PředchozíDalší

zoloft za neurol

Nějakou dobu užívám Neurol,byla jsem s ním spokojená,ale moje ošetřující lékařka mi ho teď změnila za Zoloft.Užívám ho třetí den a mám po něm spíš dojem opačného účinku.Začíná to návaly horka,tlaky v uších a cítím se jako po dvou skleničkách alkoholu.Přečetla jsem si, že to má účinkovat zhruba až po jednom týdnu, tak nevím jestli mám užívat dál,jestli jsou to jenom první příznaky a pak se vše srovná.Nebo je lepší ho vysadit?

Odpovědi
káča2 poděkování

ahoj, já beru zoloft něco přes rok, když jsem ho začala brát bylo to peklo, deprese, furt jsem spala, myšlenky jsem měla hrozný, chtělo se mi zvracet, ale to po týdnu a něco odeznělo.....pak už jsem byla totálně v pohodě, ale ted jsem si nechala snížit dávku s tím, že ho přestanu brát uplně, je to dva týdny a zrovna dneska jsem měla čest se záchvatem paniky....tak nevim...ale začátek když přežiješ, tak to bude ok..

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. prosince 2006, 04:32:55

Kristi2 poděkování

Zoloft je antidepresivum, Neurol anxyolitikum. Pokud máš úzkosti z něčeho jiného, než z deprese (nedostatku serotoninu atp.), Zoloft nemusí pomoci. Já jsem léta brala kombinaci obou, antideprersivum občas změním, ale bez neurolu (Xanaxu) bych se neobešla, Bez antidepresiv ano.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. ledna 2007, 01:59:49

jana4 poděkování

Beru XANAX SR 2mg již 5 let, docela pomáhá, ale bojím se závislosti. Jak poznám, že začínám být závislá ?

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. února 2008, 10:05:54

M2 poděkování

Bral sem asi 3 roky Neurol a po vysazeni to semnou tak zametlo ze sem se dostal do lecebnyna 8 nedel , tak bacha

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. července 2009, 02:52:16

Reno1 poděkování

Dobrý den Kde se dá sehnat prosím Xanax 50x2mg moc děkuju

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. srpna 2011, 01:08:05

ZW1 poděkování

Nepřemýšlejte, jak zjistit, zda jste závislá, protože závislost se vytvoří i po půl roce 0,5mg dávky. Takže po 5 letech 2mg dávky závislá jistě budete. O postupném (a VELMI pomalém) snižování dávek se poraďte s lékařem, případně ho požádejte o náhradu či alternativu (rivotril ap.). Počítejte s tím, že odpoutání se od xanaxu vám bude trvat řadu měsíců. Náhlé vysazení a čekání na totální "absťák" bych zatím neriskoval.

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. března 2010, 02:35:26

Ľuboš

Závislá už dávno si! Xanax je veľmi návyková a nebezpečná látka. 2 mg sú hranične vysoká dávka. Samozrejme, Tebe to tak nepripadá, lebo si závislá a máš vysokú toleranciu. Normálneho človeka zloží 0,5 mg.. 2 mg by ho uspali na asi na 2 dni:) Pokiaľ nemusíš, prestaň to brať čo najskôr, ovšem odvykanie bude strašne ťažké a musí byť pod lekárskym dohľadom a veľmi pomaly znižovať dávku. 5 rokov je strašne moc! Bacha na ten liek. Ja som ho bral tiež.

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. července 2011, 02:19:49

kuře

Ahoj no ja mam uskostný stavy a dostala jsem se s nima az na psichyatryckou klinyku protoze jsem se chtela zabit a skocila jsem z okna uz si fakt nevim rady , zoloft beru uz 2 dny a připada mi ze se to jeste vic zhorsilo a mívám mocity horkosti . Nez jsem ho zacala brát tak jsem mela uzkostné stavy jen tak nekdy asi jednou dvakrát do týdne nevím přesne nepočítám to a ted je mam tak 5-krát i víckrát za den připadá mi to vsechno na nic nejradsi bych to udelala znova ale uz na to nemám sílu a jaksi pud sebezáchovi mi to nedovoluje . No zas napíšu co to se mnou delá. A mozná je to taky protoze mi je teprve14 a ty hormony se tam nejak bouří nevim no tak zatim :-/

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. listopadu 2008, 11:57:42

renka1 poděkování

Ahoj, já užívám zoloft na migrény několik let, ale na deprese vůbec nepůsobí.Neví, zda-li se dá kombinovat s něčím jiným?

