Inzerce

přestat kouřit

dobry den,chtel bych vzkazat všem kdo se bojí přestat kouřit.já jsem kouřl od 15ti let.od vojny pak celkem dost asi 30 denne.je mi 30 let.pracuji jako řidič kamionu,rozhodl jsem se ze přestanu a ze dne na den jsem přestal.nemam s tim zadny problem ani v kuřackem prostředí.ba naopak je mi to velice nepříjemné.ale určitě netrpím depresema a tak podobně z toho ze nekouřím.kdo opravdu chce přestane i bez léku

Inzerce
Odpovědi
Jarmila

Klobouk dolů, jsi u mně velký frajer! To se hned tak někomu nepodaří!Já mám za sebou prostop. Jarmila.

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. dubna 2009, 16:23:00

Robinsonka

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

31. prosince 2012, 23:18:19

Jana1 poděkování

Je to pravda, že se dá přestat kouřit i bez léků a ze dne na den. Já přestala také tak a to loni v listopadu. Kouřila jsem od 18ti let. Mě je 53 let. Zatím s tím žádné problémy také nemám, ani deprese a nic podobného. Ale asi je třeba opravdu chtít a pak to jde.

15. května 2009, 15:04:08

martin buriánek

dobry den,tak od listopadu kdy jsem prestal kourit ubehlo uz pul roku a stale nekouřim a nemam s tim opravdu zadny problem.a za penize ktere jsem usetril jedu letos do italie na dovču.no nevyplati se prestat??nehled na zdravi.

7. července 2009, 14:04:06

onlyecig

Netoužil jsem kouřit znovu! To ano, mám je jasné, že pokud jeden den rozhodnout, že kouřit cigarety by pokles o tom, jak jsem nenáviděla to vice. Mood šampión! ( www.onlyecig.com )

22. srpna 2010, 13:59:27

sindyy

Sama jsem nekuřák, ale proč si vědomě kazit zdraví a potažmo pasivně i lidem kolem kuřáků. Třeba vám pomohou oprostit se od tohoto zlozvyku tyto stránky. Jsou tam výborné a užiteční informace. http://www.bezcigaret.cz/ A přeji všem, co chtějí přestat kouřit, pevnou vůli!!!

27. srpna 2012, 21:28:19

Jája