Inzerce

problem

uzivala jsem nizkohormonalni antikoncepci yadine, ale byla jsem po ni naladova, frigidni a bolely me prsa! Pozadala jsem doktora o jinou a predepsal mi Mersilon. Rikal, ze s ni muzu klidne navazat na starou antikoncepci bez menstruace. Udelala jsem to, ale dostala jsem menstruaci uprostred baleni. Je to jen hormonalni zmenou nebo to muze byt vyvolano nejakou skrytou nemoci??Chystam se k doktorovi, ale chtela bych vedet, co je pravdepodobnejsi?..predem diky za odpoved

Inzerce
Odpovědi
pavla

Dobrý večer, chtěla bych se zepat. Užívám hormonální antikoncepci Belara cca 1,5rok, je to asi můj pátý vyžkoušený druh, mám problémy po této době s menstruací. Po sedmidenní pauze vysazní se mi po týdnu vrací menstruace takže ji mám do měsíce 2x, je to normální????? Děkuji za odpověď

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. listopadu 2012, 23:03:27

Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Chodíte na pravidelnou prohlídku k očnímu lékaři?
Zatím hlasovalo 475 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Petra (ElektroMyoGrafie neboli EMG) 17. prosince 2018, 07:27:47

    Byla jsem na tomto vyšetření jako dítě a vůbec to nebolelo.Potom na uplne stejném… Diskutovat

  • Marta Potůčková (Neuropatie) 17. prosince 2018, 13:27:41

    A proč se nezeptáte lékaře, určitě víte, že bez receptu nic takového není !!! Diskutovat

  • Matto (Risperdal) 17. prosince 2018, 15:07:46

    Ja by som sa bál ho sám vysadiť ja ho beriem rok Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.