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. června 2007, 01:50:02

agousek1 poděkování

Ahoj já beru Zoloft asi 3 týdny a je to tak nějak nevím,ani lepší ani horší brala jsem 50 mg a od včera mi lékař zvedl dávku na 100mg k tomu mám v nouzi neurol 0,25 mg ,ale spíše ho užívám jen ráno ,protože jakmile se vzbudím jsem celá stažená a sevřená v oblasti žaludku a hrudníku a taková nervózní,nevím co to je deprese jestli mám vůbec deprese, ale někdy mi bylo hrozně za léta jsem měla problémy s tchýní a pěkně se to na mě odrazilo, motání hlavy strašná úzkost , strach někam daleko cestovat s autem, v hlavě spoustu myšlenek , občas i na zvracení, někdy jsem se začaly úplně klepat a měla jsem velký strach co se to se mnou děje.Prostě nic moc.Doufám , že mi ten Zoloft zabere ,za 2 týdny jdu k poprvé k psycholožce a od září bych chtěla zkusit jógu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. července 2007, 12:42:26

mymoza

Ahojky! Beru již několik let Neurol 1mg a lékařka mi předepsla Zoloft, zatím jsem ho nazačala užívat, mám strach, co se mnou udělá, v práci musím být v poho, může mi někdo poradit, jak začít brát Zoloft? Díky.

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. dubna 2008, 07:08:04

Karel

Zoloft již užívám spoustu let a to zcela bez problému,není na místě mít z něj strach,snad jen zpočátku léčby způsobuje mírnou ospalost,ale ta se dá překonat.Pravěpodobně budete užívat jednu tabletu 50 nebo 100mg. ráno,ale může se i večer,prostě tak aby odstup od jednotlivé dávky byl 24 hodin.Tento medikament má v těle za úkol zpětně vychytávat serotonin,mírně ředí krev a v poslední době se v některých médiích objevily zprávičky,že je to vlastně takové PLACEBO,které je neškodné...nevím,ale mi rozhodně pomáhá a pokud jej budete užívat,tak ke konci léčby dávky omezujte,třeba tím,že jej neberte o víkendu a postupně obden,až k úplnému vynechání.Přeji uzdravení.

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. května 2008, 11:32:31

Paw

Ahoj Karle a zmizí po čase ta úzkost? Občas ji v těle mám, také ústavné kontrolování zustalo, jsem z toho nešťastná, děkuji za radu. beru celý na noc.

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. května 2008, 11:50:18

Markéta 32 let

Nosím Zoloft už týden v kabelce , vždy když je mi nejhůř (závrať , úzkost, bušení srdce , tlak na hrudi, únava , třes,pocení, brnění atd.říkám si že ho začnu užívat.Mám ale strach aby mi nebylo ještě hůř když jsem si přečetla ty nežádoucí účinky, tak nevím co mám, dělat.Ty stavy mě strašně optěžují a trápí ale samo to asi nepřejde nikdy.Začala jsem chodit do fitboxu je to skvělé to mi opravdu pomáhá ale nestačí to , Zkusím ještě psychologa. Poraďte , moc se mi do antidepresiv nechce

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. listopadu 2008, 05:51:49

wolf

ahoj, nezlob se, ale pokud máš tyto stavy a nic jiného ti nepomáhá, budeš muset léky brát.. každej něco bere, takže bych to radši moc neřešil.. já ho beru a je mi líp.

