Inzerce

Mé zkušenosti s elektronickou cigaretou (e-cigartou)

Snad někomu můj příběh pomůže. Když jsem se dozvěděl o e-cigaretě musel jsem ji získat za každou cenu. Ještě ten den jsem ji koupil a netrpělivě hned vyzkoušel. Mé první šluknutí bylo jako anděl spásy protože jsem na plicích pocítil pocit, jako u klasické cigarety v duchu jsem si s velkou úlevou řek „a je po cigaretách“ První 2 dny jsem zápasil s nedokonalou funkčností e-cigarety, která se projevovala tak, že někdy jsem si zakouřil a někdy ne. Pak jsem našel určitý grif jak si nejlépe zakouřit a byl jsem rád, že se nemusím vracet ke klasické cigaretě. Dalších asi 7 dní jsem kouřil e-cigaretu snad pořád a uvědomil si, že jsem určitě svůj návyk na nikotin ještě zvýšil ale při představě, že bych se měl vrátit ke klasice jsem se s tímto faktem smířil. Řeknu Vám hulil jsem snad pořád a na nic nebyl čas, jak jsem jen ládoval nové náboje. Přes všechno jsem pocítil, že je mi mnohem lépe a jak hodně mě tabákové cigarety sráželi k zemi. Když mi asi po 10 jednou došly baterie k e-cigaretě (zapomněl jsem si je nabít) zapálil jsem si mé oblíbené Marlboro, ale vůbec mi nechutnalo. Vyhodil jsem cigaretu ven z auta a šlápnul na plyn, abych už byl doma u nabíječky. Rozhodl jsem se, že to začnu prodávat a krátce na to jsem narazil na cigaretu (byla to už moje pátá e-cigareta), která byla velmi silná, a uspokojila mne naprosto úžasně. Věčné kouření a ládovaní odeznělo jako mávnutím kouzelného proutku. Aniž bych o to usiloval automaticky jsem kouřil méně a dnes cca po 2 měsících si kolikrát uvědomím, že jsem třeba půl dne nekouřil. Dokonce, i když bych mohl kouřit na místě kde je zákaz kouření vůbec mi nedělá problém toto dodržet. Závěr teda zatím je, že jsem začínal na náplních 24 mg nikotinu a dnes jsem na 11 mg nikotinu aniž bych se snažil to nějak omezovat a hlavně s čeho mám největší radost „normální cigareta mi nechutná“ Přeji všem, ať se odnaučíte kouřit.

Inzerce
Odpovědi
neno4 poděkování

tak tomu se snad nedá ani uvěřit, v čem spočívá tedy přednost elektrocigarety?? a co je to za dým, který vychází z elektrocigarety?? a je to opravdu tak zdravé? dá se to porovnat s nicoretovým inhalátorem?? já používám momentálně nicoretové žvýkačky a nicoretový inhalátor se kterým se někdy bohužel stydím si v kavárně sednout a "nasávat"....při své oblíbené kávě. Chtěla bych se dovědět něco málo z Vašich zkušeností, děkuji za odpověďi...

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. ledna 2009, 17:18:09

Zuzana Cigareta5 poděkování

Ahoj já používám elektronickou cigaretu ctyři měsíce a jsem naprosto spokojena. Moje cigareta http://www.nc.cz/elektronicka-cigareta-ciht04-set-2x-e-cigareta-sada-10-naplni-s-vysokym-obsahem-nikotinu_d21255.html je opravdu úžasná. Dříve jsem kouřila průměrně asi 10 cigaret denně. S elektronickou cigaretou jsem ze začatku kouřila pulku a druhou pulku jsem nahradila elektronickou cigaretou. Nyní se dá řící že těměr nepotřebuju obyčejnou cigaretu. Mám tak dvě obyčejné cigarety tydně.

Reagovatpoděkovatnahlásit

25. ledna 2010, 16:55:03

Romča2 poděkování

Já jsem to s e cigárem taky omezila, definitivní pá pá jsem ale cigeretám dala až po semináři doktorky Vandrovcové, mohu vřele doporučit, našla jsem to přes exkuraci.cz. Myslim že na začátek konce s cigárkama jsou ty e cíga dobrý, závislost to ale neřeší.

