Inzerce

Neuropatie

Prosim zajimala by mne prognoza ziskane smisene polyneuropatie. dekuji

Inzerce
Odpovědi
zuzka4 poděkování

Prosím zajímala by mě případná léčba u senzitivní neuropatie. Nemám ji dědičnou, podle doktorky jde zřejmě o důsledek dlouhodobého užívání antidepresiv (lexaurin, prothiaden, rohypnol), nyní tritico, citalec, thiapridal, stilnox. Špatně se mi chodí, podlamuje si mi především levá noha, špatně spím, jelikož to neustále brní, pálí a štípe (asi jako u vyšetření EMG).

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. ledna 2007, 09:14:52

Božka2 poděkování

Mám s ní vlastní zkušenost.Moc toho na léčbu není. Důležitá je životospráva.Nepřetěžovat se fyzicky ani psychicky.Máte nárok jednou ročně na lázně a to až na 7 neděl - hradí pojiš´tovna - Jánské Lázně, Teplice atd. Užívám milgamu nebo si nechávám píchat B12.Pokud není možnost lázní, tak rehabilitaci a také je důležité procvičování a posilování a to ne přes bolest. Někdy se používají antidepresiva - snižují bolest nervů. Já beru asentru a ta mi vyhovuje.

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. srpna 2009, 00:25:10

Alča1 poděkování

Dobrý den, chci se s vámi podělit o zajímavou zkušenost. Maminka je dlouholetý diabetik se silnou neuropatií dolních končetin. Nic nezabíralo, až jsme se dozvěděli o nové metodě MDM. Maminka ji absolvovala minulý rok v prosinci a její zdravotní stav se opravdu o hodně zlepšil. Nemá již pocit studených nohou, dokonce se jí zmírnilo o brnění, které ji často rušilo v noci ve spánku. Co úplně nejvíce oceňuje je, že v noci dobře spí. Všem vřele doporučuji. Není to sice hrazeno zdravot.pojišťovnou, ale stejně to stálo za to. Maminka i my (celá rodina) jsme nyní spokojenější.

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. února 2012, 13:05:50

helda42 poděkování

PROSÍM ,CHTĚLA BYCH SE ZEPTAT KOLIK SI MŮŽU VZÍT TABLET DENNĚ LEXAURINU ,ABYCH TO NEPREHNALA.nEMÁM K TOMU TEN NAVOD.

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. února 2007, 13:46:37

VErča1 poděkování

Mám dotaz, dá se sehnat lexaurin někde bez receptu?

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. března 2007, 11:02:54

zuzka5 poděkování

nedělej to. Užívala jsem Lexaurin skoro devět let a vím, co to je absťák po něm. Ale přižila jsem ho, i když jsem nikdy nezažila nic horšího. V případěn nemožnosti odvyknutí pomůže Thiapridal, je proti delíriu z alkoholo, takží zmírní absťák. Drž se!

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. května 2007, 12:51:50

Kopi631 poděkování

Dlouhodobé užívání lexaurinu způsobuje po nějakém čase výpadky paměti. Řekla mi to má neuroložka a měla pravdu sama to teď zažívám, uživala jsem ho 4 roky. Proto radím pouze nezbytně nutnou dobu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. března 2010, 20:01:06

alena

uzivam lyriku a jem mi po ni spatně nemohu spat mam motejlice dejte mi vedet vasen zkusenosti dekuji alena

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. října 2015, 14:51:46

Michal

Mám neuropatii jako mnozí a nenacházím odpověď, může být způsobena horečkou západního Nilu kterou jsem prodělal? To bylo v roce 2005 a od té doby se můj stav rapidně zhoršuje. Chůze po nerovném trávníku, podlamují se mi nohy a od prosince se přidala svalová bolest, která se "stěhuje". Jsem už závislý na analgetikách, užívám také trttico.

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. června 2018, 10:34:57

Hana

Mám neuropatii dolních končetin po chemoter. Užívám Lyricu cca necelý rok....hrozně špatně spím.Připadá mi, že nemám vůbec potřebu spánku, přitom jsem unavená. Když si lehnu spánek nepřichází. je možné, že je v tom má "prsty" lyrica?

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. července 2018, 07:28:31

Jana

Dobrý den, mám otázku. po dvou letech bolesti rukou mi našli polyneuropatii. Vyšetření EMG nic neukázalo a diagnostikovali mi diabetes. Teď momentálně mám cukr 6,2. Mám jít na interní vyšetření. Co se stane když mi interní vyšetření nic nezjistí?

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. srpna 2018, 17:23:54

Lenka

Dobrý den,mám neuropatii dolních končetin.Je to způsobeno zřejmě nemocí páteře,operací kloubů.Rovněž mám pálení,bodavé bolesti dolních končetin,neobratná chůze,nestabilita,těžké nohy.Svalovou slabost na DK mám také jak tady píše Michal.Taktéž jak je zde psáno užívám Lyricu,která mi částečně pomáhá,ale ty vedlejší účinky jsou otřesné.Motá se po nich hlava,jako pocit opilosti.Beru ještě vitamíny B, pupálkový olej,vitamín E,kyselina Alfa lipoová.Tyto doplnky mně pomáhají trochu zmírnit bolesti.Máte tu ještě někdo jiné rady zkušenosti s touto neuropatií?Lenka

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. září 2018, 19:22:03

Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Co děláte, když vás začnou bolet záda?
Zatím hlasovalo 82 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Alenka (Rivotril) 12. října 2018, 14:12:28

    Hezky den vsem. Ja osobne uz jsem ty clanky o bzd radeji prestala cist, jen me to psychovalo,… Diskutovat

  • Petr (Rivotril) 14. října 2018, 13:48:46

    Zdravím všechny, je dobře, že si tu píšeme o negativech BZD, AD. Všichni máme nastudováno… Diskutovat

  • Marek (Sport a prevence) 13. října 2018, 13:41:31

    Máte někdo zkušenosti, jak moc bolí hojení po operaci kolene? dá se to vydržet bez prášků… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.