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. listopadu 2008, 04:05:48

jaja

nic se neboj zoloft brát Já ho beru 1 rok a je mi fajn . Začátek je hrozný tak 14 dní ale pak pohoda je neškodný .jestliže ti je opravdu zle tak neváhej uleví se ti

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. října 2011, 10:33:15

Tina

Ahoj,já beru Zolft asi 4 den.Kromě pocení rukou mě trápí i to,že mám opravdu hlad,ale absolutně žádnou chuť k jídlu.Úplně se musím do jídla nutit.Taky se mi po ránu točí hlava a špatně se mi polyká (jako když máš knedlík v krku).Jak tady čtu,prý to přejde-tak se těším!!! Mějte se,papa

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. srpna 2008, 03:04:28

Levap

Tyto potíže mohou být i ze strachu z braní zoloftu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. února 2012, 04:10:17

Paw1 poděkování

Ahojky, také beru Zoloft, za týden dva se to zlepší, začátky jsou horší, spavost, bolení hlavy, točení hlavy a divnost v těle, po měsíci se to zlepší, ale beru ho na noc, lepší se mi spí. Ale úzkost mám občas pořád, kontroluji se také stále, ale umím si říci, nebudu to dělat a nedělám to, ale člověk musí být k sobě tvrdý, papa a at je Ti líp. Taky mi napiš.

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. května 2008, 11:47:28

Paw2 poděkování

Ahojky, také beru Zoloft, za týden dva se to zlepší, začátky jsou horší, spavost, bolení hlavy, točení hlavy a divnost v těle, po měsíci se to zlepší, ale beru ho na noc, lepší se mi spí. Ale úzkost mám občas pořád, kontroluji se také stále, ale umím si říci, nebudu to dělat a nedělám to, ale člověk musí být k sobě tvrdý, papa a at je Ti líp. Taky mi napiš.

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. května 2008, 11:47:41

katka

Mam uz nekolik mesicu deprese, uzkostny stavy atd. Doktorka mi predepsala Zoloft, prvni 2dny 1/4 tablety vecer, 2dny 1/2 a pak celou. Hned po prvni davce se mi udelalo spatne, bolel a zvedal se mi zaludek, motala se mi hlava, dezorientace, tlak v hlave, strnula mi celist, vubec jsem se nemohla uvolnit a uz vubec ne spat. 4. den jsem vstala a behem 5 minut jsem mela naprostou krizi- zrudla jsem, zbelely mi rty, kuze v jednom ohni, spatne se mi dychalo, 37,2C, uzkost a o zaludku ani nemluvim. Ted mi ho doktorka zmenila na Entact 10mg. Rada bych vedela jestli s nim ma nekdo zkusenost, mam po te 3denni centrifuze docela strach.

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. května 2008, 08:09:19

Jirka

Katko, mám to hodně podobné. Viz můj příspěvek dole... z dneška

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. listopadu 2008, 07:21:35

katka

Hledala jsem Entact na jinych strankach a v Cechach se prodava pod nazvem Cipralex.

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. května 2008, 10:14:55

Lenka4 poděkování

Ahoj, chtěla bych se zeptat, beru Zoloft 1/2prášku denně, mohu si vzít výjimečně někdy i Paralen a Imodium? Děkuji za radu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. června 2008, 10:46:57

Helena

ahoj,i ja mam zkusenosti se zoloftem,byla jsem s nim celkem spokojena,jen musim rict,ze si organismus vytvoril jakousi toleranci,beru ho jiz 10 let a mam pocit,ze by bylo dobry pozadat lekarku o zmenu medikace ,davkovani se stale zvysuje a dnes jsem na 200 mg,ma nekdo zkusenosti se zmenou medikace,myslim tim ,co pomahalo lepe misto zoloftu diky

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. července 2008, 08:22:36

Jiří

Ahoj, já beru zoloft 1,5 měsíce. U mě se stav úzkosti projevoval tak, že jsem měl velice nepříjemný svírající pocit v krku a bylo mi do pláče. Bral jem 50 mg, ale nepomohlo to tak jsem po dohodě s lékařem přešel na 100 mg. Vysledoval jsem na sobě několik symptomů, když jsem bral lék navečer, druhý den jsem měl vždy kolem 10-13 hod. úzkost, proto jsem začal brát lék ráno v 7 hod. a je opo problému, možná ten stav nastane, ale až v noci a to v klidu spím a nic nevnímám a mohu přes den zcela bezproblému fungovat.

