Inzerce

Lexaurin

Brala jsem ho rok.Byla jsem na tom závislá, když jsem si nevzala 2 DENNĚ, TAK JSEM SE ZAČALA ŠÍLENĚ TŘEPAT.Bylo to hrozné, začalo to tím, že jsem měla problémy s přítelem a pak už to šlo samo.I sebemenší blbost mi připadala důležitá na to, abych si ten prášek vzala.Pak jsem si žekla a dost a už měsíc jsem si ho nevzala.Strasně mě to změnilo.Jsem hrozně náladová, často vybuchnu, pak je mi vše líto a mám chuť si vzít celou krabičku, ať už mám klid.Ale zatím se držím, jen moji nejbližší to se mnou nemohou často vydržet.Takže nedoporučuju se dostat tam, kde já.

Inzerce
Odpovědi
simona

ahoj beru lexaurin ani ne měsic a nechci ho brat nebo se bojim abych se někdy bez něj obešla pokud mě postihne uzkost tak mam bolesti na hrudniku paleni na hrudniku a špatně se mi dycha nepřijemny pocit fakt hrozny jo a take třes po celem těle rada bych věděla jestli ten měsic je malo k tomu aby mi to nepomohlo

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. února 2007, 16:12:01

Míša

Ahojky, před 2 týdny jsem byla u psychiatričky,beru zoloft a dala jsem si jednou ten lexaurin na uklidnění... Zhubla jsem 3 kila ze začátku jsem neměla chuť k jídlu,teď už je to lepší,ńemám třes,je mi celkově líp, ale nemůžu se zbavit katastrofických myšlenek...pomůže mi v tomto pouze ten zoloft???nebo mám brát častěji ten lexaurin??mooooc děkuji za odpověď

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. listopadu 2008, 11:44:01

Zuzka

ahoj , zkus brýt Lexaurin jen , když se budeš cítit napjatá a budeš se potřebovat uklidnit. Josu to pouze antidepresiva, neléčí , pouze uklidní a jsou časem návyková. Záleží samozřejmě v jakém množství je bereš. Já beru Cipralex a občas si vezmu 1,5 mg 2 tablety za den lexaurinu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. prosince 2008, 10:06:05

Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce https://boiron.cz/cs/210-magnesium-300?utm_source=ordinace&utm_medium=banner&utm_campaign=c3_2018
Anketa
Má časté používání počítače vliv na váš zrak?
Zatím hlasovalo 163 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Klárka (Chci zhubnout) 20. září 2018, 22:09:43

    Naďo zhubla jste a váhu si udržujete nebo nabrala jste po skončení programu něco? Diskutovat

  • Andrea (Potíže se štítnou žlázou mohou být důsledkem stresu i dovolené v Egyptě) 17. září 2018, 21:28:17

    Dobry vecer take mam poderzreni na stitnou zlazu jsem lorad unavena sice delam dvanactky a boli me… Diskutovat

  • Alka (Braňte se rýmě výplachem nosu) 20. září 2018, 18:49:10

    Taky mne někdy začne bolet hlava už při výplachu a nevím proč Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.