přestat kouřit
dobry den,chtel bych vzkazat všem kdo se bojí přestat kouřit.já jsem kouřl od 15ti let.od vojny pak celkem dost asi 30 denne.je mi 30 let.pracuji jako řidič kamionu,rozhodl jsem se ze přestanu a ze dne na den jsem přestal.nemam s tim zadny problem ani v kuřackem prostředí.ba naopak je mi to velice nepříjemné.ale určitě netrpím depresema a tak podobně z toho ze nekouřím.kdo opravdu chce přestane i bez léku
Klobouk dolů, jsi u mně velký frajer! To se hned tak někomu nepodaří!Já mám za sebou prostop. Jarmila.
Reagovatpoděkovatnahlásit4. dubna 2009, 16:23:00
Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.
Reagovatpoděkovatnahlásit31. prosince 2012, 23:18:19
Je to pravda, že se dá přestat kouřit i bez léků a ze dne na den. Já přestala také tak a to loni v listopadu. Kouřila jsem od 18ti let. Mě je 53 let. Zatím s tím žádné problémy také nemám, ani deprese a nic podobného. Ale asi je třeba opravdu chtít a pak to jde.
Reagovatpoděkovatnahlásit15. května 2009, 15:04:08
Sama jsem nekuřák, ale proč si vědomě kazit zdraví a potažmo pasivně i lidem kolem kuřáků. Třeba vám pomohou oprostit se od tohoto zlozvyku tyto stránky. Jsou tam výborné a užiteční informace. http://www.bezcigaret.cz/ A přeji všem, co chtějí přestat kouřit, pevnou vůli!!!
Reagovatpoděkovatnahlásit27. srpna 2012, 21:28:19
Nekouřím už od 10.10.12.po operaci slepáku,když jsem se probrala po narkoze,připadá mi to jako kdyby mě na tom sále na chir.zhypnotizovali at nekouřím-a mě to přitom,tak bavilo:))nerozumím tomu,ale je to tak,když chcete přestat kouřit jděte do děč.nemocnice,můj muž po pobytu tam též přestal kouřit.
Reagovatpoděkovatnahlásit29. prosince 2012, 22:48:04
- Domácí lékař
-
Živě s lékařem
Archiv živých diskusí zde
Na vaše dotazy odpovídají na Ordinace.cz lékaři z různých odborů při pravidelných chatech, zde si můžete přečíst položené otázky i odpovědi odborníků.
-
Rada lékařeRada lékaře