Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

očkování proti papilomaviru a těhotenství

Chtěla bych se zeptat, zda když podstoupím očkování na papilomavirus, jak dlouho po něm je nebezpečí otěhotnět, pokud nějaké riziko je. Děkuji

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
M.
1x

Včera jsem byla na třetí očkovací dávce a měla jsem na lékaře stejný dotaz. Doporučil mi počkat s otěhotněním 3 měsíce. Výrobci vakcíny sice udávají možné riziko jen po 1. a 2. očkovací dávce, ale obecně je prý lepší po očkováních 3 měsíce počkat.

Jimmy

Já teda mám do těhotenství dost daleko, ale myslím že jsem v pravým věku kdy se dát očkovat proti rakovině děložního čípku. Hledám info kde se dá. Takže poraďte co kdo víte o očkování. Snad s tím někdo zkušenosti už má, když se u nás očkuje už skoro rok.

Bibina

Milá Jimmy, očkovací vakcína je Silgard, budeš to muset řešit s rodiči, protože její cena je asi 10 000, ale připlácí na ni zdravotní pojištovna. Působí i proti genitálním bradavicím, jejichý léčba je dost obtížná.Během půl roku kdy probíhá očkování se vyvaruj pohlavního styku i intimních dotyků.

pepa

Není 10000 moc?

Slunečková
1x

Záhy po narození vnučky se u mé dcery projevila rakovina. Boj jde ztuha a rakovina vyhrává. Svou vnučku dám očkovat kdybych měla zastavit barák.

majka
2x