Inzerce

Problémy s antokoncepcí Lindynette20

Dobrý den. Beru již půl roku antikoncepční preparát Lidynette20 a mám při něm problémy s přibíraním a myslím že i díky němu začínám mít deprese. Prosím máte s tím někdo také takové zkušenosti? Děkuji za odpovědi.

Inzerce
Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Inzerce
Inzerce http://www.stopstigma.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Pala (zalehlé ucho, po čištění uší na levé ucho neslyším) 20. ledna 2017, 19:27:52

    Pomohl nám podobný postup, jak uvádí Vojta. V lékárně jsme koupili kysličník (myslím že… Diskutovat

  • Karla (Odstranění krčních mandlí??) 22. ledna 2017, 21:48:01

    Ahoj, já byla taky před rokem na trhání. Zážitek to nebyl příjemný, ale také jsem to… Diskutovat

  • Věra (Co to vlasne je?) 20. ledna 2017, 16:33:57

    Já beru elenium už 20 let a nikdy jsem žádné problémy neměla Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.