Inzerce

jazyk

Prosím o radu mám neustále bílí povlak na jazyku a kyselou chut v ústech není to stále stejné někdy je to víc někdy méně ale velmi mě to trápí.Před pár lety jsem užívala velmi často za sebou antibiotika na angíny od té doby to pozoruji, v poslední době užívám antidepresiva a jsem ve stresu mužete mi zdělit váš názor děkuji

Inzerce
Odpovědi
zdenek1 poděkování

mas candidozu to způsobuje i ty deprese candida.cz, nech si predepsat mycomax

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. června 2007, 22:36:42

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Měli jste někdy potíže s nespavostí?
Zatím hlasovalo 281 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Jean (Citalec a Neurol-zkušenosti s užíváním) 23. března 2017, 11:56:06

    V poslední době stále více lidí trpí zánětem nervů (neuritida/polyneuritida), nejčastěji… Diskutovat

  • peta (nadměrné pocení v podpaží) 21. března 2017, 14:29:52

    Já doporučuji vyzkoušet antiperspirant sweatstop aloe vera forte, už jej používám několik… Diskutovat

  • Vanda (Křivice - vitamín D) 19. března 2017, 19:42:38

    Vigantol je jediný doplněk u kterého se nebojím, vím že je důkladně testovaný a léty… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.