Inzerce

Bellasin

Čau holky již více než měsíc užívám Bellasin.Nejenže jsem nezhubla, ale již jsem 40 dní nedostala menstrulaci. Z bellasinu mě začal bolet žaludek a měla jsem návaly horka. Je to jeden z podvodu, které nejenže nepomůžou zhubnout, ale myslím , že škodí zdraví. Holky neberteho

Inzerce
Odpovědi
lottka

Hanko škoda, že jsem to nevěděla dřív. Taky jsem si koupila Bellasin. Beru ho více jak 14 dní zhubla jsem 2 kg, ale i prot, že nevečeřím. Jenže mences se mi zpozdil o týden. Normálně ho mívám 5 dní, ale teď pořád špiním a už je to 9. den. Dostala jsem strach co je. Asi ho taky vysadím. Trochu jsi mě uklidnila. Chtěla bych vědět jestli ještě někdo má podobné zkušenosti.

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. května 2006, 15:28:48

Marie1 poděkování

Já Bellasim používám také - je mi 45 let, měla jsemproblémy s mentruací - tu už jsem měla jen 3 dny, nadváha, špatné nálady atd. Beru bellasin od února, menstruace se mi upravila, mám jí daleko silnější - tedy pořádně se jako žena opravdu vyčistím, nálady přestaly a navíc jsem shodila kila ze velikosti 42 na velikost 38, což je pro mně opravdu super. zmizela mi pomerančová kůra na rukou, nohou, zadek mám mrňavej, myslím, že Bellasim je při dlouhodobém užívání to njlepší, co žěna může v tomto věku brát. Ne, nejsem žádný distributitor léku, jen holka, která měla kila navís a Bellasin si koupila ze zoufalství - no, prost ěto vyšlo. Všem holkám přeji totéž a držím palečky. Marie

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. června 2006, 08:48:10

Věra

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. března 2013, 13:50:04

Alena

Ahojky,docela mě překvapují různé názory na bellasim,já ho užívám čtyři měsíce a jsem spokojená.Sice jsem zhubla jen 3 kg ale jelikož jsem v přechodu je mi 50 let tak jsem zaznamenala zlepšení celkového stavu,nejsem tak unavená,lepe se mi spí,zlepšily se návaly,nelámou se mi tolik nehty,tlak mám v pořádku a dokonce se mi upravila i štítná žláza.

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. března 2007, 07:36:06

lidatr

Děcka, také jsem naletěla na reklamu. Začala jsem brát Belasim- začalo bušení srdce, nervozita, nespavest, špinění, menstruace s klky sražené krve. Protoře když začnu něco dělat, dělám to vytrvale, brala jsem to svinstvo 3 měsíce. Skončila jsem na zákruku na gyndě, protože se mi rozjely tak měsíčky, že by asi nikdy neskončily a asi bych vykrvácela. Fuj hnus nebrat- raději budma tlusté !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. října 2008, 08:18:41

Věra

Četla jsem názory na užívání Bellasimu, které jsou již starších dat, takže bych tuto anketu omladila. Já užívám bellasim druhý měsíc. Nejenže se mi daří trochu hubnout (možná je to zapříčiněno sníženou chutí k jídlu), ale cítím se pohodově. Odpadla únava, nervozita a taková různá pobolívání tu a tam, jak to ve 43 letech bývá, taky ustoupilo. Jsem hodně spokojená, mám balení na 3 měsíce a určitě budu i ndadále bellasim užívat. Mohu jen doporučit, i když jsem nikdy nebyla žádným příznivcem takových přípravků.

