PředchozíDalší

Poranění břicha

Poranění břicha Poranění může být důsledkem přímého násilí (bodnutí, úder do břicha) nebo důsledkem tzv. decelerace, což je poranění nebo odtržení břišních orgánů vlivem náhlé ztráty rychlosti. [ více ]

Odpovědi
karel1 poděkování

Pro popichavání v pravém podbřišku doporučila mne obvodni k vyšetření kolonoskopii,aby se vyloučil zanět slepeho střeva.Po tomto vyšetření mám problem z nasáváním vzduchu do střeva,který tam předtím nebýl a tak jsem hned dotyčného lékaře se tázal jestli mi nepoškiodil střevo.Tento lékař to popirá a tvrdí,že to mám z nadymaní což nenií pravda. Tento lékař mne bez mého svoléní uspal a 1 1/2 hodiny vyšetřovál. Po vyšetřeni se předemnou skryl a nbeřekl mi ani výsledek vyšetření. Ztoho mně vznikla nepřijemná zdravotní situace ze které se nevím jak dostat.Z tohoto lékařského pochybení nemůžu chodit,udržet rovnováhu a trnou mi stoho nohy. Nemohu pochopit toto lékařské jednaní a mám dojem,že v tejto nemlocnici není něco v pořádku Karel

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. srpna 2008 13:07:06

hana tomášová1 poděkování

Je to velmi nepříjemná záležitost. Mně osobně na poranění - až ve fázi hojení a post traumatické fázi celkem slušně pomohl curenzym na podporu hojivosti a regenerace.

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. července 2010 13:14:43

Přidat nový komentář

Ochrana před spamem: 9+7 je?

[ pravidla diskuse ]

[ pravidla diskuse ]

Inzerce
Nové články emailem
Inzerce http://www.receptnazdravi.cz/#utm_source=ordinace&utm_medium=square
Aktuální diskuse
  • Czuogloj (Noční pomočování (enuréza) ) 7. února 2012 22:47:37

An estate agents movies of men fucking animals xnpeq dvd fucked by animals ovk list of animal… Diskutovat

• Marja (Máte někdo zkušenosti s novým lékem CHAMPIX?) 6. února 2012 12:25:30

Friduč, myslím, že tady příspěvek je, ten o E-cigaretě.Jen jsem to přelítla očima,abych… Diskutovat

• Pavča (Po trhání osmiček) 7. února 2012 10:57:17