Zachraňte svůj zrak!
Světová zdravotnická organizace zveřejnila hrozivé číslo - 67 miliónů lidí zbytečně osleplo kvůli zelenému zákalu...
Ordinace.cz na Facebooku

Máte-li zdravotní problém, napište lékaři. Odpověď dostanete do pracovních 3 dnů.

Napsat   Odpovědi odborníků na dotazy o zdraví a nemocech. » Všechny odpovědi

Asentra 50

Máte, prosím někdo zkušenosti s AD Asentra? Dostala jsem je od lékaře na svoje úzkostlivé depresivní období asi před přechodem. Nikdy jsem žádné prášky nebrala, snažila jsem se vše zvládnout sama ale už to nešlo, hodně mě to komplikovalo život.

ad Asentra

Baruš, 25. ledna 2007 20:26:36

Já beru Asentru tak měsíc, měsíc a půl, kvůli depresivní poruše. První týden jsem brala čtvrtku tablety, další týden půlku, pak celou. Od té doby mi bývalo každý večer špatně od žaludku, což je normální vedlejší nežádoucí účinek, který časem ustupuje. Nevolnosti trvaly čtrnáct dní, teď už je to v pořádku a vážně se cítím líp.

Re: ad Asentra

Pavel, 28. července 2008 21:23:56

Ahojky.Beru Asentru už podruhé na panické úzkostné stavy.Po roce a půl braní jsem je po poradě z lékařem postupně vysadil a v pohodě.Akorát se mi to po dalším půl roce začalo vracet, asi moc stresu v práci.Tak jsem je začal brát znova.Jsou dobrý a moc vedlejších účinků nemaj.

Petra, 21. srpna 2008 09:47:34

Nazdárek,