PředchozíDalší

Marvanová, MUDr., Ústí nad Labem

Četl jsem tady pár negativních zážitků co se týče doktorky Marvanové. Nedá mi to, abych také něco nenapsal. Můj lékař byl nemocný a ona byla jeho zástup. Léčím se s panickou poruchou a každý, kdo si zažil panickou ataku, tak ví, že minuta je jako hodina. Když jsem na dveřích svého lékaře viděl ceduli, že dnes neordinuje, udělalo se mi ještě více zle, protože jsem se musel dopravit k výši jmenované zastupující lékařce. Bylo mi stále více špatně, potřeboval jsem rychle podat injekci. V její ordinaci mě nechala čekat od 9h do 12h, myslel jsem, že tam umřu. I když věděla, s čím přicházím, brala jen své pacienty a mě jako posledního. V závěru mi stejně neposkytla patřičnou první pomoc a napsala mi jen léky-diazepam, takže jsem zas rychle běžel do lékárny a jen už čekal až mi lék zabere. Kdyby mi ho podala v injekci bylo by to rychlejší, ale na to mi odpověděla, že za ní takhle může přijít každý feťak..... Její chování k pacientům je hluboce pod úrovní, mám známé, kteří k ní chodí, kvůli tomu, že mají jinou pojištovnu než VZP, protože ona bere všechny, proto je tam vždy narváno a zatím nikomu nijak nepomohla. Nasadí neurol, navykne na něj pacienta a pak mu nadává, že si za to může sám a další mu nenapíše....kdyby si aspoň přečetla příbalový leták k tomuto léku, tak by věděla, že při okamžitém vysazení hrozí abstinenční symdrom.

Odpovědi
Lucka