35:38

Petr1 poděkování

Ahoj,bral jsem ho asi 15let pravidelně.Poslední 3 roky 1mg ráno.Takže závislost jak bič.Před měsícem jsem začal vysazovat a současně nasazovat SSRI.Prvních 7-8dní to bylo peklo.Dneska je to 12 dní a řekl bych že je to paráda.Chce to jen vydržet.Uvidíme jak to půjde dál.

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. února 2009, 13:23:56

bobik

S tím Rivotrilem brzdi, není to žádná sranda. Pokud Ti můžu poradit okamžitě to prokonzultuj s psychyatrem nebo se dostaneš ještě do větších potíží než ve kterých jsi byla. Přeji Ti opravdu hodně štěstí, ale hlavně trpělivosti. Sama vím co to je. Opravdu to prober s odborníkem a poslechni ho bude to těžký, ale pokud budeš silná a budeš sama chtít, dokážeš to...

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. března 2009, 13:08:59

janča1 poděkování

Prosím poradíte někdo, beru Rivotril 2x2mg na spaní. To mi předepsala lékařka. V lékárně mi řekli, že je to moc velká dávka. Chci tedy postupně vysazovat, abych se dostala na 1x2mg na noc. Může se vysazovat tak 1/4 toho dvoumiligramového za 14 dní? Máte někdo zkušenosti jestli se to dá zvládnout, anebo snižovat ještě po nižších dávkách nebo po delších časových úsecích? Byla bych vděčná za radu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. března 2009, 13:18:07

Jana2 poděkování

Ahoj vsichni. ja beru Rivotril taky uz 4 roky. Predepisuje mi ho psychiatr, protoze nemuzu, nesnasim antidepresiva. Beru ho na uzkosti a deprese. Dobre mi neni, ale ziju. Bez neho bych to asi neudejchala. Nejsem zadna studentka. Beru asi nejvetsi davku, co tady ctu- 3x1, 2MG tabletu denne. CHtela jsem sama snizovat, ale doktor me ujistil, ze uz ho budu muset brat cely zivot. Snazim se nezvysovat. Ale, co budu delat, az prestane uplne ucinkovat??? Podotykam, ze mi ho pise psychiatr. TERMINATORE ROMANE- jestli to ctes, po Rivotrilu jsi dostal EPILEPSII ??? On na epilepsii prave je?? A jsi v PID?? To jsi dopadl jeste dobre, protoze na tohle mi nikdo PID neda. Muzu se zeptat, kolik ti je roku?? S PID je to problem. Lidi i po rakovinach ho berou a davaji jen CID.

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. března 2009, 15:31:39

Květa

Beru Rivotril více jak 5 let. Nedaří se snižovat dávky, při snížení vydržím tak týden a vrací se deprese co všecno špatného se děje,dělo a bude dít a ještě fyzické projevy. Zasahuje mi to do komunikace, rodiny. Rozhodla jsem se pro odvykací léčbu,nevím kam ,jestli je lepší psychoterapie. V žádném případě se nechci dostat do společnosti drogově závislých. Nejraději bych specializaci v Praze. Beru i 7 denně, když potřebuju. Řešíme situaci s psychiatrem

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. dubna 2009, 04:39:55

Jana

pro KVĚTU. Moc bych ti prála pomoci psychoterapie se zavislosti zbavit, ale obavam se, ze to bez detoxu nejde. Slyšela jsem, že jsou na tohle výborní v Plzni. Ale v Praze to budou chtí určitě detox a následnou nekolika mesíční léčbu. držim moc palečky a až budeš něco víc vědět, napiš to i nám, tak si s tím nevím rady.