Reagovatpoděkovatnahlásit

24. srpna 2008, 07:08:17

zoloft

Ahoj,beru zoloft téměř 10let,jsem s ním spokojen

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. října 2008, 04:17:44

Jirka3 poděkování

Zoloft beru pátý den a je mi neskutečně děsně. Tohle placebo není ani náhodou. Před braním Zoloftu jsem měl asi dva roky třes rukou a slabé panické stavy. Teď ho beru a mimo to, že se třesu prakticky celý den a je mi opravdu mizerně (chmurné představy, je mi vše smutně-šumafuk), tak je mi ještě na zvracení, vidím rozmazaně, strašně se mi chce neustále zívat (jakoby napětí ve spodní čelisti) mám pocit, že se dusím, je mi nepříjemný kontakt s jinými lidmi (i když normálně jsem s lidmi rád) a začalo mi cukat v oku. Zítra zavolám doktorce, co s tím. Tak jsem si říkal - teď konečně vím, co je to mít pořádno depku...

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. listopadu 2008, 07:19:59

jaja1 poděkování

5 den je málo tak 14 dní a je pohoda Lépe brat na začátek 50 mg

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. října 2011, 10:48:18

wolf

ahoj, já zoloft užívám již několik let a musím říci že mi pomáhá a lepším se.. ovšem první tři týdny braní byly fakt dost hrozný, ale musí se to vydržet, pokud člověk chce aby mu pak bylo líp a deprese se nevrátila. myslím, že jednou dojdu k tomu, že ho budu moci úplně vysadit, ale vlastně mě nijak neomezuje, tak proč, že? trochu se toho bojím, jestli by se deprese nevrátila.. má s vysazením někdo zkušenosti? jak jste se cítili??

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. listopadu 2008, 03:58:34

Marcelka4 poděkování

Ahoj všem. Ve středu to bude přesně měsíc, co beru Zoloft. Teď v úterý jsem byla u psychiatričky na kontrole a říkala jsem jí, že se mi spíš přitížilo ,tak mi zvedla dávku o půlku, to je o 25mg denně . Ve středu v noci jsem se probrala v šílené motolici a bylo mi zle, bušilo mi srdce. To samé se opakovalo ráno a hlavně včera v noci, kdy se to vystupňovalo. Volala jsem paní doktorce a ona mi řekla, že ho mám zas snížit na 1 denně (50mg) a řekla mi, že bych měla přijít, protože mi očividně Zoloft nesedí. Tím jsem chtěla říci, že než se najdou antidepresiva šitá na míru každému jednotlivci, může to být pěkná peripetie. Ne na každého působí jeden lék ve stejné dávce stejně, takže nevěšte hlavu, kdo tu čtete, jak je to hrozné a jak se stav zhoršil apod. Je to určitě pravda,ale každý člověk je jiný a zabírá mu něco jiného. Pokud vám po měsíci užívání je pořád stejně nebo hůř, řekněte to svému lékaři a prodiskutujte změnu antidepresiv. Taky mám tinnitus a po Zoloftu se mi neskutečně zhoršil. Taky ho chci změnit, tak snad bude lépe, i když ta antidepresiva 3.generace jsou všechno inhibitory zpětného vychytávání serotoninu, takže mezi nimi zase moc velký rozdíl není,ale každý člověk je jinak citlivý, takže věřím na úspěšnou změnu. Držím všem palce a nevzdávejte to. Mě osobně pomohla řeč mé lékařky, kdy mi řekla, že ty stavy, které mívám (bušení srdce, pálení na hrudi, tlak na prsouch, třes, a hlavně ten knedlík v krku s pocitem, že se udusím) , jsou život nikterak neohrožující stavy a vždy odezní i když nesáhneme hned po nějakém tom Neurolu. Tohle si pořád říkám a díky tomu jsem vysadila Neurol (je hodně návykový). Prostě když mi je zle, začnu naopak něco dělat a vyhecuju se ještě víc. I kdybych omdlela, tak hold omdlím a zase se probudím nebo někdo probudí mě. :) A to mám 4 leté dítě a jsem na něj sama. Tak hlavu vzhůru a bojujte se mnou. :)

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. prosince 2008, 12:09:15

zippy

Ahoj Marcelko, mě predepsala doktorka taky zoloft (50 mg), mám tinnitus a tak se bojím, aby se mi nezhoršil. Zatím jsem ho ještě nezačal brát. Ty bereš zoloft pořád a nebo jsi ho musela změnit kvůli tinnitu změnit za jiné AD?

