Inzerce

dostal jsem se z depresí a paniky

tak se podívejte sem se vejde málo textu

Inzerce
Odpovědi
psycho24 poděkování

Ahoj tak jsem se náhodou dostal na tyto stránky a co tu čtu mě dost vyděsilo. Mám deprese a panický ataky 8 let jedná se o fyzické deprese nemoct se nadechnout a bušení srdce.Takže jestli máš brnění rukou, bušení a píchání u srdce s bolestí na hrudi,pocení, třes a chvění se,pocity na omdlení, návaly horka a zimnice?Tak se Vám pokusím popsat co jsem zjistil a můžete to zkusit jen pro tyto typy úzkostí. Každopádně lexaurin, neurol atd. to jsou nejtěžší svinstva co do sebe cpete. Takže pokud budete brát tohle tak skončíte vážně v blázinci jako tak slečna co píše přede mnou. Tyhle preparáty jsou pouze zklidňovací, ale neléčí mají se používat !!! pouze!!! na přechonou dobu než zaberou léky. Takže at se budete cpát jakkoli dlouho stejně se z tohodle kolotoče nedostanete věřte mi vím to moc dobře. Takže moje rada zní navštivte lékaře a nechte si udělat komplexní zdravotní prohlídku a pokud projde vše OK tak Víte, že je to jen psychyckým rozpoložením.Už jen tento pocit, že jste zdraví Vás možná trochu uklidní, ale je to jen na chvíli. Základem je zajít k psychiatrovi a k psychologovi každý Vám pomůže, ale každý nějak jinak. Psychiatr je doktor naprosto k ničemu je to je zdroj dostupných oblbováků jinak Vám nepomůže nic neporadí jen dá recept a mazej .Takže Vám musí předepsat oblbovák + lék, např. neurol (oblbovák) + cypralex (antidepresivum lék). Vy se musíte léčit, protože pokud tak neuděláte budete totálně zavislý na oblbováku , ale tyhle depresivní stavy budetem mít do konce života nebo do doby než se tomu postavíte jak Vám tu píšu. Takže jestli se z toho chcete dostat přemocte ten stud jit k psychoušovi a to co nejdříve, protože u něj stejně skončíte, ale čím dřív tím lepší bude léčba. Takže na každého nefungují všechny antidepresiva pozitivně každý je jiný a pomůžemu něco jiného. Já vyzkoušel Remood (spokojenost) pak další dva léky ty jsem ale vyhodil protože jsem měl hrozny stavy. Pak jsem přešel na cypralex. takže tyhle preparáty začínají fungovat až za cca jeden měsíc braní ten měsíc byjste měli brát ty neuroly. Jestli ty léky nezaberou do měsíce a půl tak pro Vás nejsou vhodné. Ten neurol by se měl brát po tom měsíci léčby jen v akutních případech jinak na něj kašlete. Já změnil tolik léků protože jsem neskutečně nezodpovědnej člověk, tu první terapii s Remodem jsem měl 3/4 roku a když skončila to byla náááádhera jako bych se znovu narodil žadný psycho nic nikde nikdy prostě super. Jenže ja začal pařit , ale fakt hodně po nocích jsem lítal po barech a zase kouřil trávu a sešel se rok s rokem a najednou šup a byl jsem v tom znovu. POKRAČOVÁNÍ DÁLE NEVEŠLO SE TO DO 5000 ZNAKŮ