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. dubna 2009, 10:53:10

Květa1 poděkování

Beru Rivotril více jak 5 let. Nedaří se snižovat dávky, při snížení vydržím tak týden a vrací se deprese co všecno špatného se děje,dělo a bude dít a ještě fyzické projevy. Zasahuje mi to do komunikace, rodiny. Rozhodla jsem se pro odvykací léčbu,nevím kam ,jestli je lepší psychoterapie. V žádném případě se nechci dostat do společnosti drogově závislých. Nejraději bych specializaci v Praze. Beru i 7 denně, když potřebuju. Řešíme situaci s psychiatrem

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. dubna 2009, 04:39:55

Jana

pro KVĚTU. Moc držím palečky, at se to povede a najdeš nejaké řešení. Jen mám pocit, že bez detoxu to nepujde. Dobri jsou prej v Plzni, ale v Praze projdeš detoxem a ješte nekolikaměsíční léčení. taky se bojím. Až budeš vědět víc, napiš to i sem, taky mě to zajímá a ještě jednou-držím palce. Psychiatr nenadavá?? mně je dává přesně, abych právě zvyšovat nemohla.

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. dubna 2009, 11:00:03

Klepka2 poděkování

Zdravím všechny, kteří mají podobné trouble se životem.Již přes 10 let se léčím u psychologů, později na psychiatrii.Mohu k tomu říct jen jedno, trojnásobná hospitalizace v průběhu dvou let mi spíše uškodila a poznamenala na celý život.Vyzkoušeli na mě mnoho medikamentů po kterých mi mnohdy bylo ještě více zle.nyní docházím ambulantně k lékaři a opět mi předepsal Rivotril(brala ysem ho již před lety několikrát a účinek žádný).Ze zvědavosti jsem si zobla tabletku-byla jsem neschopna práce a měla jsem nečekaný finanční výdaj.Jako zázrakem mi pomohl, ale dnes mám v sobě již 6 tabletu a hledám východisko ze života-trestu.Ale v souhrnu mohu konstatovat, že Rivotril je lék účinný, ale závislost na něm je dosti nepříjemná.Doporučuji užívat krátkodobě, pokud možno nemíchat s alkoholem-mohlo by to stavy úzkosti ještě prohloubit nebo vyvolat psychozu s několikadenní trvanlivostí.Rozhodně však nevidět budoucnost bez něj černě, ëxistuje mnoho léků a na trhu jsou další a další novinky.Snad si každý najde lék, který mu pomůže překonat život poznamenaný nějakou nemocí, událostí či splínem.Mnoho zdaru Všem.

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. dubna 2009, 20:02:11

Nella- PRO KLEPKU1 poděkování

Ahoj Klepko.Děkujeme za tvuj přízpěvek a zkušenosti s léčebnou. Jsem ráda, že vím, jak to tam chodí. Taky jsem slyšela, že tam nikomu moc nepomužou, spiš naopak. Jen se chci zeptat- ten Rivotril tedy pravděpodobně zvyšuješ. Vím, že jsou v životě situace, kdy si je snažime nějak ulehčit uklidňovákama. Ale, prosím te, co jsi myslela, lékama, které jsou učinné a lepší??? Já třeba měla SEROTONINOVY SYNDROM a nemuzu žadna antidepresiva. Trpím strašnou denodenní uzkostí. Beru Rivotril- silny, pravidelně, ale snažím se nezvyšovat. Vím, že jednou přestane učinkovat umlne. On mi ani teď moc nepomahá. Znáš nějaké lepší léky?? Pro mně opravdu žadnaá antidepresiva nejsou. Vyzkoušela jsem jich moc a taky jsem se dostala diky nim až na dno. jestli o něčem víš, ze zkušennosti- porad- prosím. Díky. ještě otazku- která léčebna to byla?? At vím, kam nikdy neeee.

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. května 2009, 19:16:43

Pipina1 poděkování

Léčím se už 8.let.Dlouhou dobu jsem byla na jednom prášku,vždy na spaní.Jsem z toho úplně vykrákaná.Lékař kašle na to,aby mě zkontroloval,jen předepisuje o co si řeknu.Nezneužívám toho,jsem si vědoma že je to cesta do pekel.Jsem už ale nasraná,nemyslí mi to,zapomínám úplně šíleně,kolikrát nemůžu najít vhodná slova!Já,které to vždycky kecalo,která si vyhrála s každým slovíčkem,si někdy připadám jak kokta.Poslední měsíc jsem snížila dávku na polovic a už druhý týden neberu nic,přestala jsem úplně pít alkohol ať to vše zvládnu.Cítím se na hovno,ale já to zvládnu!!!Promiňte mi ten slovník,ale kdo ví jak se cítíme,tak to pochopí a použije i mnohem tvrdší slovník.Držte mi pěsti!

