Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

Zápal plic - Pneumonie

Jedná se o zánětlivé onemocnění plic nejčastěji infekčního původu. více ...

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Sára
44x

Dobrý den, už 2 týdny mám silný kašel avšak bez vykašlávání. Teplota je kolem 37,5-37,8. Když zvýším svou tělesnou aktivitu, tak začnu hodně kašlat, kdy to někdy přechází do zad a pociťují v nich bodání. A před týdnem jsem se začala uvnitř těla třást. Můžete mi poradit, co s tím mám dělat? Byla jsem u lékaře, ale předepsal mi jenom prášky na uvolnění hlenu a ambroxol, děkuji za odpověď

Lucie
52x

Dobrý den, prosím poradíte mi... 6-letá dcera onemocněla zápalem plic. Včerejší RTG potvrdil diagnozu. Teploty už nemá měla je pouze 4 dny, vykašlává pěkně, cítí se unavená ale je veselá a celkem v pohodě. Za 14 dnů máme jet autem na dovolenou k moři. Je to reálné že se vyléčí nebo dovolenou máme zrušit? Děkuji Lucie

Dáša
19x

Dobrý den, už 4 dny mám 39 teplotu v krku nic nevidím, nejsem expert, ale v krku mě nebolí. Bolí mě klouby ba i celé nohy jako bych na nich stála od rána do večera, k tomu se přidali záda. Nevím co dál, protože je sobota no a já se nemám jak dostavit aspon na pohotovost. Děkuji Dáša.

Mája
17x

Dobrý den chci se zeptat jestli je zápal plic nakažliví?V rozmezí jednoho měsíce už onemocněli tři členové rodiny.U dvou zjistili že jde o odeznívající zápal plic a jeden měl dokonce oboustraný z vykašláváním krve.Tak by mě zajímalo jestli to má nějakou souvislost.Děkuji Marie

Eva
13x

Dobrý den, u mého čtyřletého syna má doktorka podezření na zápal plic. Předepsala antibiotika, teplotu nemá, ale každou noc ze spaní zvrací. není to z kašlání, ale z ničeho nic ze spaní začne zvracet. Je to normální? Díky EVA

J.V.
3x