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. prosince 2008, 07:24:36

jaja2 poděkování

to máte pravdu raději něco začít dělat než sáhnout na další antid. já začnu uklízet nebo si čtu a ani nepoznám kdy to odeznělo nebojte se vše jednou bude dobré hlavně se v tom moc nepatlejte .Prostě jako když berete léky třeba na tlak

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. října 2011, 10:36:38

Borg

Mám nějaké rodinné i pracovní problémy, tak se mi začaly objevovat stavy plačtivosti, strachu, beznaděje někdy příšerné sny, jinak již léta trpím nespavostí. Začala jsem brát neurol 0.5 ráno a 0.5 večer. Docela to se mnou šlo. Teď mi doktorka nasadila Zoloft a nedá se to vydržet. Začínala jsem 1. den 1/2 50mg tablety večer, druhý a třetí den vždy po jedné tabletě večer a od čtvrtého dne 1 tabletu ráno a 1 večer (takže 100 mg denně). Začaly se mi strašně třást ruce, vůbec nemohu jíst, mám stále vodový průjem a příšerné stavy strachu, prostě celkově jsem se hrozně zhoršila.Ještě jsem měla povoleno, když bude nejhůř vzít si neurol. Dnes jsem volala doktorce a ta mi řekla ať Zoloft okamžitě přestanu brát a zítra k ní mám přijít. Tak jsem zvědavá co bude.

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. ledna 2009, 02:41:35

Ilonka9 poděkování

Díky Zoloftu se mi podařilo /během půl roku užívání/zvládnout svůj život k takovému prospěchu, že se tomu já,moje rodina i okolí diví.Zoloft mi pomohl zjískat sebevedomí a sebedůvěru o jaké se mi nikdy nesnilo.Žádné vedlejší negativní účinky jsem nepozorovala.Žádná jiná antidepresiva jsem nikdy nebrala.ZOLOFT JE SUPER,NEBOJTE SE HO

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. února 2009, 05:27:27

Káča

Ilonko, to je moc potěšující zpráva, mám malý dotaz - dá se při něm přiťuknout občas skleničku vína, máš tu zkušenost? Co to dělá? A pak můžeš dát vědět nějaké rozmezí kolik je Ti let? ne přesně stačí údaj cca mezi 20 - 25 nebo 35 - 40 a jak je nejlepší ho brát , ráno, dopol. s jídlem, nebo bez? Co to dělá s váhou. Díky za info. Káča

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. února 2009, 12:01:17

Ilonka1 poděkování

Ahoj Kačenko ! Je mi 47 let a ráda si občas dopřeju šampusek.Zdá se mi že sklenka je v poho,po druhé jsem v náladě a po třetí usnu.Takže docela dobrý.Měřím 163cm a vážilla jsem 57,ted mám 59kg,ale myslím že to do jara zhubnu(cvičím hodinu denně) Jo a Zoloft beru nejlépe hned ráno k snídani.Přeju ti hodně štěstí a hlavně pohody !!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. února 2009, 08:17:49

Olda

Ahoj, prosím, neporadila by jsi mi, dneska mi můj lékař naordinoval Zoloft a mám si vzít první dávku večer, celou tebletu (50 mg) a ráno půl tablety (25 mg) a tak to užívat do další kontroly za měsíc, chtěl jsem se zeptat, jakou sílu jsi brala ty? Já mám strach, že bude dělat zle jako ostatním. Díky Ti moc za odpověĎ.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. února 2009, 05:21:11

ilonka1 poděkování

Milý Oldo ! Já beru jen jednu (50mg) tabletku denně.A i když mě lékař upozornoval,že mi bude ze začátku zle a působit začne nejdřív až po týdnu , bylo to naopak.Psychicky se mi ulevilo snad už po první dávce a fyzicky jsem se cítila taky dobře.Veřím že nejsem žádná vyjímka a tobě taky Zoloft pomůže překonat všechny potíže.