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. května 2009, 16:13:36

pipina2 poděkování

Co to znamená,že příspěvek byl moderován?Oni mi to vymazali a já chtěla od lidí názory!Vysvětlete mi to někdo.Nejsem zrovna počítačová královna.

Reagovatpoděkovatnahlásit

31. května 2009, 07:49:20

Jana

Nerozumím proč mi paní doktor předepsala Rivotril 0,5 v dávce 1/2,1/2 a 1/den. Čeká mě na podzim sklerotizace žil a proto jsem byla odeslána k neurologovi jelikož mám občas večer "neklidné nohy". Po přečtení příspěvku se tohoto léku bojím. Jana

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. června 2009, 19:42:22

Susy1 poděkování

Tak jsem si přečetla komentáře k Rivotrilu....a jsem ráda že jsem se toho svinstva zbavila. Brala jsem 7 let denně 6 mg. Někdy ani nevím co bylo před hodinou a jestli jsem si vzala svoje ranní léky....zapomínám, myslí mi to pomalu, ale naštěstí jsem nedopadla hůř. Před rokem jsem ho vysazovala sama doma po čtvrt mg. Bylo to peklo, měla jsem pocit že mi mozek proleze nosem. Pak jsem se doatala do léčebny. Tam mi ho dávali na uklidnění, že to sem tam neuškodí. Hahahaha! Prožila jsem si odvykání znova, připadalo mi to horší než poprvé, přidaly se úzkosti a panické stavy. Nenechte se odradit od odvykání tím že se přidají úzkosti! Všechno přejde a pro mně tyto 2 zkušenosti byly natolik poučné že bych to nevzala ani za nic. A kdo by mi ho nutil, poslala bych ho do pr*. Jestli jenom trochu můžete, neberte to!

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. června 2009, 19:11:15

andrew

Po precteni zdejsich prispevku si pripadam zvlastni, bral jsem Rivotril asi mesic , ale po vysazeni jsem zadne abstinenci priznaky necitil. Kdyz mam akutni stav uzkosti cca jednou za 2 mesice, tak si 1 - 2 tablety dam, ale abstinencni priznaky jsem nikdy nemel.

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. června 2009, 16:49:27

IRENA1 poděkování

S vysazovanim je to tezke. Vetsina lidi, co ho berou nekolik let, pravidelne a vyssi davky, to doma nezvladnou. Jedina cesta je opravdu po ctvrtickach jedne tablety denne a treba po mesici, i dele zkusit dalsi tabletu o tu ctvrticku. muze to trvat nejen mesice, ale opravdu roky. lepsi ale, nez lecebna. I kdyz, tam je clovek zase pod dohledem, kdyby byl epilepticky zachvat. alespon si to myslim. lepsi vysazovat roky, nez roky pridavat, nebo brat stale. ale je otazkou?? Potrebujeme ho v dnesni dobe, kdy lidi jsou bez prace, maji existencni problemy, problemy ve vztazich, ale i jine zdravotni, ktere cloveka dovedou az k uleve, jako je treba RIVOTRIL.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. července 2009, 15:04:48

peík

zdravím chci se zeptat co se mi může stát kombinave rivotril+alkohol, přrd dvěma dny jsem si czal 7 tablet a zapíjel vodkou) před tím asi 2 litra vína. a včera 3l vína a taky 7 rivotrilů?

