Inzerce

driclor-POMOC

Chtela bych se na neco zeptat. Koupila sem si driclor, pohoda, zabral mi hned, ale kdyz ho vecer nanesu do podpazdi, tak se muzu zblaznit bolesti, je to, jako kdyby mi ho nekdo probodaval nozem.. Uz se to neda vydrzet, co mam delat?! Prosim, pomozte!

Inzerce
Odpovědi
Klára

Přesně tohle se mi taky stalo. Byla jsem už dost zoufalá, protože jen toto mi pomáhalo a tak jsem asi měsíc ty bolesti snášela. Pak mi kůže v odpaždí ztmavla a začaly mne bolet i normální pohyby rukou. Doporučuju Driclor vysadit a zajít na kožní. tam vám předepíšou speciální roztok, který vám pak namíchají v lékárně.

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. září 2005, 14:22:03

Katka

Mela jsem trochu jiny problem, delala se mi vyrazka po Dricloru, kozni lekarka mi doporucila zkusit Spirial, je to taky kulicka, a tu snasim dobre (jsem taky atopik). Pouzivam ho uz pul roku a jsem velice spokojena, uz mi netecou curky potu po boku:-). Zkus to. Mají ho v lékárně.

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. září 2005, 19:58:53

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce https://www.musimcasto.cz/?utm_source=banner&utm_content=ordinace.cz
Anketa
Poskytoval/-a jste někdy první pomoc u epileptického záchvatu?
Zatím hlasovalo 116 lidí.
Inzerce
Inzerce http://www.stopstigma.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Lubina (Vyrážky, akné a křečové žíly) 21. února 2017, 11:10:30

    Na akné jedině Tea Tree od Renovality Diskutovat

  • Jean (Zadní rýma) 22. února 2017, 20:59:11

    léčit chlamydie Diskutovat

  • iva (Citalec a Neurol-zkušenosti s užíváním) 22. února 2017, 10:38:03

    Sice reaguji asi pozdě ale mám zřejmě také panickou ataku ,mám nechut ,vstat nekam jit smat… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.