PředchozíDalší

Bolest levého ramene

Delší dobu mám bolest v rameni.Nevím jestli je to záležitost kloubu nebo svalu.Bolest mi jde do celé ruky.K doktorovi jít zatím nechci .Chodím na různé masáže ,zatím nic nepomáhá.V noci se i kvůli tomu budím.Vím, že je těžké někomu poradit,ale i tak děkuji za nějakou pomoc.

Odpovědi
stanka1 poděkování

Přesně vím o čem mluvíte. Já mám stejné potíže už od loňska. Sice mi kapánek pomohly obstříky, léto se dalo přečkat, ale na podzim se to vrátilo. Trpěla jsem zbytečně, neodkládejte jakýkoliv pokus. Ulevilo se mi po návštěvě neurologa, který mi tzv.pokřápal krční páteř a celé tělo, sice jsem dostala i obstřik, ale už můžu ruku používat. Úleva je určitě 50%.Sice mi bylo řečeno, že je to opotřebovaná ruka, loni mi ma rentgenu našel ortoped jakýsi posun, ale zbytečně jsem také odkládala návštěvu lékaře. Také jsem podle sebe navštěvovala masáže, rehabilitace, cpala prášky....Bez znatelné úlevy.Není to sice na dlouho, asi se to vrátí, ale každý den s úlevou je lepší. A to beru, že očekávat podobné potíže v 60ti letech je normální, ale ve 48 se mi zdá zbytečně brzy.

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. dubna 2009, 03:31:08

monika

je mi 21 let a bolestmi ramene trpím už pár let...Vždy, když jdu k lékaři, nasadí mi límec, napíše mi čtvery různé prášky a tím je to vyřešeno. Potom rehabilitace a zase konec...Vydrží mi to měsíc a pak se bolesti vrátí. Doktor mi řekl, že je to tím, že mám nejdřív vyklenutou krční páteř a potom si zase řekli, že mám krční páteř napřímenou. Bolesti se mi tak jako tak vždycky vrátí a jsou čím dál horší. Proto bych se chtěla zeptat, zda nemáte někdo kontakt na dobrého ortopeda nebo neurochirurga z Plzně a okolí. Moc by mi to pomohlo

10. listopadu 2011, 02:26:59

Leenka

Na bolest kloubů, svalů, šlach, zad atd. doporučuju léčivý bylinný gel Artroline. Dá se sehnat na netu

22. září 2009, 03:08:19

jarda