Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

Akné

I když je akné symbolem dospívání a hormonálních výkyvů, dokáže potrápit i daleko starší. Bez ohledu na věk je vždy obtížně léčitelné. Naštěstí vám mohou pomoci nejen přípravky od kožního lékaře, ale i ty volně prodejné. více ...

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Jarda
11x

Zbavil jsem se akné. Akné jsem trpěl od 12 do 22 let. Celou dobu jsem byl odborně lékařsky léčen. Výsledkem byla alergie na některá antibiotika (Chloramfenicol), a závažné porušení imunitního systému. Přes trvalou léčbu bylo onemocnění tak těžké, že jsem byl osvobozen od základní vojenské služby. Onemocnění jsem se zbavil běhen několika týdnů poté, co mi lékárník, u něhož jsem fasoval další dávku léků poradil, abych zkusil vyloučit z potravy cukr. Výsledek byl překvapující. do týdne výrazné zlepšení a do měsíce kompletně zahojená kůže. Poradil jsem dalším postiženým, a pokud měli dost silnou vůli, byli také úspěšní. Proto jsem přesvědčen, že akné není nemoc kůže, ale nemoc vnitřního prostředí organizmu. To pak umožňuje samotnou existenci mikroorganizmů, o nichž se v článku píše. Po létech mi můj názor potvrdil i lékař. Udivilo mě proto tvrzení v článku, že řeči o vlivu čokolády jsou babské tlachy. Tedy na závěr: Kožní lékař vám akné nevyléčí, možná zamaskuje. Spolehlivá cesta je přes vyloučení, nebo alespoň radikální omezení cukru v potravě. Oproti stavu před 300 lety jíme asi 40x více cukru, a to se musí na vnitřním prostředí organizmu projevit. Ing. Jaroslav Jelínek

Michal
8x

Léta jsem chodil po kožních lékařích bez výsledku. Taky si myslím, že tento článek obsahuje dost nepravdivých informací. Nakonec jsem se vyléčil sám a návod jsem shrnul do vlastního článku http://lecba-akne.blogspot.com Je tam vysvětleno nejen jak, ale i proč.

Anca
1x

Michale, cetla jsem Tvuj clanek.. co je to prosimte MSM? Diky moc