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. února 2009, 05:30:20

jaja

máte pravdu já se po něm cítím taky fajn .Před rokem sem našla manžela doma mrtvého a nemohla jsem nic,ani do práce bylo mi zle pořád Aro photovost Yačátek citalex pak cipralex a pořád zle až jednou zoloft 50 mg ráno a zázrak paráda mužu už fungovat ale nevím jak to bude až ho přestanu brát

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. října 2011, 10:47:48

Filip

Ahoj všem.....beru Zoloft 50 už 2 měsíce a teď jsem ho vysadil uplně, pač mi došel a 5 den začínám mít problemy. Ospalost, zavratě, deprese, a na zvracení.Můžete mi někdo poradit jak se toho co nejrychleji zbavit aniž bych bral zoloft. diky moc Fil 24 let

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. února 2009, 11:35:53

ilonka1 poděkování

Filipe!!!!!!!!!! Hlavně, Zoloft se nesmí vysadit ze dne na den, musíš ze začátku snižovat dávky...A jestliže ti Zoloft pomohl, tak po dvou měsicích ukončovat léčbu je nesmyslné...Zoloft neměl ani nejmenší šanci začít pořádně působit,.Je to léčba , která trvá minímálně půl roku až deset let....A jestliže nemáš negativní příznaky během léčby, tak není důvod vysadit. Pokud hřešíš na to, že sis pro lék jen nestihl dojít, tak potom ani nikdy nemělo smysl ho začít brát. Zoloft je lék, který působí po delší době, ˇ...Věř mu, a buď důsledný...

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. února 2009, 09:55:51

Olda

Ahoj, Ilonko! Tvé příspěvky mě vždy dodají optimismus a vidinu, že jednou všechno skončí. Píšeš, že díky Zoloftu jseš jiný člověk. Mohu se zeptat, čím si přesně trpěla? Já trpím sociální fóbií, nemám žádné sebevědomí a občasnými depresemi (nikdo mě nemá rád, už tady nechci na tomhle světě být, apod.). Teď mám velký strach z délky mé léčby. Psala jsi, že léčba může trvat půl roku až 10 let. Nedokážu si to představit. Já ani vlastně nevím, co od Tebe chci slyšet, ale potřebuji nějakou podporu. Už zase tady jsou ty stavy, nejraději by jsem to všechno tady skončil, stejnak celej život je jen maškara. PS: Zoloft beru teprve 10 dní. Ale já chci konečně žít jako normální člověk a ne jako odpad, kterej se furt jenom lituje, zavírá se doma jako pavouk. Ach jo.

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. února 2009, 10:35:50

ilonka

Nešťastný Oldo,věř mi!!Všechno zlé jednou skončí.Trpěla jsem většinu svého života jako ty.Byl pro mě problém někoho oslovit,někoho o něco požádat dokonce se na někoho jen usmát.Měla jsem vždycky pocit,že nikoho nezajímám a každého jen otravuju.A k tomu abych si někam vyšla,nebo se uvolnila jsem musela vždy vypít pár panáků vodky.Druhý den to pak ale bylo peklo....Výčitky a stud....Jednoho dne jsem už ani nebyla schopná vstát z postele a obléknout se.Přesně jak píšeš,nic nemělo smysl...Nakonec jsem vyhledala odbornou pomoc a nelituju.Dnes vím,že stojí za to žít,věřit si,nebát se nikoho a ničeho.Vím taky ,že nestačí jen brát prášky a čekat že se stane zázrak.Musíš si udělat každý den nějakou malinkatou radůstku a brzy bude líp.Moc ti držím palce a byla bych ráda kdyby ses ozval,abych věděla jak jsi na tom.Přeju ti moc štěstí a hlavně čistou mysl.