Reagovatpoděkovatnahlásit

24. července 2012, 16:01:29

Jana Holasová1 poděkování

Já to mohu doporučit, třeba http://www.equit.cz/ , je to ideální způsob

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. srpna 2011, 10:25:07

Petr2 poděkování

Kvalitní elektronická cigareta obsahuje nikotin rozpuštěný v propylenglykolu (viz http://www.elektronicke-cigarety-equites.cz/ dole), takže jsou určitě zdravější než cigarety klasické.

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. září 2011, 14:03:18

Harry1 poděkování

Veškery humbuk okolo elektrocigara je s porovnanim jako kdyz se suka prez gumu

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. prosince 2011, 22:37:46

Požitkář6 poděkování

Ano, kouření smradlavých, nezdravých a obtěžujících cigaret z nekvalitního tabáku je opravdu jako sukani přes gumu. Jen s tím rozdílem, že guma ti může zachránit život a cigáro tě zabije. Ale proč nekouřit něco co chutná líp, nesmrdí a ještě si to můžeš dát kde chceš! Nejspíš, abys mohl být zásadový :D

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. února 2012, 22:03:00

Danny2 poděkování

elektronické cigarety jsou úžasná věc! normální cigáro už nechci ani vidět! :)) doporučuju místi klasických atomizérů vyzkoušet echomizéry, které jsou na trhu teď nově a je to bomba - čistá chuť, víc dýmu.. úžasný! :)

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. dubna 2012, 22:07:16

Antonín Mack3 poděkování

Kouřím již asi 50 let. V lednu letošního roku jsem se seznámil s elektronickou cigaretou. Po delším váhání jsem si ji v půlce února pořídil. Z počátku jsem denně vedle e-cigarety vykouřil ještě asi 5 normálních cigaret. Po pokusech se sílou náplně jsem nyní již dva měsíce pouze na elektronice. Pouze bych opravil název. Nyní se již nejedná o kouření, ale o inhalaci nikotinu. Smradlavé normální cigarety jsou již tabu. Mohu potvrdit- jde to. Doporučuji.

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. dubna 2012, 09:34:11

genial

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. září 2013, 15:24:45

havtri

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. února 2012, 15:54:04

Lukas3 poděkování

Jednoduše, tělo potřebuje jen nikotin.To je hlavní důvod proč se elektronická cigareta kouří dobře. Obsahuje nikotin . Potom jsou tam i jiné látky , jakožto parfém, voda a pár věcí navíc ještě. Každopádně je to o mnoho lepší než normální cigareta . V čem? V tom že si zapálit můžete kdekoliv a nekuřák neucítí nic, taky neobsahuje dehet a jiné jedy, kterými se kropí tabák. Samozřejmě šetříte své zdraví o 1000%. Kořím cigaretu 14 dní teprve ale taky spokojenost..

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. března 2012, 01:47:49

Rosta

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. května 2012, 20:46:47

Zdeněk4 poděkování

Dobrý den já jsem se setkal z el.cigaretouz v práci a to byla skvělá příležitost si to vyskoušet. Myslel jsem si že je to nějaká ptákovina ale jsem si potáhnul a dnes už mam el.cigaretu taky a jsem nadmíru spokojen,neobtěžuji okolí pachem a hlavně každý den si řeknu že jsem zase ušetřil 75 kč za krabičku cigaret. Přešel jsem na el.cigaretu den ze dne a je to v pohodě. Nebojte se to skusit,vykouřil jsem 20 cigaret denně a teď my vůbec nechybí a abych řekl pravdu tak my ani nechutnají,to si radši dám el. cigaretu i třeba z nějakou příchutí,jahod,vanylky atd. Nebojte se toho.

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. června 2012, 17:18:30

Eva

Dobrý den Zdenku,chtěla bych také přejít na e-cigarety,ale na trhu je jich velká řada.Nevím si rady jakou si pořídit.děkuji za odpověd.

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. července 2012, 09:12:34

katus

Ahoj, ja som dostala k narozkam e-cigaretu znacky Green Smoke, popravde kourim jeste asi tak 2-3 klasicke cigarety, ale jenom kdyz jdeme nekde parit :).

