Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

Tříselná kýla

Máme podezření , že má manžel v oblasti třísel kýlu. Když leží, tak je to neznatelné, ale když vstane, tak mu to jakoby "vyjede" a udělá se mu tam boule . Bude nutná operace, nebo se to dá řešit i jinak? Marie více ...

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Tomáš
18x

Dobrý den chtěl bych se zeptat, je mi 17 let studuji na střední škole a před nekolika týdny se mi při sedavé činnosti objevilo takove divné mírné pálení v oblasti třísel.Žádnou bulku jsem nenahmatal ale toto pálení mi nedává spát.Proto bych se chtěl zeptat jestli je možné že se opravdu jedná o kýlu tříselní.To pálení se hlavně objevuje když sedím a jsem ve větším předklonu. Děkuji moc za odpověd

Nejsem chirurg ale
12x

Přeji také dobrý den sice se moc nevyznám co se týče oblasti chirurgie ale sám jsem už prodělal operace obo stran tříselné kýly a vždy když jsem cítil že něco není v pořádku tak jsem tam měl malý ale přesto viditelný "vak" a žádné pálení jsem necítil takže podle mého názoru můžete zůstat v klidu naschle

Petr
52x

Dobrý den,mám týden po operaci pravostranné skrotální kýly a stále mám oteklé pravé varle a šourek jakoby naplněný nějakou tekutinou. Je to normální pooperační stav nebo je něco špatně ? Děkuji

Milan
28x

Dobrý den, taktéž mám po operaci tříselné kýly problémy s bolestivostí a dokonce silným zmodrání varlat a to už jsem skoro 3 týdny po operaci - laparoskopické. Děkuji za případné rady, co s tím... Milan

matyskova veronika
5x

Dobrý den.chtěla jsem se zeptat mate někdo skušenost s kýlou tříselnou u dětí?Dnesk ajsem s řítelem objevila u dcerky 3,5 let v oblasti praveho třísla bulku jestli se jedná o tříselnou kýlu a jestli u takto malých děti se to samo strat nebo je nutná operace nebo laparoskopie?děkuji za radu .

Kateřina
12x