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. února 2007, 15:21:59

psycho22 poděkování

Tak jsem měl další terapii dostal jsem léky ,ale ty se nedali to by la hrůza. Na konec jsem dostal cypralex, ale zase jak se mi ulevilo tak jsem ho přestal brát. Od té doby s tím bojuju sám navštivte psychloga ten Vám vysvětlí co se s Vámi děje a poradí různá cvičení které vážně pomáhají, Dřív jsem si myslel, že mě z toho dostanou jen těžký chemikálie ,ale ted Vím že se to dá ustát i bez nich. Čím víc o tom problému budete vědět tím lépe se tomu budete umět bránit. Dokonce jsem tak silnej, že jdu někam s přáteli a bavím se jako dřív. Jen ten druhý den je to težší, ale pomůže mi půlka neurolu, ale to je jednou za měsíc. Co je základ musíte změnit životní styl pravidelný spánek , ale hlavně sportovní aktivita nebo ze začátku alespon procházky. Ted Vám řeknu příčinu co Vám vlasně je. A to je že nejste smíření se smrtí a bojíte se umřít, proto když jste už takle málo odolní proti depresím tak Vás někde píchne a hned jde o infarkt nebo rakovina nebo bůh ví vo jeste. Já osobně jsem měl rakovinu snad všeho :D samozřejmě domnělou. ALe ta sugesce byla tak silná, že jsem se proste přesvědčil že umírám a že ty nepríjemný pocity jsou jeho náledkem. Nebojte je to Vážně jen psychika v trapu. Máme rozhozenou tvorbu serotoninu v mozku je to látka co Vám diriguje náladu a pokud se nevytváří v té správné míře máme deprese. Ješzě na závěr neprobírejte ty Vaše stavy s někým kdo má něco podobného ted jste jak houby které do sebe nasajou Vše , ale hlavně to negativní. Takže se může stát, že máte pocit že nemůžete dýchat a potkáte někoho kdo má bušení srdce budete o tom debatovat a ejhle najednou máte oba obojí :D. Já už mám jen pocit nemoci se dodechnout, ale už to umím docela ovládat a nekomplikuje mi to tolik život. První moje depky byli sdrcového rázu měl jsem dennodenně nástup na infarkt vsugeroval jsem si, že mám nejakou vadu na srdci, ale prd nic to není měl jsem tyhle stavy 3 roky 24 hodin denně pak zmizeli a přešli v dejchací potíže. Od té doby když mě píchne u srdce jen mavnu rukou a nic se mi nerozjede je to naprosto pryč. Jen to dýchání kruci ještě poladit, ale tuově to zvládu Vím že si to dělám jen já sám v hlavě a když jsem na to přišel je to o hodně jednodušší. Takže Vám přeju aby jste se z toho co nejdříve dostali hlavně se distancujte od lidí kteří Vás stahují dolů ja se musel zbavit manželky. Ted mám jinou hodnou a ta to chápe hodně si o tom přečetla a chce mi pomoct. Jakmile je to Váš přítel/kyně a nemá proto pochopení tak se ho co nejdříve zbavte protože tohle je věc s kterou se budete prát roky a musíte mit okolo sebe lidi kteří Vám chtějí pomoct a ne Vás odsoudit že jste hypochondr. TAKŽE HLAVNĚ JDĚTE K LÉKAŘŮM SAMI SI NEPOMŮŽETE.jESTLI SE STYDÍTE JDĚTE DO JINÉHO MĚSTA VEZMOU VÁS VŠUDE NA TEL. OBJEDNÁVKU KONTAKTY JSOU NA NETU. Asi je tu dost hrubek tak se omlouvám :D ahoj

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. února 2007, 15:22:38

jarmila3 poděkování

Ahoj, musím ti poděkovat, že jsi napsal všechno tak, jak jsi napsal. Máš naprostou pravdu, mohl by ses poradnami živit. Tak moc nepař a nehul a ať to máš všechno na uzdě.

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. února 2008, 13:18:53

anika.842 poděkování

ahojky,jsem moc ráída, že jsem si přečetla Tvůj příspěvek,trošku mě uklidnilo to, že všechny stavy, které si popisoval tak mám taky a mám pocit, že umřu. Pořád mě píchá u srdce a nemůžu dýchat, v noci se bojím usnout, ať to není naposled.Je to fakt maras, úplně jsem si to vsugerovala, stále myslím na to, že umřu, mám ze smrti panickou hrůzu.Budu se snažit držet Tvých rad,ale jsem na tom tak bídně, že mě nepřesvědčí asi nic. Byla bych Ti moc vděčná, kdyby si mi napsal na mail, potřebiji s někým komunikovat, protože se jinak zblázním.Tak ahoj a budu ráda, když napíšeš.Anika(anika.84@sezn am.cz)

