Inzerce

vypadávání vlasů

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, na jeden můj problém.Už asi 2 měsíce mi začali vypadávat vlasy...Měsíc jsem nic nedělala a pak jsem tak ke konci měsíce šla k dokrorce a ta mi dala na 2 měsíce prášky proti depresy s názvem LEXAURIN 1,5 a abych používala NIZORAL šampón. Už budu mít za chvilku dvouměsíční balení prášků dobráno ale padání vlasů mám pořád.i když určitá změna tu je...Hodně se teď nervuji, kvůli práci a prostě pitomostem, tak bys se chtěla zeptat, jestli na tom má vinu tohle, nebo proč mi začali padat...Ps: Může to být dědčné??Mome mamka kvůli tomu musela před pár roky nosit paruku.už jí vlasy ale narostli...Předem děkuj iza odpověď.Kdyžtak mi Váš názor napište na můj e-mail: horakovamarika@seznam.cz

Inzerce
Odpovědi
Monika

Ahojky, taťkovi padaly ve zvýšené míře vlasy a zkusil tento šampon: http://www.kosmetikapremier.cz/kosmetika-premier/eshop/3-1-Pece-o-vlasy/0/5/46-Sampon-proti-vypadavani-vlasu Vlasy mu teď padají minimálně a dokonce se mu zastavilo vypadávání vlasů i nahoře na hlavě, kde už měl na mále. Nevím, jestli ti také pomůže, ale jedná se o opravdu kvalitní kosmetiku z Mrtvého moře, tak by snad mohlo. ;) Je hlavně celkem levný.

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. října 2011, 11:09:35

zdenek

ta adresa je nefunkční

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. ledna 2016, 14:01:32

Karolína Lovosická

Možná vyzkouším.

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. dubna 2015, 17:49:33

Martina Jalovická

Také ho používám a je super.

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. dubna 2015, 17:38:55

zdenek

a jak se jmenuje ten šampon?..děkuji

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. ledna 2016, 14:02:35

Marie

Manžel užívá folixil, ale musel to brát dlouho...cca 2 měsíce, než to mělo první účinky

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. května 2016, 12:46:37

Patrik

Já první účinky u folixilu pocítil po 3 týdnech.

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. června 2016, 01:20:11

Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce https://boiron.cz/cs/210-magnesium-300?utm_source=ordinace&utm_medium=banner&utm_campaign=c3_2018
Anketa
Má časté používání počítače vliv na váš zrak?
Zatím hlasovalo 161 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Eva (Dráždivý tračník) 20. září 2018, 13:16:02

    Já trpěla deset let, než nsem se rozhodla to řešit. Na dráždivý tračník užívám tobolky… Diskutovat

  • Kamila (Zkušenosti s léčbou akné) 19. září 2018, 21:57:43

    Já po holení dávám přírodní krém a po něm nemám pupínky ani podrážděnou pokožku.  Diskutovat

  • Klárka (Chci zhubnout) 20. září 2018, 22:09:43

    Naďo zhubla jste a váhu si udržujete nebo nabrala jste po skončení programu něco? Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.