Inzerce

pupční kýla?

Dobrý den, dnes jsem byla na prohlídce u svého gynekologa po šestinedělí. Jsem po druhém porodu. A řekl mi, že má podezření na pupeční kýlu.ˇPrý si mám dojít ke svému obvodnímu lékaři, aby mě poslal na chirurgii, aby mě tam prohlídly. Jsem z toho trochu vyvedena z míry. Chtěla jsem se teda zeptat co to pro mě znamená. Jestly to znamená operaci. A jak se mám teda teď chovat, abych to ještě nezhoršila? Zatím nevím jak je veliká nic. K doktorovi se chystám v pátek. Můj syn není ani dvouměsíční, kojím ho. A tak si neumím představit, že bych měl jít do nemodnice. Máme ještě tříletou dcerku. Prosím napiště mi jaké mám volby v řešení tohoto problému. Na pohmat se mi zdá že by neměla být kýla nijak rozsáhlá. Zdá se mi že tak nejvíce dva centimetry. Ale to je můj dojem. Nejsem lékař. Děkuji za brzkou odpověď.

Inzerce
Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Inzerce
Inzerce http://www.stopstigma.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • JiB (Klasická léčba (chirurgická operace, ozařování, chemoterapie)) 13. ledna 2017, 00:40:26

Ahoj Gabino,..muj manžel bojuje již 13 měsíců. Zprvu bral Temodal, na MR zjistili recidivu a… Diskutovat

• ga (Klasická léčba (chirurgická operace, ozařování, chemoterapie)) 11. ledna 2017, 22:45:12

my uz rok bojujem s glioblastonem a nevzdame se zadarmo vim ze to manzel zvladne alespon se… Diskutovat

• Dana (Strach ze zubaře - řešení) 11. ledna 2017, 19:55:06

Se strachem bojuji ještě víc,po tom,co mi moje zubařka spravovala zuby tak,že se rozpadly,už… Diskutovat

Inzerce