Inzerce

RS a mimco

Ahojky všichni RS mám 3roky začalo to zán.zrakového nervu.Teď si 2roky píchám Copaxone Po poslední nemoci zánět močov.mechýře se mi ktrošku špatně chodí ale chodím a když se víc zapotím třeba v práci pracuji jako ošetřovatelka koní tak i začnu hůř vidět ale to cirka po 10min odezní.Chtěli by sme s manželem druhé miminko ale mame drobet strach jak to dopadne všichni jsou tak trošku proti říkaj buď ráda že máš jedno a si zdravá.Jenže četla jsem tolik příběhů že to dobře dopadlo taky tam byli špatné konce ale tich dobrých bylo víc.A nevíte kolikrát se chodí na MR a lumbálku ja teda už jednou byla a zajímalo by mně jestli ještě půjdu

Inzerce
Odpovědi
Jarda

RS(roztroušenou sklerozu) mám 22let.Je to pozvolný průběh. Nejdříve nezájem o něco lékařů.No a moje snaha.Vždytˇ jsem mladý.Tak si přidám ve sportu,který mě baví a dodává chutˇ dále jít.Jezdím denně na kole.Hledám partu na lodě.Chodím na procházky(delší s trekovýmy holemi). No je to ohromný zásah do života.Manželka jse se mnou raději rozvedla,ale tvrdí že se MOŽNÁ VRÁTÍ.Jedu sám a nemám strádání finanční.Nejsem již ve stresu jako strojvedoucí,ale dělám jinou práci v oboru. Nesmím se přemáhat při chřipce.Je to na dlouhé vyprávění. Lékaři zatím při veškeré snaze nic moc.Tak se držme.Ahoj.Jarda.

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. září 2008, 04:37:44

Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 78 lidí.
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Lia (Operace hemoroidů) 2. prosince 2016, 14:42:29

Ahoj Leni, zkus to brát ráno a pak kolem oběda.Já tohle občas měla taky co ty.Sice né až v… Diskutovat

• Martin Kratochvíl (wellbutrin) 1. prosince 2016, 20:18:53

díky za povzbuzení, jedu na asentře a stejný problém se sex. dysfunkcí. Doktor mi zkouší… Diskutovat