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. listopadu 2012, 15:00:09

Eva

Hezký den všem! Vím, že s tímhle otravuje temer každý, ale pokud máte 3 minuty a chcete pomoct třem studentkám medicíny ze 4.ročniku,1.LF UK, přispějte prosím svým názorem do právě probíhajícího průzkumu společnosti ohledně ELEKTRONICKÝCH CIGARET a vyplňte prosím tento kraťoucký anonymní dotazník.. Výsledky tohoto průzkumu bychom rády nasledně shrnuly v odborné publikaci a právě Váš názor může být ten klíčový!!! Mnohokrát děkujeme. http://nazor-verejnosti-na-elektron.vyplnto.cz/

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. dubna 2015, 20:37:00

dadeta1 poděkování

Zdravím lidičky. Mám doma takřka nepoužitou el. cigaretu. Zakoupila jsem ji za 2159,- Kč. Přestala jsem kouřit pomocí Champixu. Je to trochu drastičtější metoda, ale mě zabrala hned. Dnes jsem už v pohodě. Nekouřím. El. cigareta mi nějak nesedla. Kdyby měl měkdo zájem o el.cigaretu, ráda prodám za 1000, - Kč. Zájemci pište na daskova@hlds.cz. Osobě předám v HK, nebo pošlu na dobírku.

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. ledna 2009, 09:25:00

Endy

co je to za metodu Champixu

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. února 2010, 00:52:13

OoO8 poděkování

http://lmgtfy.com/?q=champix

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. října 2011, 10:03:14

Ondra1 poděkování

Zdravím, ozvěte se, díky. andyondra100@seznam.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. dubna 2013, 07:47:14

kuřák elektronické cigarety9 poděkování

Zdravím všechny lidi s pevnou vůlí :-) Má elektronickou cigaretu také a jsem s ní spokojen. Opravdu je s ní člověku lépe. Žádná dušnost, kašlaní a smrad. Nesnášel jse, když jsem přišel domů a usínal jsem ve smradu. Tahle cigareta v podstatě vytváří jen páru s nikotinové tekutiny. Tady jsou nějaká videa a informace ht tp://www.bezcigaret.com/o-el ektronicke-cigarete.html Rozhodně bych doporučil více než nikoret inhalátor. nikoret jsou vyhozené peníze.

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. března 2009, 00:28:15

Endy

co je to za metodu Champixu

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. února 2010, 00:49:34

edit2 poděkování

vše je hlavně o vůli!!! můžete mít co chcete ale vše je jen v hlavě

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. dubna 2012, 22:53:43

majda.han@seznam.cz1 poděkování

já mám e-cigaretu asi týden.Opravdu máte pravdu,že po e cigaretě normální nechutná.Ale,ten stejný problém-chvíli kouří chvíli ne,proto bych se chtěl zeptat na tu vaší poslední.Co je to za typ a kde jste jí koupil.Děkujii

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. března 2009, 19:33:37

Rosta

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. května 2012, 20:49:20

Sabina3 poděkování

Popravdě jsem si také el. cigaretu zakoupila. Myslela jsem si, jak mě pomůže zbavit závislosti na cigaretách (kouřila jsem 20-25 denně), ale bohužel. Tato el. cigareta vám maximálně ulehčí život na nekuřáckých místech a tam, kde je kouření zakázáno: letiště, práce, veřejné budovy, letadlo atd. Ale nezbaví vás závislosti !!!! Pro toho, kdo se chce zbavit cigaret¨na celý život mám jednu radu: Kupte si Champix a uvidíte sami :-))

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. dubna 2009, 16:32:37

irena

problém s champixem je že snadno vznikne závislost na něm.Takže nikotinu se sice zbavíš,ale zas máš závislost na práškách :-) Vím o lidech,kterým se toto stalo :-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. května 2013, 18:16:25