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. srpna 2009, 09:10:32

Zacharda3 poděkování

Přidávám dovětek k vysazování Rivotrilu. Jde to! A dobře vám všichni radí, že se musí vysazovat pomalu Ale to pomalu znamená, opravdu pomaloučku a dlouhodobě. Tzn. začít u jedné dávky tím, že uberete čtvrtku prášku a tak jedete celý týden. Pak u další dávky čtvrtku, opět týden a tak se pokračuje dál. Lékaři si s tím velkou hlavu nedělají, prášky vysazují a mění velmi rychle. Rivotril je zároveň antiepileptikum a mozek potřebuje čas se přizpůsobit. To, co považujete za situaci, že bez Rivotrilu nemůžete být, je jen příliš rychlé vysazování. Můžete intervaly i prodloužit a dát svému tělu čas zvyknout si na změnu. Vysazujte trpělivě a věřte, že to jde, ale jen za těchto podmínek! Přeju vám, aby se vám dobře zadařilo.

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. srpna 2009, 13:26:11

pepa1 poděkování

Teď bych chtěl všechny varovat před rivotrilem+alkohol, stála se mi dost nepříjemná situace. uděkak jsem blbost dal jsem si sedum rivitrilů, pil jsem na to (3,5 promile) a skončil jsel jsem na chirurgii z otřesem mozku, mám takové okno jak nikdy jindy. vím je to moje blbost, ale už nikdy více!!!!!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. srpna 2009, 04:20:26

peťa

Ahojky lidi, trpim SF a občasnými úzkostmi, chodim pravidelně k psychiatrovi. Naordinoval mi Rivotril a Serflift(antidepresivum). Je možné, že mě vůbec nezabírá? Brala jsem Rivotril (1/2-O-1) to jsem cítila, že můj stav se lepší, ale jakmile mi snížil dávku na 1/2-O-1/2 tak mi přijde, že jsem tam, kde jsem byla..Současně mi zvýšil dávku Serliftu, který jsem brala 1-0-0 na 1 1/2-0-0. Přijde mi, že to nějak zvlášť nefunguje. A navíc mám průjem asi cca 2 hodiny po zapití léků, může to být tím, že se nestihnou dostatečně vstřebat? Jestli si někdo chcete pokecat o SF nebo jen napsat pár mejlíků ohledně Rivotrilu a Serliftu tak budu jedině ráda. Michalova.Petra@seznam. cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. srpna 2009, 11:20:38

Eva1 poděkování

Peťo, nepíšeš, jak silný Rivotril jsi brala a jak dlouho bereš Sertlift ? Jinak to, že ti Rivotril zabral, je jasné-učinkuje hned, ale nic neřeší. Postupné snižování Rivotrilu a zvyšování antidepresiv, je správné. sertliv ti nemusí zabírat hned, někdy to trvá i 3 měsíce!!! Ale ten prujem, to je to nejmenší z vedlejších učinku, co mužeš mít. Jsou horší. Jestli ho bereš déle než 3 měsíce, chce to změnu. Zabírat ti nemusí, muže ti zbírat jiný druh AD.

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. srpna 2009, 13:38:34

peťa1 poděkování

Evi, beru 0,5 mg rivotril, teď už pouze v situacích, o kterých si myslím, že je nezvládnu, abych se dala do pohody a to si vezmu půlku a můžu říct, že těch situací je míň. Obojí beru už od června. Serflift 100 mg. Takže vysazování se docela daří, ale ten průjem, to je fakt hrozný a dokonce hubnu. Z 67 kg mám asi 62 kg za ty 3 měsíce. Né, že by mě to nějak vadilo, ale jde mi o to, jestli to antidepresivum má učinek nebo to jde ze mě hned ven. 8.9 jdu k doktorovi, tak se zeptám a informuju o průjmu páč se mě to vůbec nezdá.

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. září 2009, 09:46:27

dedek4 poděkování

no ja sem zral kazdej den 2 nebo 3mg rivace a z nejhorisho sem venku ale porad na to myslim ze bich je sezral sou neskutecne zavislacky

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. září 2009, 16:36:33

Romeo

Ahoj všichni! No musím taky přidat historku - beru rivitril nárazově, asi rok a musím říct, že je to to jediné, co mi pomáhá na silné úzkosti...takže vůbec neřeším, jestli na něm budu nebo nebudu závislý...jen díky němu dokážu žít..jinak bych nedokázal ani makat...to je přeci jasná volba, když to jinak nejde. No ale před měsícem jsem se na něj pěkně nacamral a cestou domů jsem padal, nejednou neovládal tělo - dal jsem si tak do huby, že mám zlomený žebra, sedřený obličej a jsem samý jelito...takže s pitím vážně pomalu :-)) mějte se a bojujte!