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. března 2009, 19:54:10

martin 22 unora19 09 451 poděkování

Aahoj vsem co tu pisete mam priznaky jako vy zacinam brat lexaurin 3 a ted jse dostal cypralex nevim teda co to teda se mnou udela lexaurin zatim jo beru 1 denne ale nepravidelne navic mam jeste problem ze kdyz si dam nejakej zavazek treba ze nebudu pit ne neb neco podobneho a porusim to tak je konecna to se trapim hodne dlouho a to nejsem zadnej alkoholik podotykam jsk jsem se tu docetl a to sedi na me jak usite mam Generalizovana uzkostna porucha ale nevim kam s tim jit jestli psycholo. a nebo psychiatr dekuji za pripadnou radu

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. února 2010, 19:16:41

Marie4 poděkování

Nekdy pomuze zajit do kostela se pomodlit, a rict co te nejvic trapi i hned se vam ulevi.

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. února 2014, 08:55:44

Martin 243 poděkování

Ahoj ani nevis jak si mi pomohl kdys sem si precetl tvuj clanek ja osobne mam tyhle stavi us 5 let sanitka je ume do mesice minimalne 3 buseni srdce,navali tepla a zimi,brneni rukou,pichani u srdce no hruza stavi beru si tve rady k srdci dik..!!:.:-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. prosince 2012, 10:33:32

Dědek1 poděkování

to co píše PSICHO to je blbost , deprese je výmysl , je to poškození nervů viry a stačí léčit bylinnými extrakty které se dají objednat na netu

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. prosince 2012, 13:54:47

ajka1 poděkování

Ahoj dědkuuuuuuuuu a kde Tě najdu a Tvé bylinky na depky a úzkosti??????? Napiš mi mejlíka prosííííííííím 111alpro@seznam.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. září 2013, 20:38:37

Tereza1 poděkování

Děkuji mockráte za radu, je to úžasnej a lidovej článek,...všichni, kdo se s těmito stavy setkáváme ti musíme dát za pravdu. V tomhle článku je spousta zajímavých poznatků...a já ti děkuju, že si mi je znovu osvětlil...páč člověk strašně rychle zapomíná.

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. ledna 2014, 15:45:30

Anička8 poděkování

Ahoj , já jsem v tom cca 3 roky . mám panický ataky , stavy , krerý jsi posal, spojené s křečemi celého těla . když to povolí , bolí mě celý tělo a pořád pláču , jsem naprosto vyčerpaná....jak to vzniklo? Chtěla jsem ."být dokonalá" . Dělala jsem dvanáctky , mít perfektní domácnost , starat se o děti naprosto dokonale(škola , kroužky , učit se s dětmi , chodit s nimi na hřiště , plavat , kola ...) , pěstovat zeleninu a ovoce na zahradě ....... Měla jsem velký pocit odpovědnosti . Ale nejen to . Mám malé děti a v paměti se mi vybavily nepěkné věci z děství ..... a začala je prožívat znovu . Pak přišla závist a faleš u kolegiň v práci , pomluvy výmysly a lži , a pak výpověď . A najednou to začalo......... Teď po třech letech vím , že to nestálo za to . Teď nikdo po mě nechce abych byla dokonalá . Teď vím že nikdy nebudu vychovávat svoje děti , tak jak to dělali mí rodiče . Teď chtějí všichni kolem mě abych byla zdravá . Je to všechno směšný . LIDI , NESNAŽTE SE BÝT DOL KONALÝ , NESTOJÍ TO ZA TO , JEN SE ZNIČÍTE A PAK SE TO NEDÁ VRÁTIT . Žijem jen jednou . Já už jsem to taky začala zvládat . Protože jsem to chtěla . A Jjak jsi psal , už nepanikařím ,když se nemůžu dodechnout ...... zvládám to . Až teprve teď jsem opravdu šťastná . mám konečně pocit , že žiju . Ne že přežívám . Vážím si každého rána , které se probudím a vím , že jaký si ho udělám ,takový ho mám . I když , někdy je to dost náročný ,Ale vím , že tu paniku zvládnu . Vám všem , kteří jste v tom , VYDRŽTE !!!!!!!!!! Nauče se mít se rád a na ostatní se vykašlete . Anička

