Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

antidepresivum Prozac

Zdravim, chci se zeptat, zda má někdo zkušenosti s užíváním antidepresiva Prozac. Mám ho předepsané, ale když jsem si přečetl vedlejší účinky, tak jsem neměl odvahu to začít polykat. Doufám, že se někdo ozve. Díky za odpověď(i)

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Korny
24x

Tohle je největší svinstvo!Proboha to nikdo neberte i kdyby vám to předepsal samotnej papež.V USA na tuhle sračku umřelo už strašně moc lidí a i dětí.Dostali po tom takový depky,že prostě skočili z okna.TOHLE NEBERTE.

Zuzana
11x

To si nemyslim. Já ho beru a moc mi pomohl. A to, že se po něm tloustne taky neni pravda. Já zhubla 8 kg.

marie spanova
25x

Konkretne s prozacem zkusenosti nemam, ale pracuji jako opatrovatelka a mam dost zkusenosti s lidmi, kteri brali antidepresiva i nekolik desitek let a do jednoho jsou to lidske trosky. Opakovane tezke deprese, predcasna demence,apatie, citova i mentalni otupelost atd. atd. Je to nejhorsi svinstvo, jake kdy lidstvo vymyslelo a jake kdykoliv vymysli. Za takove "vynalezy" by mel byt trest smrti.

Emilim
4x

Marie ja s vami uplne suhlasim, ako mozu podavat ludom takyto humus............!!!!!!!!

Nebrat
5x

Máte pravdu, stačí se podívat na youtube na dokumenty o psychofarmakach- penize s cejchem smrti, diagnostický statisticky manual, Jak mouhou psychofarmaky zabít vaše dítě, atd. Dobře si to rozmyslete, než ty sračky začnete brát a zjistěte si info i jinde, než od psychiatra. Tomu je ukradené, jakým rizikum vás vystavuje, jemu nehrozi nic, VY se musíte zajímat, co berete. Psychiatři pacientům lžou.

Zdeňka
4x

Zkuste najít dokument odvysílaný na ČT "Ryba smrdí od hlavy". Jedinou předností přípravku je nejspíš zisk z jeho prodeje.

Otakar
12x