Inzerce

Asentra 50

Máte, prosím někdo zkušenosti s AD Asentra? Dostala jsem je od lékaře na svoje úzkostlivé depresivní období asi před přechodem. Nikdy jsem žádné prášky nebrala, snažila jsem se vše zvládnout sama ale už to nešlo, hodně mě to komplikovalo život.

Inzerce
Odpovědi
Baruš9 poděkování

Já beru Asentru tak měsíc, měsíc a půl, kvůli depresivní poruše. První týden jsem brala čtvrtku tablety, další týden půlku, pak celou. Od té doby mi bývalo každý večer špatně od žaludku, což je normální vedlejší nežádoucí účinek, který časem ustupuje. Nevolnosti trvaly čtrnáct dní, teď už je to v pořádku a vážně se cítím líp.

Reagovatpoděkovatnahlásit

25. ledna 2007, 20:26:36

Pavel6 poděkování

Ahojky.Beru Asentru už podruhé na panické úzkostné stavy.Po roce a půl braní jsem je po poradě z lékařem postupně vysadil a v pohodě.Akorát se mi to po dalším půl roce začalo vracet, asi moc stresu v práci.Tak jsem je začal brát znova.Jsou dobrý a moc vedlejších účinků nemaj.

28. července 2008, 21:23:56

Petra7 poděkování

Nazdárek, asi tak před 2 lety jsem skončila se Zoloftem ( brala jsem ho na bušení srdce ). Zabral také poměrně rychle a opravdu mě hodil opět do klidu a pohody. Asi tak před 3 týdny jsem začala mít častou malátnost ( cítila jsem se tak trochu mimo realitu ),bylo mi furt zle, stále jsem byla unavená, bolela mě stále hlava a tak jsem usoudila, že to bude mít určitou spojitost s psychikou. Opět jsem po 2 letech navštívila MUDr. a dostala jsem Asentru ( stejný jak Zoloft). Beru jí 3 dny a zatím je mi stále zle ( spíše to budou vedlejší účinky ), ale určitě to do pár týdnů bude OK. Antidepresivům věřím, protože když je člověku pořád zle a má pocit že to sním každou chvíli sekne a že mu snad bouchne srdce a přestává ho tím pádem všechno bavit a jen mu to znepříjemnuje život, tak AD ho opravdu časem hodí do normálního plnohodnotného života:-). Teda aspoň mě jo a jsem tomu opravdu ráda. Držem všem palce:-))

21. srpna 2008, 09:47:34

Eva4 poděkování