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. září 2007, 12:09:21

Jana

Také se mi podařilo"naletět" na reklamu. Radím, bellasin NEBRAT! Ačkoliv se jinak cítím v pohodě, zdravá, čilá, tak musím říci, že po prvních dnech braní tohoto přípravku se začaly projevova velmi, velmi nepříjemné vedlejší účinky. A to bušení srdce, začala se mi motat hlava, pomalu se začala přidávat i nespavost a celkově jsem se doslova cítila mizerně a vše vyvrcholilo tím, že mensen jsem dostala se zpožděním a s velmi nepříjemnými průvodními znaky. Samo, že jsem hledala příčinu těchto nepříjemných změn a kdybych si před zakoupením přečetla názory ostatních žen na tento přípravech, tak bych ho ani nezkusila! Radím, bellasin NEBRAT!!!!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. ledna 2008, 12:28:15

Natka

Ahojky,děkuji za Vaše příspěvky neboť jsem vážně uvažovala o zakoupení Bellasimu protože jsem po lécích přibrala neuvěřitelných 20kg a jsem z toho dost nešťastná,ale po přečtení článků si to hodně rychle rozmyslím a mohu Vám jen potvrdit že stejné příznaky zvláštních nevolností a bušení na srdíčku měla i kamarádka která ho vyzkoušela. Nepřidávala jsem k tomu jejímu stavu Bellasim, jelikož jí je špatně i po rohlíku,ale Vaše názory mne přesvědčily!!! Přeji vám všem hodně zdraví a štěstíčka

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. ledna 2008, 17:14:48

Hela

Při pravidelné menses - bellasin nebrat!!! Dostavilo se soustavné špinění, pak další menses už po 10ti dnech a bolení břicha. To vše jen po měsíci užívání. Už při prvních obtížích jsem narazila na netu na podobné stížnosti a tak jsem prášky naštěstí rychle vysadila. Teď už jsem, naštěstí zas ve svých kolejích. Dost podstatné info, které v návodu chybí. Naopak se doporučuje začít brát bellasin už před nástupem menopauzy. O to víc mě šokuje, že něco tak drastického se může prodávat volně bez konzultace s gyn. lékařem!

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. září 2007, 08:52:54

petra.maresova

ahoj holky je mozny ze bycvh i po bellasinu zvracela beru to teda 1 den ale zvracela jsem

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. prosince 2007, 17:13:03

Lenka

Ahoj,taky ho beru teprve druhý den a je mi po něm špatně.Motá se mi hlava a celkově se cítím mizerně.Už ho radši brát nebudu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. dubna 2008, 19:34:31

Jana

Taky jsem chtěla zhubnout a brala jsem bellasin poctivě,jsem fakt trdlo,že jsem vůbec doufala , nezhubla jsem ani kilo a kbybych ty peníze vrazila do ovoce nebo zeleniny udělala bych líp....

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. ledna 2008, 13:17:04

Lenka

Ahojky , taky jsem si koupila Bellasin s naději ,že aspon 4 kg zhubnua vůbec nic a vybrala jsem celé balení .Naopak se cítím strašně nafouklá .Jsem velmi nespokojená a naštvaná ,protože jsem tomu fakt věřila .Nejlepší je dělená strava ta vážně zabírá .Přeju všem pěkný den .

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. února 2008, 09:14:15

Hanka, reprex@seznam.cz

Zdravím všechny, namísto Belasinů, Adipexů, Meridií a dalších těchto „chemických zázraků“ spíš potřebujete optimální vyváženou výživu, trošku pohybu a obrátit směr myšlení. Pokud by jste si začali více vážit svého zdravíčka a chtěli hubnout zdravějším způsobem, tak se ozvěte na mailík reprex@seznam.cz, ráda poradím jak na to. Hanka

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. března 2008, 20:25:15

Stáňa1 poděkování

tak už týden poslouchám reklamu,,tak jsem si řekla,podívám se co to stojí a zkusím to,,,po vašich písmenkách---nezkusím,,raději budu svoje kila dál nosit s noblesou....S.

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. února 2013, 21:24:03

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 92 lidí.
Inzerce
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Anonym (Pomoc při cukrovce) 3. prosince 2016, 13:28:49

    Tak sprej je koupen. Dokonce jsem o něm řekl známému a ten si jej koupil taky. Fakt dobrá věc. Diskutovat

  • Jana Dvořáková (Aurorix Roche 300mg (antidepesivum)) 6. prosince 2016, 09:33:24

    A jak se jich člověk může zbavit? Diskutovat

  • Jean (Aurorix Roche 300mg (antidepesivum)) 6. prosince 2016, 10:08:12

    Ahoj , je to složité a proto to tady nemůžu psát, ale je potřeba také změna životosprávy… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.