Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

zánět šlach

mám bolesti v oblasti achilovky,lékař mě půl roku předepisoval různé prášky.Posílal na rehabilitaci a nic nepomohlo.Nemohu nosit boty jenom pantofle jelikož se paty nesmí nic dotýkat,abych mohla vůbec chodit. Když nic nepomohlo,tak lékař řekl že se s tím musím naučit žít,že operaci nedoporučuje,protože je to velké riziko.Co s tím?

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Sany
13x

Měla jsem zánět v obou Achylovkách současně,došlo to tak daleko,že jsem už skutečně nemohla chodit.Jeden lékař mi řekl asi to samé,co vám.Vyhledala jsem jiného lékaře,který mi obě Achylovky odoperoval,je to téměř tři roky zpátky a já jsem naprosto spokojená,cvičím,jezdím na kole,lyžuji.....Jsem přesvědčená o tom,že ta operace mě vrátila zpátky do běžného života.

Věra

prosím napište jméno lékaře, mám stejný problém

zuzana
15x

jje mi 17 let a již tři roky mě trápí zánět achilovek na obou nohách. často mi to otejká a bolí to do takové míry, že kolikrát nemůžu chodit. Doktoři si semnou neví rady na chirurgii to řešili sádrou, na ortopedii rehabilitací a na revmatologii častými odběry krve. Může mi někdo poradit co s tím mám dělat????

Hanka
1x

Stahnout kostene nárůstky a vyčistit zánět, poprvé mi to dělali na obou nohách ve 13.ti letech a vydrželo to až do 33.let, 3 roky se mi lékaři snažili pomoc vselijakymi novými metodami. Nakonec jsem sama uznala že jediná možná cesta je opět operace, je mi 37 a zrovna jsem 7.den po operaci,jedné achylovky,cítím se výborně,operace proběhla dobře,jediné minus, že nemůžu 14 dní na nohu šlápnout, chodím o dvou francouzských holých.

Marťas
39x