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. října 2009, 22:05:39

befeather red

Ano, rivotril je skutečně hukot. Vtáhl mě do svého světa absolutně po hlavě, silně návykový. Přestat ho brát = několikatýdenní motání hlavy, pocit na zhroucení, řekl bych i fyzická indispozice. Ještě dnes mám chuť. :) Jako první sex.. Ale všeho s rozumem.. Jinak s tím zvyšováním dávky je to celkem klasika, tělo si na to neskutečně rychle zvyká a po pár prášcích to přestává dávat, tak bacha na to.. PS: bez něj bych bohužel sociální fobii nikdy nezvládl, takže je to něco za něco..

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. ledna 2010, 01:37:31

bobina1 poděkování

Já jsem vysazovala Rivotril 2x2 mg na noc. Bylo to peklo. Doktorka mi řekla, abych vysazovala po 1mg, ale to byla hrozná chyba. Ze začátku dobrý, ale ke konci hrůza - motání hlavy, třes nohou, zvracení několikrát za den nespavost a nato velké zhoršení psychyky. Takže jsem se vrátila na 1mg Rivotrilu na noc plus antidepresiva. Teď se vůbec nemůžu vrátit k normálu. Navíc mi strašně padají vlasy. Asi o ně přijdu. Proto radím, nevysazujte rychle, i když Vám to řekne doktor. Strašně bych si přála, aby se všechno vrátilo zpátky.

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. ledna 2010, 19:42:38

ra vesela1 poděkování

rivotril,co je to vlastne rivotri,ber ho 12 let na zacatku jsem mela strach,ze si na nej zvyknu,ale ted to fakt neresim je mi po nem dobre a to je dulezity a ze je navikovej co na tom,kafe je taky navikovy a nikdo to neresi a ma tez vedlejsi ucinky,tak to nereste,chleba jite taky celej zivot a je vam po nem dobre a jeste mas po nem plnej zaludek,takze budte zdravy a nebojte se zivot je kratkej je mi45 let vim o cem mluvim,zijte se vsi a vsude,cau,cau

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. ledna 2010, 22:43:02

Obal1 poděkování

Již dost let užívám Rivotril. Ze začátku 1 mg a poslední roky 0,5 mg. Důsledně před ním varuji. Benzodiazepiny způsobují demenci a navozují silnou závislost. Již dva týdny se snažím dávku Rivotrilu snížit. Zprvu jsem tbl. 0,5 mg jen trochu oškrával nožem, poté jsem ji rozpůlil a užíval tedy 0,25 mg. Dostavily se silně obtěžující stavy. Probouzím se okolo druhé hodiny noční a celý den je mě špatně. Pokud je pro mě následující den důležitý, musím se vrátit k 0,5 mg. Vůbec nevím, jestli boj s tímto jedem vyhraji. Zatím to ale nevzdávám, zřejmě se musí odvykání rozložit do více týdnů, ne-li měsíců.

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. dubna 2015, 18:49:51

ra vesela3 poděkování

rivotril,co je to vlastne rivotri,ber ho 12 let na zacatku jsem mela strach,ze si na nej zvyknu,ale ted to fakt neresim je mi po nem dobre a to je dulezity a ze je navikovej co na tom,kafe je taky navikovy a nikdo to neresi a ma tez vedlejsi ucinky,tak to nereste,chleba jite taky celej zivot a je vam po nem dobre a jeste mas po nem plnej zaludek,takze budte zdravy a nebojte se zivot je kratkej je mi45 let vim o cem mluvim,zijte se vsi a vsude,cau,cau

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. ledna 2010, 22:43:16

katarina slowakia

mate uplnu prawdu aj ja osm powedala že keby aj howno mam žrat aby i bolo dobre budem ho jest lebo chcem žit normalne načo sa zapodiewat tym že ho wysadit načo aj tak wam pak predpišu ine lieky možanže ešte horšie:) mate prawdu