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. března 2014, 08:50:23

Ivet1 poděkování

A jaká je tedy ta zátračná Vaše rada?? Popisujete své příznaky, tot vše a ke konci je doporuceni navštívit psychologa a psychiatra, na to bychom přišli taky....ono když Vám není dobře,že nemůžete fungovat, jdete k doktororvi a ten vyloučí fyzické onemocnění, pak nasleduje psychiatr...........takže jděte k šípku,vy Psychoši. Dnešní doba je náročna a spousta lidí žije a pracuje ve stresu.Důležité je udělat si čas na odpočinek a relax, mně děla dobře příroda a hudba, nepřipouštím si ošklivé věci a co se mi nelíbí, vypouštím. K tomu mám fugující a milující rodinu, to je taky dar....

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. března 2015, 09:47:51

Ivet1 poděkování

To byla reakce na komentář od PSYCHO

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. března 2015, 09:49:23

Žanda1 poděkování

Ahoj. Moc ti děkuji, že si napsal tento článek a že jsem si ho přečetla...mám úplně to samé... Vím, že je problém v psychice, ale nedokážu to ovlivňovat. Hlavně mám tedy strašné závratě, když mám okolo sebe více lidí..nemůžu dýchat..a nejhorší je to v metru. Jsou to hrozné stavy. Nechtěla jsem brát žádné prášky..ale asi budu muset. Před třemi roky jsem brala asentru 50, ta mi hodně pomohla...a teď to mám zpět. Můj email ddiiaamond@seznam.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

31. srpna 2015, 13:22:51

psycho3 poděkování

ht tp://zdravi.medicentrum.com/ ed/0/do/diseases/uzkost/ to jsem našel i pro ty co se bojí vyjít ven v tom případě ta léčba je stejná jako ta moje. Panické ataky jsou často doprovázeny tělesnými příznaky jako je třes, pocity bušení srdce či rychlého tepu, pocení, bolesti na hrudi, pocit nemožnosti dodýchnout, dušení, nauzey, tísně, průjmu, závratí, pocit derealizace, pocit ztráty kontaktu s vlastním já, třes rukou, třesavky nebo návalů horka a bolestí hlavy. Člověk také může při atace panické úzkosti mít extrémní strach, že nad sebou ztratí kontrolu, nebo že se zblázní, nebo dokonce, že během takové ataky zemře. Všechny tyto příznaky současně se mohou vyskytovat jen velmi vzácně, avšak pokud se vyskytují přinejmenším čtyři tyto příznaky společně, tak je diagnoza ataky panické úzkosti velmi pravděpodobná. K vyvolání příznaků stačí často jen pouhý strach z nich. Ten pak může vést k agarofobii. A člověk, který agarofobií trpí, se může bát opustit dům nebo jiné bezpečné místo, protože má strach, že na veřejnosti dostane ataku panické úzkosti, anebo nebude moci jednoduše utéct, když se u něj objeví první příznaky. Mnohé z příznaků, které se během ataky panické úzkosti objevují, jsou stejné jako příznaky při onemocnění srdečním, plicním, střevním nebo nervovém. A právě to, že ataka panické úzkosti může napodobovat jiná onemocnění, může ještě přispívat ke strachu a úzkosti, kterou postižený prožívá, jak během ní, tak i po ní.

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. února 2007, 17:03:41

rocco4 poděkování

ahoj popsal jsi to presne mam to same a taky uz par let 7-8let je to hrozny parkrat uz jsem byl na pohotovosti ze se dusim parkrat jsem i opravdu omdlel mam zkraceny dech temer neustale a vysetreni srdce a cev mam v pohode puvodne jsem myslel ze infarkt:-)ted uz vim ze se jen obcas dusim a asi mam to same co ty,jen to mam spojene z bolesti zad, po precteni tveho clanku:-)mi tak nejak dochazi ze to hafo extazi a pervitinu atd.mi to rozjelo jeste vic tu panickou uzkost,jestli jsi objevil nekoho kdo to umi lecit pisni mi na breakbeat@cenrum.cz budu ti velice zavazan cau Zdenek

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. června 2007, 23:22:56

Tom2 poděkování

Je mi 20 let a ataku jsem měl asi před 2 měsíci,seděl jsem prostě u počítače a najednou jak kdyby mě někdo chytl zezadu za hlavu,začal jsem se třást a začala se mi strašně motat hlava,prudce se mi zrychlil tep,měl jsem strach,že mám infarkt nebo co,tak jsem si zavolal sanitku,dojeli během 5 minut když jsem jim popsal co mi je,změřili mi tlak - měl jsem 170/120,proto mě odvezli na pohotovost,kde mi ovšem bylo dobře,prostě to doma přišlo z ničeho nic a jak to přišlo tak to i odešlo.Na pohotovosti mě udělali rozbory krve a řekli mě,že je vše v pořádku..říkal jsem si,bože snad nejsem blázen!!!Jen jsem ale dojel z pohotovosti domů,opět se to vrátilo a to v mnohem silnější formě,bylo mě hrozně na zvracení a hlava se mi motala,jakobych vypil 10 piv!!Rozhodl jsem se jit k doktorce,ta mě poslala na infekční a tam mi udělali rozbory na klíště a různy nemoci...vše v pořádku,udělali mě různý rentgeny a vše naprosto v pohodě...musím podotknout,že se mi ataka vrátili asi 5x a to vždy,když byli rodiče pryč a já byl doma sám..můj stav se zhoršil a začal jsem mít teploty - né vysoký,max. 37,5°C,proto mě hospitalizovali na infekčním,kde jsem ležel týden a přes různý neurologický vyšetření a CT mě nakonec poslali k psychologovi,kterej naznal že mám panickou ataku,a i ta může zvýšit teplotu,já si myslel,že teplota se psychikou zvýšit nedá a ono ejhle...už 2 týdny beru Remood,je to nový lék a je hodně šetrný,musí se ale brát min. půl roku a vyplavuje prý hormon štěstí,no a když ta ataka příjde tak mám Neurol,který mě zazdí tak,že jdu okamžitě spát...víte,neříkám že je deprese v pohodě,ale nejhorší u té ataky je to,že se vlastně bojíte ničeho,nebo spíš další tý ataky,snažím se na to nemyslet,chopdím s kámošema na pivo a na pařby a dá se říct,že už mě ataka nezastihla víc jak 3 týdny...je to hrozná věc,ale pokaždý když to přjde tak si vzpomněte na ty yšetření a že vám řekli,že je to všechno v pořádku a uleví se vám,já tvrdím to,že je lepší nasranost,než beznaděj,takže pokud to příjde,naštvěte se a jdete se třeba projet na kole...každopádně je fajn,pokud vám psychiatr napíše nějakej dlouhodobej lék,protože neurol a lexaurin je jen na to,když ta ataka příjde,nedá se to brát furt,je to droga!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. července 2007, 20:15:41

Áňa2 poděkování

Děkuji za příspěvek, jsem ráda, že jsem si to mohla přečíst. Já jsem si pravděpodobně vsugerovala, že mám něco se srdcem a jelikož jsem měla před tím chřipku, tak mě nenapadlo nic lepšího než zánět srdečního svalu. Už mě testovali na krev a štítnou žlázu a všechno bylo v pohodě. Mám v kuse zrychlený tep, případně bušení i když je tep v pořádku. Navíc knedlík v krku a píchání různě po hrudi. Na to píchání ale zabral Persen - to jsou prášky s obsahem uklidňovacích bylinek jako meduňka apod. Začíná mi to pěkně lézt na nervy, před tím jsem docela sportovala a teď se už měsíc radši ani nehnu. Vůbec ale nechápu, jak člověk dokáže, si sám sobě přivodit tyto stavy. Asi je to tou dostupností všech možných informací na webu, kde si člověk může "stanovit" diagnózu sám. Všem přeju pohodu a dobrou náladu. Ahoj!

