Inzerce

Bolesti v nartu dolni koncetiny

Dobry den, potrebuji poradit, uz tyden pozoruji paleni na vnejsi strane nartu, hlavne rano po probuzeni, kdy je to silnejsi .Jinak behem dne jsem nic necitila. Dnes rano to bylo mnohem horsi, ta bolest byla hodne silna-pulsujici, pri jakemkoliv pohybu cele koncetiny, nemohla jsem ani z postele jak to bolelo. Kdyz se mi podarilo vstat, se zatatymy zuby, behem 1.min byla bolest pryc. Momentalne citim v nartu jen slabe brneni. Take kdyz si prstem prejedu pres kuzi na nartu, mam lehce snizenou citlivost kuze. V pohyblivosti nejsem omezena. Mam podezreni na zanet slach v nartu, ale nevim jak se presne projevuji. Pracuji jako servirka a je mi 27. let. Poradte mi jak mam postupovat. Predem dekuji za odpoved.

Inzerce
Odpovědi
ala17 poděkování

Pálí mě chodidla a bolí pata s achilovkou na obou DK

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. června 2008, 15:56:43

Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Jste také dárcem krevní plazmy?
Zatím hlasovalo 46 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • kik (Léčba chlamydií přírodní cestou) 11. srpna 2017, 09:11:50

ahoj, prosím ozval by ses mi také na e-mail? kitusak@gmail.com - napíšu víc. Mám aktuálně… Diskutovat

• Pavel (Prošlé léky nepatří do koše, lékárny zajistí bezpečnou likvidaci ) 11. srpna 2017, 08:54:42

Upozorňuji na skutečnost, že některé lékárny odmítají převzít prošlé léky! Setkal… Diskutovat

• Jitka (Léčba chlamydií přírodní cestou) 10. srpna 2017, 16:28:29

Prosila bych o radu jak na CPN. Můj email je titusak@seznam.cz. Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce