Inzerce

Fantomova bolest

Dobrý den.Je mi 63 let.Před 20 měsíci mi byla amputovaná noha v koleně.Od 32 let jsem měla bércové vředy a moc bolely.Myslela jsem,že po amputaci budu mít od bolestí pokoj,ale není tomu tak.Fantomovy bolesti se mi objevily hned po operaci a trvají stále.Bojím se chodit spát,protože mě probouzí v noci.Beru Ibuprofen,ale pomůže na chvíli.Nohu stále cítím,jako bych ji měla,hýbu prstama,roztahuji je,hýbu kotníkem,mám křeč v prstech i v lýtku.Nejvíce mě bolí prsty a chodidlo.Bolesti jsou tak intenzívní,že až vykřiknu bolestí.Prosím Vás o radu,jak se těchto bolestí zbavit.Mnohokrát děkuji. Zdena Podhrázská Telč.

Inzerce
Odpovědi
SENIOR PETR1 poděkování

STEJNÝ PŘÍPAD MÁM PO AMPUTACI LEVÉ NOHY VE STEHNĚ JÁ. TRVÁ UŽ 4 ROKY. HLAVNĚ V NOCI. VYZKOUŠEL JSEM NA RADY LÉKAŘKY RŮZNÉ ANALGATIKA, ALE S NEVALNÝM ÚSPĚCHEM.JAKO ŠLEHNUTÍ BLESKEM. PRÝ ZÁLEŽÍ PŘI AMPUTACI JAK SE OŠETŘÍ NERVOVÉ ZKOČENÍ. NOVĚ SE POUŽÍVÁ PRÝ LASER.

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. října 2009, 19:12:07

Pavel1 poděkování

Vidím že jsme na sebe narazili pozdě, známý prodává výrobky které už zachranili nekolik nohou před amputací. Na vaše problémy bych použil kombinaci výrobků OKG, které uvolnují křeče a uvolnují vlastně i tělo. Pomohi už i proti migrénám, a v dalších těžkých situacích. napiště mi na Pavmo@email.cz o tom v kolik hodin bývají bolesti nejsilnější a jestli je to na obou stranách tejné. Jsem přesvědčen o tom že vám mohu pomoci

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. října 2009, 08:57:49

Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 61 lidí.
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Jean (pomoc přírodní cestou) 29. listopadu 2016, 20:07:37

jdi do háje s reklamou ! Diskutovat

• Lia (Operace hemoroidů) 30. listopadu 2016, 16:56:17