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. února 2009, 10:37:53

Olda

Milá Ilonko, mohl bych Tě požádat o Tvůj e-mail, abych se Tě mohl zeptat na pár věcí, které sem nepatší a nerad bych je rozpitvával zde na těchto stránkách. Potřeboval bych si něco napsat s člověkem, který podobného něco zažil, prostě zeptat se Tě nacokoli. Pokud nebudeš mít nic proti a budeš soihlasit, prosím, o Tvůj e-mail. Předem děkuji.

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. února 2009, 03:08:03

Olda

Ilonko, uděláme to jinak. Já jsem uvedu můj e-mail jako první, aby jsi nemusela ho psát ty, a pokud budeš chtít a nebude Ti to vadit, prosím, ozvi se. Opravdu bych touto cestou někoho takového na diskuzi potřeboval. Předem Ti děkuji. Můj e-mail: oldhos@seznam.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. února 2009, 11:20:56

barunka

jj vysazovat se ho nevyplácí . udělala jsem to ze dne na den a z fungujici holky , jsem nefunkcní a uz 4 mesice na nemocenské :/

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. ledna 2012, 08:06:06

Anagel

Beru Zoloft už druhým rokem.nejdříve jsem brala Citalec a teď Zoloft a Lexaurin.Zoloft způsobí že je vám po čase vše fuk.Nálada jak u koho u mě ,,mlčím jsem zahloubaná do sebe a moc nekomunikuju s nikým a hlavně je člověk otupělej.Byla jsem na pohřbu a jindy bych to nezvládla teď jsem neuronila ani slzu a tak nějak mi to bylo jedno.Rozvádím se a nic to semnou nedělá.Chci vysadit a nebo snižovat dávku beru dva večer.Lexaurin už neberu vůbec a tak se chci s toho magického kola dostat ale věřte že to nejde a nejde deprese je strašná věc...

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. března 2009, 09:07:33

PAHAV

Beru Zoloft teprve měsíc , mám generalizovanou úzkostnou poruchu.Předtím jsem měla silné úzkosti až panické záchvaty v periodách , teď mně připadá , že z toho nevycházím , ale aspoň nemám myšlenky na to , že všechno skončím. Sice mě nic nebaví , mám absolutní nechuť k jídlu,ale už se dokážu sama sobě občas i usmát. Mám dvě děti , 17-ti letou puberťačku a 3 letou hyperaktivní princeznu. Pro ně to chci všechno zvládnout , je to těžké , psychickou poruchou trpím se střídavými stavy už 9 let. Máte někdo podobnou zkušenost ?

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. dubna 2009, 08:06:30

miksa

Ahoj,já beru Zloft už potřetí,podvakrát pomohl na stavy ze špatného manželství,na motání,pocit knedlíku v krku,třesy,aritmie,bušení srdce,závratě,kolapsové stavy a zabral mi tak po měsíci.Napotřetí nepomohl,teda částečně až po 3 měsících mi bylo lí,ale jen 3 týdny a zas mám aritmie,třesoucí se srdce atd.Vyšetření srdce mám v pohodě....Antidep.mám změněné na Mirzaten a už po 1.dávce sem málem usnula...dr.tvrdí,že to povolí do 14 dnů,uvidím..nikdy sem totiž vedlejší účinky nezažila.Přeji všem uzdravení ,deprese jsou ošklivá věc,nejhorší je že se druhými necháme ničit a pak na to jíme léky.

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. dubna 2009, 02:10:06

123
Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]

 [ pravidla diskuse ]

Inzerce
Nové články emailem
Aktuální diskuse
  • Vlasta (Máte někdo zkušenosti s novým lékem CHAMPIX?) 17. května 2012, 11:45:55

    Ahoj , všechny Vás moc,moc zdravím,tak já dnes 321 dní bez za pár to už bude rok… Diskutovat

  • Majka (Vložky proti pocení) 21. května 2012, 07:01:14

    Ahoj, nevím, kolik stojí podpažní vložky u Perspi guard, ale na www.dryness.cz jsem kupovala… Diskutovat

  • Alena (Asentra 50) 20. května 2012, 01:19:34

    Ahoj děvčata,má někdo zkušenosti s tím,že mě bylo hnedle měsíc relativně dobře a těd… Diskutovat

Inzerce