Petr

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

Reagovatpoděkovatnahlásit

24. července 2013, 19:40:43

Kikina4 poděkování

Ahoj, já jsem si e-cigaretu zakoupila asi před třemi týdny a jsem s ní moc spokojená. Sice si sem tam ještě dám normální cigaretu, ale jinak mi e-kouření nyprosto vyhovuje. Psali jste, že máte problém s funkčností, já u své nic takového nepozoruji- funguje bezvadně(Model se jsmenuje KR-808 A).Navíc velikostně je srovnatelná s klasickou, takže se s ní i dobře manipuluje. zkuste mrknout na ww w.ecigareta-marion.cz, tam jsem ji koupila já a měli je tam nejlevnější. Hodně úspšchů při odvykání

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. dubna 2009, 19:58:29

Hana1 poděkování

Jak často se to naplňuje, kde se kupují náplně a kolik stojí.

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. června 2009, 16:08:05

emflyer2 poděkování

Elektronickou cigaretu rozhodně doporučuji, protože při porovnání pro a proti s tabákovými je to jasně ve prospěch elektronické. Člověk si musí uvědomit, že kouření ecigarety není identické s tabákovou. Kouř (lépe řečeno dým) z e-cigarety je jemnější, neškrábe v krku. Proto pro uspokojení potřeby je potřeba kouřit déle, jinak řečeno, pokud tabákovou cigaretu vykouřite na 12-15 potáhnutí, u elektronické kuřácké sezení vidím na 20 až 25 potáhnutí. Dále se musíte naučit s e-cigaretou správně pracovat, čímž mám na mysli hlavně správné doplňování náustků - jak bylo řečeno v Červeném trpaslíkovi - ani málo ani moc. Toto má potom vliv na kvalitu kouření /samozřejmě záleží i na značce cigarety/. Potvrzuji výše uvedené názory v tom, že pokud si zvyknete na e-cigaretu, tak tabákovku už chtít nebudete. Toto platí ve většině případů. Dost dobře nechápu kuřáky, kteří investují nemalé peníze do e-cigarety a při tom se ještě dokrmují klasickými. Nedělejte to. Končí to většinou tak, že takový člověk dojde mylného názoru, že e-cigareta je slabá, že je to špatná investice a bohužel, vrátí se k tabákovému svinstvu. E-cigareta byla původně navržena jako prostředek k odvykání kouření a tak je dobré ji i chápat. A i když třeba nepřestanete hned, alespoň si nebudete hnojit plíce oxidem uhelnatým, dehtem aj., nebudete mít žluté zuby, nechty, nebudete nikde odklepávat popel aj. negativní jevy tabákové cigarety. Je toho dost, co by se zde dalo napsat, ale už i bez toho je můj příspěvek příliš dlouhý. Kdo by chtěl poradit nebo něco ohledně e-cigarety rozebrat, napiště mi na emflyer@post.cz. Abych to uzavřel: já sám kouřím e-cigaretu půl roku, tabákové už ne. Mám v plánu časem přestat i s e-kouřením, ale zatím mě to baví. Mám ecigaretu od Royal Smokers, typ M-402, která mě stála 1 800, kč v základu. Obchod zde psát nebudu, byla by to reklama.

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. června 2009, 09:49:08

Kristýna1 poděkování

Taky mám elektronickou cigaretu,ale mám problém s tím, že chuť liquidu se změní v chuť spalénou. Nevíte,jak bych se toho mohla zbavit? Děkuji za radu :)

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. února 2013, 11:30:21

Fidas

To Irena: Zřejmě už má knot svoje odkouřeno ... musí se měnit ... musel bych vědět typ Vaší elektronické cigarety. Ale není to drahá záležitost, do stovky a je pokoj zase na několik týdnů - v závislosti, jak moc kouříte a také záleží na typu liquidu. máte li dotaz, napište na můj mail: stoupa@post.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. června 2013, 19:10:18

Tony652 poděkování

Viděl jsem to prvně u kámoše a přišlo mně to drahý. Dal za to i s náplněma asi 2000. No ale pak jsem našel dotovanou ecigaretu za 350 Kč na www.Kur KdeChces.cz a to už jsem neodolal. Posílaj dokonce náhradní náplně jednou měsíčně. Poštovný je asi 70 což je míň než jsem utratil za zbytečnosti v trafice. Na chuť jsem si zvyknul, dokonce jsem zkusil i kávovou příchuť. Ale mentol mi nějak nesedl tak jsem ho vyměnil. No a normál cíga? Ani nevím kde leží.

