Inzerce

Erektilní dysfunkce

Můžou tyto léky ovlivnit totální erektilní dysfunkci? VELAXIN 50mg a CINARIZIN LEK 25mg Byl jsem u lékaře na vyšetření doporučil my Ciplox a Undestor Děkuji za odpověď. Křivánek

Inzerce
Odpovědi
Libus1 poděkování

Jsem po ozarovani pri carcinom prostaty. Toto ozarovani jsem prodelal v listopadu 2005 az v lednu2oo6. Po celou dobu beru lek CASODEX 150. Ten utlumil jakoukoliv erekci.Pohlavni zivot proto vubec nemam. Lekar mi pri lecbe sdelil, ze tnto lek budu muset brat jeste 2 roku. Je nejaka nadeje, ze jeste nekdy uziju se sex, nebo je moznost i pri aplikaci tohoto leku sebudu moci jiz nikdy sexualne zit? Dekuji za odpoved.

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. září 2006, 05:53:35

Vašek

Doporučuji zakoupit Osculin http://www.osculin.cz/, osobní zkušenosti výborné!

13. února 2011, 23:00:15

Tibor

Moje erekce se dostavila až s clavinem goldem, který už nedám ze šuplíku.

23. dubna 2013, 15:09:22

Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Měli jste někdy potíže s nespavostí?
Zatím hlasovalo 289 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • fany (Zkušenosti s léčbou) 25. března 2017, 11:33:53

Klasická operace, dvakrát Longo, nyní opět problémy,...asi budu muset na Hemoron, jelikož… Diskutovat

• Jana Dvořáková (Citalec a Neurol-zkušenosti s užíváním) 19. března 2017, 21:13:34

Ahoj Jiří a Jardo,-ptal ses,jak se dlouho léčím,léčím se 8 let,ale byly i delší… Diskutovat

• Michal (Operace hemoroidů) 19. března 2017, 17:14:20

Právě jsem se vrátil z nemocnice (Na Františku), kde jsem podstoupil operaci hemoroidů… Diskutovat

Napsali jste nám