Inzerce

Erektilní dysfunkce

Můžou tyto léky ovlivnit totální erektilní dysfunkci? VELAXIN 50mg a CINARIZIN LEK 25mg Byl jsem u lékaře na vyšetření doporučil my Ciplox a Undestor Děkuji za odpověď. Křivánek

Inzerce
Odpovědi
Libus1 poděkování

Jsem po ozarovani pri carcinom prostaty. Toto ozarovani jsem prodelal v listopadu 2005 az v lednu2oo6. Po celou dobu beru lek CASODEX 150. Ten utlumil jakoukoliv erekci.Pohlavni zivot proto vubec nemam. Lekar mi pri lecbe sdelil, ze tnto lek budu muset brat jeste 2 roku. Je nejaka nadeje, ze jeste nekdy uziju se sex, nebo je moznost i pri aplikaci tohoto leku sebudu moci jiz nikdy sexualne zit? Dekuji za odpoved.

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. září 2006, 05:53:35

Vašek

Doporučuji zakoupit Osculin http://www.osculin.cz/, osobní zkušenosti výborné!

13. února 2011, 23:00:15

Tibor

Moje erekce se dostavila až s clavinem goldem, který už nedám ze šuplíku.

23. dubna 2013, 15:09:22

Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Kde hledáte informace o novinkách v léčbě cukrovky?
Zatím hlasovalo 12 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Otakar (antidepresivum Prozac) 13. listopadu 2017, 13:05:03

Podléháme těm nejhorším , takřka středověkým bludům a typicky české neznalosti,… Diskutovat

• Kristýna (Bolesti hlavy) 15. listopadu 2017, 17:29:05

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Mám intenzivní bolesti hlavy už přes 2 týdny a ne a ne… Diskutovat

• Petr (čelistní kloub) 16. listopadu 2017, 09:30:27

Takže konkrétně. Kdo má po operaci výměny čelistního kloubu, prosím napište, jak se… Diskutovat

Inzerce