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. června 2009, 10:33:48

Tony651 poděkování

Ježkovyvoči, co to udělalo za dlouhej odkaz? Sorry...

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. června 2009, 10:35:38

Norbi1 poděkování

Ahoj lidi. Koukám, že všichni mají samé positivní zkušenosti s e-kouřením. Já na tom tak dobře nejsem. Koupil jsem si e.cigaretu před 3 dny. Hned jsem ji odzkousel, ale byla hnusná a nechutnala mi. Pak jsem s úlevou zjistil, že tam mám slepou náplň. Dal jsem tam tedy opravdovou nikotinovou náplň, ale k mému zklamání chuť byla naprosto stená. Prostě to co vdechuju, je jen kouř který produkuje atomizér. Chuť připomíná spíš spálenou elektronickou součástku. Nevím zda je to jen subjektivní pocit nebo mám prostě špatnou cigaretu, ale moje zkušenost je taková, že to s požitkem z tabákové cigarety nemá nic společného.

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. června 2009, 09:22:13

Norbi2 poděkování

Mimochodem můj typ je RN 4088.

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. června 2009, 09:23:46

Dotaz1 poděkování

No a není to tím, že se ten atomizér běžící první dny na sucho jednoduše přepálil? Jedu na e-cigaretě Super Smoke od www.kurkdechces.cz a tam mi posílají 3 nové atomizéry měsíčně. Je to grátis v ceně kapslí.

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. listopadu 2009, 12:58:50

Jana

Je to určitě přepáleným atomizérem, stalo se mi to taky, ta chuť je opravdu odporná a trvá, než se jí člověk zbaví. Ale vyzkoušejte jiný a uvidíte, že budete spokojen. Moje značka je eGo-C. Mám ji cca 3 měsíce a jsem naprosto spokojena :) Hodně úspěchů.

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. května 2012, 08:42:45

Petr

jsou to vyhozené peníze. Znám tři lidi z mého okolí, kteří si elektronickou cigaretu pořídili, a všichni ji po pár dnech hodili do koše. To samé se stalo i mě - jestli jsem z každé patrony dostal deset šluků, tak to bylo hodně... Takže po cca měsíci, kdy jsem ji střídavě zkoušel s různýma patronama a vždy to dopadlo stejně, letělo nemilé e-cigaro do koše. Byl jsem tak vytočený, že jsem si řekl, že přestanu kouřit. Pořídil jsem si nikotinové pastylky a od 13. února s jejich pomocí nehulím. Doporučuji stejný postup všem a držím palce. Elektronické cigarety jsou jen drahá náhražka, u které není zaručena funkčnost.... Myslím, že až si dovozci e-cigár namastí kapsy na zoufalých kuřácích, tak tato bublina splaskne jako před léty ta internetová.

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. června 2009, 16:29:25

Hana1 poděkování

Tohle jsem přesně potřebovala slyšet. Myslím, že ti co chválí, jsou prodejci těchto e-cigaret. Moc děkuji za Vaše příspěvky. Jen nevím co jsou nikotinové pastylky a jak fungují. Ale to asi zjistím na internetu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. června 2009, 16:50:51

Petr

Taky mám ten dojem, že část pochvalných příspěvků tady pochází od prodejců elektronických cigaret. Pokud si je někdo chce pořídit kvůli tomu, že hodlá přestat kouřit klasické cigarety, tak mu ze srdce doporučuji, aby se na kouření úplně vykašlal. Elektronická cigareta (pokud tedy funguje) nemůže plnohodnotně nahradit cigaretu klasickou, natož pomoci člověku postupně snižovat dávky nikotinu. Je to jen náhražka do chvíle nepohody - vlak, letadlo, práce... Člověk nadále zůstane v zajetí nikotinu a rituálu kouření. Navíc jak jsem se snažil ukrutně šlukovat z elektronické cigarety, tak jsem měl pokaždé plnou pusu koncentrované nikotinové náplně. Bylo to v tom daném okamžku velmi fajn, ale myslím si, že to jen zvyšovalo závislost na téhle hnusné droze. Nikotinové bonbony koupíš v každé lékárně. Jsou ve dvou koncentracích 4 mg pro silné kuřáky a 2 mg pro slabší. Je to lepší než náplast - dáš si je do pusy pod jazyk jen tehdy, když máš chuť na cigáro. Celkem se to dobře kočíruje ke stále nižším dávkám. Kouřil jsem fest Gaulosesky a díky pastilkám jsem snad z nejhoršího venku. Už si dávám jen jednu či dvě denně, a to ve slabé variantě 2 mg. Odvykání je běh na dlouhou trať, stejně jako vybudování závislosti... Držím palce a doporučuji rozvahu před investicí do elektronické cigarety.

