Inzerce

bolesti v podbřišku

dobry vecer, chtela bych se zeptat jestli mi nekdo muzete poradit. je mi 20 a začala jsem před 2ma tydny brat HA - Lindynette. Od te doby me neustále bolí v podbrišku, občas mám křeče a navíc mám k tomu občas nějaký tmavý výtok. Přitom před 2mi lety jsem tuto antikoncepci užívala a neměla jsem s ní žádné problémy. pak jsem ji vysadila, rok jsem nic nebrala a teď jsem znova začla. tak bych se chtěla zeptat jestli mi někdo můžete poradit jestli ji mám vysadit nebo co mám dělat, bolí to totiž fakt pořád. ke svému gynekologovi se momentálně nemůžu dostat nebot jsem mimo domov a vrátím se až nejdříve za 2 týdny. děkuju

Inzerce
Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Víte, jaká je Vaše hladina cholesterolu?
Zatím hlasovalo 43 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Milan (ProctoClinic a zkušenosti s ní) 27. dubna 2017, 11:40:53

    Trpěl jsem na hemoriddy už v dětství a měl i 2 operace. Asi před 5 roky se mu objevily zase,… Diskutovat

  • Sabi (Odchlípení sítnice (Amotio retinae)) 24. dubna 2017, 15:41:53

    Ahoj, mám to také a měla by to být prý jizva po laseru, vidím to většinou na velkém… Diskutovat

  • panda (Odchlípení sítnice (Amotio retinae)) 27. dubna 2017, 11:50:54

    tak jsem se rozhodla že vám tu taky přidám svůj příběh. v roce 2013 jsem v gemini ve… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.