Inzerce

neurol, lexaurin, rivotril a další

jsem závislá na benzodiazepinech a beru jich strašne moc. Trpím hraniční poruchou osobnosti a nemůžu se ze závislosti vyhrabat...nikdo mě nepoůže. Mám hodně silný absták, když vynechám....je to hrozný. Já jsem z benzodiazepinů byla hodně oblblá, ale ted je pozřebuju, jenom abych se chovala normálně. Může mi někdo poradit? Má někdo stejnou diagnozu a řeší to jinak?

Inzerce
Odpovědi
Karoll

Prosim vas nemel jste nekdo po techto lecich problem s nervama? Uz rok a pul me brni a boli nerv v lebe tvari a v zadech az do ruky a ke kycly, casto me ty zada i silne boli... Neurol mi ma to zabiral a ted se ho nemuzu zbavit... Nepotrebuji ho lvuli psychice, ale pomaha mi na bolesti?? Zazil jste to nekdo?? Nejde mi se ho zbavit:( mam za debou tisic vysetreni kde stejne nikdo nezjistil co mi je

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. června 2016, 09:36:59

Miloslav

Beru 8 let Leyaurin pak mi panidoktorka přidala Rivotril,chtel bych je vysadit ale nevim jak mužetemi poradit jak mam postupovat abych predešel abstaku?

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. července 2016, 11:31:24

Kily5 poděkování

Ahoj všichni. Pokud je tu někdo, kdo se zbavuje letitý závislosti na neurolu, lexarinu, xanaxu, rivotrilu, diáku etc., nebo se k tomu chystá a sbírá odvahu, dejte sem vědět. Rád bych si s někým takovým občas napsal pár řádek. Já bral léta 2mg neurolu a do toho navečer pil. Spadl jsem do toho, ani nevím jak. Doktoři (obvoďák, známej psychiatr) recepty léta neřešili a časem přibyli různí ,dobráci´, co po mailu kšeftujou s lidskou bídou. BZD mi totálně rozvrátily život. Je to peklo. Od letošního března nepiju ani kapku a snažím se (už po několikátý) pomalu vysazovat neurol, ale vždycky do toho znova spadnu. Teď jsem na 0,5mg, ale vždy když dojdu k nule, obrátí se mi svět vzhůru nohama. Nejradši bych se na měsíc zavřel do zvukotěsný kabiny s jídlem a pitím a vypnul mobil, ale to bohužel nejde. A tak se peru. Pokud je na tom někdo podobně a chcete se na nulu nejen dostat, ale hlavně VYDRŽET, dejte vědět. Můžem se navzájem podpořit, poradit si, povzbudit... Kdo nezažil BZD absťák, ten nepochopí.. Zdar, Kily

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. července 2016, 12:44:33

Zuzka1 poděkování

Znám to, je to příšerný, teď jsem chtěla zkusit snižovat podle prof. Heather Ashton, jenže nemůžu najít doktora, který by mi to vysnižoval podle jejího protokolu, na začátku doktoři neupozorní, jaký je to svinstvo a při závislosti už se od toho distancují nebo navrhují léčebnu s detoxem, přitom ve světě je tahle metoda uznávaná, nemůžou se pak divit, že je tak moc sebevražd

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. března 2018, 20:27:16

Eva

Nevim jak z toho ven beru neurol 15let 1mg denne ..nevim jak to odbourat..nejaka rada ..??

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. září 2016, 23:55:47

Jean

Ahoj, je to na roky, napiš email

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. září 2016, 12:39:12

kedok1 poděkování

Já beru neurol 1 mg 6x denně 25 let 4 x lečen na detoxu mám akorát zničenej život ,pokud máš nějakej dotaz tak reaguj na muj přispěvek

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. září 2016, 15:54:56

Anie

Ahoj mužů te poprosit o radu ?