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. června 2009, 23:34:47

Pavel1 poděkování

Gauloisesky.. Oprava, vypadlo mi I. Hned bych si jednu modrou dal:-))

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. června 2009, 23:38:10

Hana1 poděkování

Já jsem se o elektronickou cigaretu zajímala proto, že si myslím, že nejsem závislá na nikotinu ale na prostředí. Celý den v práci nekouřím, ani si nevzpomenu. Ale jak příjdu domů, vidím balkon a okamžitě si musím zakouřit. Čili, ve všední den 4 ks o víkendech 7-10 cigaret denně. Ale stejně do e-cigarety po Vašich příspěvcích nepůjdu. Koupím si ty bonbonky. Díky.

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. července 2009, 15:24:29

emflyer9 poděkování

Řekl jsem si, že na takhle negativní příspěvek (uživatel Petr) musím zareagovat. Tak za prvé, aby bylo hned v úvodu jasno, nejsem prodejce e-cigaret, ale jen obyčejný konzument. Takže k dalším bodům. Petr píše: ...jestli jsem z každé patrony dostal deset šluků, tak to bylo hodně...* k tomu se dá napsat jediné - musíte se naučit dávkovat náustky tak, aby nebyly proschlé anebo naopak vám neprotékal liquid do pusy při delším potáhnutí. jinak deset šluků je holý nesmysl, jak už jsem někde psal, správně nadávkovaná patrona jsou cca 3 cigarety. píšu cca protože u každého člověka to může být jinak (záleží jak intenzivně dotyčný tahá, jak dlouho trvá jeho kuřácké sezení, kde skladuje naplněné patrony). Dále Petr pokračuje: "Elektronická cigareta (pokud tedy funguje) nemůže plnohodnotně nahradit cigaretu klasickou, natož pomoci člověku postupně snižovat dávky nikotinu." No tak toto už je zajímavější názor a pan Petr na něho má jistě nárok, ale já mám k tomu toto: E-cigareta rozhodně není kouření totožné s tabákovým, to už jsem tady zmiňoval několikrát. Je odlišné snad ve všem. Ale to je na zvyku a kdo chce, zvykne si a k tabáku už se nevrátí. Nebudeme tady debatovat o tom, jestli je lepší tabákovka nebo e-cigareta, odpověď, byť i jen ze zdravotního hlediska je jasná. Snižovat dávky nikotinu lze. Nechápu jak Petr může tvrdit, že nelze, když, jak sám píše, jeho e-cigareta zhruba po měsíci letěla do koše. Co chcete po měsíci vynášet za soudy? Trochu brzy. Navíc pokud do něčeho jdete už dopředu s tím, že to nebude fungovat a nevěříte tomu, tak to skutečně fungovat nebude. To je vše, co jsem chtěl k výše uvedené negaci říci. V předchozím příspěvku jsem uváděl kontakt na sebe, nebráním se další diskusi, pár lidí už se na mě obrátilo. Každý má právo na svůj názor, já názor Petra beru v tom smyslu, že ho může vyjádřit, ale musel jsem na něho takhle zareagovat, protože s ním nesouhlasím obsahově. Toť vše.