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. března 2011, 10:09:50

honza7

ahoj lidi, beru kromě AD i rivotril 0,75mg den... vlastně jsem bral neurol 0,5 ale ten se musí platit tak jsem se dohodl s doktorem na rivotrilu. Benzodiazepiny beru asi dva roky, naštěstí nezvyšuju. Na těhlech stránka jsem však i tak, abych si o tý závislosti dělal jasno. My v rodině žádný závislosti nemáme, babička třeba brala 5mg diazepam přes dvacet let a nikdy nemusela zvyšovat, nějak podobně je na tom teta a teď i sestřenka, ta to bere krátce- jsme prostě rodina (jak by to řekl diplomaticky:-) ...rodina depresmanů. Je zajímavý že u epileptiků se považuje za přijatelný, kdyyž berou tu svoju udržovací 4mg den a já přemýšlím jak je to se mnou s těmi 0,5 či 0,75mg když je na úzkosti potřebuju a mám v anamnéze několik sebevražedných pokusů... napadá vás k tomu něco? A taky piště vy co se snažíte odvykat a jak se vám to daří:-) jinak doporučuju nějakého hodného terapeuta (-tku)

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. ledna 2010, 17:40:08

Ir

S vysazovanim je to tezke. Vetsina lidi, co ho berou nekolik let, pravidelne a vyssi davky, to doma nezvladnou. Jedina cesta je opravdu po ctvrtickach jedne tablety denne a treba po mesici, i dele zkusit dalsi tabletu o tu ctvrticku. muze to trvat nejen mesice, ale opravdu roky. lepsi ale, nez lecebna. I kdyz, tam je clovek zase pod dohledem, kdyby byl epilepticky zachvat. alespon si to myslim. lepsi vysazovat roky, nez roky pridavat, nebo brat stale. ale je otazkou?? Potrebujeme ho v dnesni dobe, kdy lidi jsou bez prace, maji existencni problemy, problemy ve vztazich, ale i jine zdravotni, ktere cloveka dovedou az k uleve,

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. ledna 2010, 14:47:44

Zacharda4 poděkování

Přidávám dovětek k vysazování Rivotrilu. Jde to! A dobře vám všichni radí, že se musí vysazovat pomalu Ale to pomalu znamená, opravdu pomaloučku a dlouhodobě. Tzn. začít u jedné dávky tím, že uberete čtvrtku prášku a tak jedete celý týden. Pak u další dávky čtvrtku, opět týden a tak se pokračuje dál. Lékaři si s tím velkou hlavu nedělají, prášky vysazují a mění velmi rychle. Rivotril je zároveň antiepileptikum a mozek potřebuje čas se přizpůsobit. To, co považujete za situaci, že bez Rivotrilu nemůžete být, je jen příliš rychlé vysazování. Můžete intervaly i prodloužit a dát svému tělu čas zvyknout si na změnu. Vysazujte trpělivě a věřte, že to jde, ale jen za těchto podmínek! Přeju vám, aby se vám dobře zadařilo.

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. ledna 2010, 14:50:02

Petr

beru rivotril 2mg 1/2 a 1/2 večer a moc mi pomáhu, doktor mi ho píše a říká, že ho musím brát a pokud nezvyš není problem. doufam že se ho časem zbavim nebo budu brát míň vím že je navikovej.

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. ledna 2010, 14:56:04

Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Co děláte, když vás začnou bolet záda?
Zatím hlasovalo 136 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Michal (Rivotril) 19. října 2018, 16:38:48

    Jak se máte?  Diskutovat

  • Michael (Rivotril) 22. října 2018, 20:13:21

    Jožko, Rivotril musíte užívať ďalej , Trittico súčasne v tom istom čase cca 30 minút… Diskutovat

  • Jozef (Rivotril) 22. října 2018, 15:10:13

    Prepáčte, ze pisem ako prvák, ale som na mobile.. ... Kurnajz chudnem a to sa mi nepáči.… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.