Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

Projekt Šance na návrat pomůže lidem žít opět naplno

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Venuše

Dobrý den, zaujal mě projekt "Šance na návrat", o němž jsem se dověděla pouhou náhodou z TV, i když už vlastně asi 10 let mám potíže a 5 let se snažím dosáhnout na biologickou léčbu. Přitom jsem profesí dětská sestra, své povolání jsem milovala a nyní pracuji jako rehabilitační, neboť jsem o věci potřebovala získat informace, abych si mohla pomoci sama, dále proto, abych mohla jako OSVČ sladit své pracovní aktivity se svým momentálním zdravotním stavem a částečně i proto, že by mě mé stupňující se potíže asi nutily k pracovním neschopnostem i ev. ivaliditě, o níž se už loni zmiňoval můj endokrinolog (léčí mi osteoporózu, kterou rovněž považuji za důsledek RA). Moje obvodní lékařka mi už mnoho let doporučuje biologickou léčbu si zjistit, ale když se mi po pětiletém snažení podařilo dostat do přeplněné krajské revmatologické poradny, zase jsem dostala jen léky proti bolesti, které situaci neřeší. Ve Vašem projektu píšete o včasném využití všech možností účinné léčby, o tom, že jen 1% lidí v ČR oproti 20% lidí v Evropě a 40% lidí v USA využívá biologickou léčbu, ale nepíšete, jak se fakticky k této možnosti dostat. (Mám zkušenost, že zvláště VČAS této léčby dosáhnout asi u nás nelze.) Velmi ráda pracuji, ale mé klouby mě už velmi trápí a prosím tedy touto cestou o rychlou pomoc, neboť jinak budu muset brzy opravdu nerada rozšířit řady utrápených invalidních spoluobčanů.

Monika
1x