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. července 2009, 17:26:10

jitka ševčíková3 poděkování

Plně podporuji Váš názor,mám e-cigaretu 2.měsíc a nemůžu si ji vynachválit.Je pravda,že jsem tak 2 týdny kouřila nekontrolovatelně,tedˇjsem přibrzdila a také jsem si několikrát zapálila tabákovku,ale nechutnala-neuvěřitelné- po 33ceti letech.Ale už bych neměnila,já vím,že pořizovací náklady nejsou malé,mám e-cigarety od Marion GROUP,také je potřeba se s e- cigaretou naučit zacházet.A protože se kouření nechci vzdát/nejsem případ,co se chce odnaučit kouřit,ne tedˇ/,vybrala jse si e-cigaretu.Prostě e-kouření je bašta!

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. července 2011, 00:21:09

Vitas4 poděkování

Kolega v praci si koupil elektronickou cigaretu v dobe, kdy vznikl tenhle clanek, tzn nekdy 2009-2010, nevim presne. Zkusil jsem to od nej a VUBEC me to neuchvatilo, chut takova nijaka, tahat jsem musel jako oteklej, aby to vubec vygenerovalo nejakej kour. Proste jednim slovem NUDA a onen kolega se tohohle e-ciga zbavil asi po mesici. Jenze mame rok 2012 a ja se potykal s nutkanim to znova vyzkouset a.... pokrok, kterej elektronicke koureni od te doby udelal je asi to stejne, co se udalo v oblasti mobilnich telefonu. elektriku jsem si zamiloval od prvniho potahnuti, chut je uplne jina nez u klasickyho ciga a podle me mnohem lepsi. sluk dava klasicky kopanec, ale po chuti dymu z horeni se mi vubec nestyska. Paralelne s elektronickou jsem dokouril zbyle klasiky, ale spis z litosti, abych je nemusel vyhodit. Elektronicky cigo ma jedinou nevyhodu - naustek bez krytu (ta co mam ja), ale jinak "mechanika" tothohle "ciga" je vynikajici a jsem s nim spokojen, proto nemam potrebu testovat (a investovat) do nejakeho s krytkou. Suma sumarum - s elektronikou jsem spokojen na 110% od prvniho potahnuti a jsem rad, ze i pres pocatecni skepsi jsem se rozhodl pro kvalitni liquid (10ml 120Kc) a celkem kvalitni cigo (800 Kc komplet i s nabijeckou) ktere mi zprostredokovalo hned na zacatku dobrou chut, kick a vydrz. Ano, pocatecni investice je trosku vetsi nez "kartac" klasik, ale z dlouhodobyho pohledu je to urcite levnejsi (zvlast kdyz vsichi politici prisli na to, ze nejsnadneji se zdimou kuraci a to mi dela dvojnasobnou radost, ze se uz nenecham takhle vykoristovat a zneuzivat kvuli me drobne zavislosti. Jinak pro uplnost - kouril jsem 15 let cca krabku na den plnotucny marlbora, ted inhaluju e-liquid Dunhill vyrobce Dekang

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. května 2012, 14:37:26

jarda2 poděkování

panové prave sní jedu 2 den a musím ríci opravu mazec....!!!!!!!!!!!!! doporučuji vřele zatím není chut ... a to jsem kouril cca 30 dene :-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

31. května 2012, 23:11:29

Danny2 poděkování

blbost! nekupujte si šmejdy! já tomu taky nevěřila, ale už bych na e-cigaretu nedala dopustit! když si nebudete kupovat ty trapné jednorázové, které mají odpornou chuť a nic nevydrží, tak se nedivím. Mrkněte na http://www.e-smokers.cz/ A já určitě nejsem prodejce, takže buďte v klidu! ;)

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. dubna 2012, 22:18:30

123
Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 78 lidí.
Inzerce
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Lia (Operace hemoroidů) 30. listopadu 2016, 16:56:17

    Člověk tu nebyl pár dní a taková rozsáhlá diskuze :D No proč píšu? Jsem konečně týden… Diskutovat

  • Kema (cipralex) 2. prosince 2016, 19:05:34

    Jeane,či jak se jmenuješ,jdi s těma kravinama co tu píšeš do zádele.Zrazovat… Diskutovat

  • Jana Dvořáková (tralgit) 1. prosince 2016, 19:45:37

    To nemám,můžu se ale něco zeptat? Nevíte,co se stane,když si člověk vezme asi 3 roky… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.