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. října 2017, 14:11:04

Cmuky1 poděkování

Dobry den prosim vas ja beru asi 9 mesicy neurol 025 na vecer a ze začatku sem brala az 2 nebo 3 tablety tet asi 4 mesice beru 025 na vecer a nemyžu stoho vyjit brala sem i antydepresiva ale nedelaj mi dobře chtela bych přejit na bylinky ale nevym jestli to pujde neurol brat nechci mate nekdo skušenost prosim napiste

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. února 2017, 22:54:19

chachacha

Jestli opravdu chceš poradit a to i s bylinkami a opravdu v to věříš, tak Ti můžu pomoct.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. dubna 2017, 15:12:46

chachacha

Závislost je jen stav mysli a určitá pohodlnost, neschopnost podstoupit oběť a změnu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. dubna 2017, 15:15:47

chachacha

Zkuste si vyabstinovat tvrdou drogu a pak brečte vy chudinky.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. dubna 2017, 15:08:41

Leguan

Ty bys měl brečet.

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. května 2017, 15:16:37

Anie

Dobrý den , chtěla jsem se zeptat jestli má někdo zkušenost s neurolem . Pan doktor mi je predepsal na tetanii. Od te doby co nsem se dozvěděla ze jsou velmi škodlivé a hlavně návykové zacla jsem chodit do psychiatrické ambulance . Paní doktorka mi dala prášky který jsem užívala jen 3 dny protože se mi neskutecne motala hlava . Ted jsem dostala apoparox a hlava se mi stále motá cítím se jak na věčném kolotoč nevím jak se zbavit toho motani hlavy . S Apoparoxem co mi dala před týdnem taky musím přestat protože nemám vůbec chuť na jidlo , boli me hlava , a neustále motani . Můžete mi prosím vás někdo poradit ?? Já už vážně nevím Cl mám dělat :( je mi 21 a Lezim doma kazd den jako nějaký senior :( B .

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. října 2017, 14:07:18

Nikol1 poděkování

Dobry vecer, Chci se zeptat. Přibral nekdo z Vas z rivotrilu? Ted se mi rapidně zvýšila váha. Děkuji

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. prosince 2017, 00:36:32

Xxx1 poděkování

Dobrý drn cca ve 2h odpoledne jsem měla 0,25 g neurolu a je 20:20 a dala jsě si 2 dvojky vina, co se může stát. ?? Díky

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. ledna 2018, 20:22:42

Iva

Neurol bude s chlastem reagovat jako TVRDÁ DROGA. Takže buďto chlastej :-(, nebo ber Neurol, ale nikdy ne dohromady, když už se chceš nějak ničit... :-(

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. března 2018, 08:05:56

Zuzka

Ahoj všichni, co máte problém se závislostí na benz., předepsaných na začátku od doktora, jen se chci zeptat, kdo z vás znáte způsob snižování podle profesorky Heather Ashton a jestli tento způsob znáte, jestli máte nějaký nápad, jak sehnat doktora, který by byl ochotný podle jejího protokolu postupovat, jelikož já jsem zatím narazila jedině na nepochopení, u nás nejsou doktoři moc otevření novým způsobům, přitom mě by např. nevadilo si předepsané léky zaplatit, pokud by to pojišťovna nechtěla uhradit, hlavně se z těch sr..ek nějak dostat, moc díky za příp. rady, Zuza

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. března 2018, 12:00:54

Lada2 poděkování

Po několikaletém užívání neurol 3-4mg na noc, hypnogen 3-4 na noc, trittico jsem vše během velmi krátké několikadenní doby vysadila a nechala si pouze 1-2 mg hypnogenu. Teď je to sedm týdnů, z nejhoršího jsem venku, přežila jsem, ale nefunguju. nepřekonatelná vyčerpanost, nespavost, únava, vyrážka po celém těle. Jsem stále v posteli. Máte někdo představu, za jak dlouho se může organizmus vrátit do normálu? Jsem starší ročník navíc a prostě kráva

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. dubna 2018, 15:28:01

5678
Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Má časté používání počítače vliv na váš zrak?
Zatím hlasovalo 122 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Lenka (Průjem) 19. září 2018, 16:06:45

    Nevím jak v lékárně ale já si ho objednávala přes eshop guaranaplus, kde se tady na ty… Diskutovat

  • Tereza (tonsilektomie) 16. září 2018, 18:23:32

    Ahoj, jelikož mi pročítání téhle diskuze velmi pomohlo, ráda bych přispěla i já. Je mi… Diskutovat

  • Ivona (Chronická rýma/ráno+ucpávání 1 dírky+suchá nos.sliznice) 18. září 2018, 21:31:00

    Teď jsem začala kupovat Nasivin Sinus, je to doplněk stravy pro děti od 3 let a malýmu se po… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.