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. listopadu 2009, 14:53:05

Anděla1 poděkování

Ahoj přečetla jsem si tvůj příspěvěk a troškun jsmem se uklidnila,je mi 33 a už 14 dní má strašnou úzkost,strach atd. Začne to tím,že nemůžu dýchat, mám pocit bolení srdce, nemůžu dodechnout - mám strach,že umřu.Začnou se mi třást ruce,nemůžu jíst, mám závratě a nemůžu se na nic soustředit.Nejsem schopna skoro nic dělat.A to mám doma dvě děti, které kolem mě běhají a já nejsem schopna se ani soustředit na jejich požadavky.Jen by mě zajímalo, jestli jsi měl taky pocit bolesti srdce,špatného dechu a pocit, že to s tebou sekne infarkt. jsem příští týden objednána u doktora pschologa ( tak jsem zvědavá ) ale mám pocit, že to do te doby nezvládnu. když je doma manžel a komunikujeme a bavíme se o tom,tak jsem schopna na to zapomeneout.Nejhorší stav je, když dělám běžné věci v domácnosti, tak u toho myslím na same blbosti.Díky a pokud můžeš napiš na mail: ubrouku@tiscali.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. prosince 2009, 10:37:17

Luděk1 poděkování

Ahoj,mám stejné dýchací potíže jaké tady popisuješ.Tak jsem se chtěl zeptat jak se ti podařilo je zvládat.Díky za odpověď

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. listopadu 2011, 08:00:08

Natalie

Ahoj....ja mam stale buseni srdce silne poceni rukou a bolesti zad a jako pichani u srdce a pocit dusnocti delali mi testy a vse mam v poradku vzdycky je to tak tyden a tyden klid a pak kdyz se vratim do normalu tak znova uz sem z toho cela vyplasena mam na to prasky guajacuran...uz fakt nevim porad kdyz se mi pritizi jeszdim do nemocnice uz se citim jak blazen mam z toho porad strasnej strach aby se mi nic nestalo

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. ledna 2009, 14:07:39

matasovas3 poděkování

Ahoj, děkuji, přečetla jsem si tvoje dva příslěvky a je mi lépe, to poznání, že východisko existuje mě uklidnilo, věřím tomu co jsi napsal, prožívám něco podobného, depresi, začalo to z ničeho nic, jednou večer asi před měsícem, jsme nemohla usnout, najednou na mě padla tíseň, úzkost a pocit, že se asi udusím, usnula jsem asi ve dvě ráno a ráno to tu bylo zae běžela jsem za psychologem. Teď jsem na tom tak, chodim i psychiatrovi, nejdřív jsme brala citalopram ráno a půlku v poledne, večer před spaním Mirzaten a Rivotril při potížích. Rivotrilu jsem se vyhýbala. První týden byl noční můra. Dočasné zlepšení a návrat deprese, po 14 dnech změna z Citalopramu na Asenpru. Zatím změna žádná, ráno se budím s menší depresí, mrazení v rukou a nejhorší je ranní nevolnost , nemůžu nic jíst skoro celý den. Tak doufám, že ta Asenpra zabere, beru jí teprve 5.dne, dneska jsem si vzala ten Rivotril a nevolnost zmizela a trochu jsem něco snědla. Tak to asi budu brát víc než mi AD zaberou. Hubnout fakt nepotřebuju mám 168cm a 54 kg. Tak díky že jsem se taky mohla svěřit, už nevím jak dál. Přeji všem brzké uzdravení Šárak

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. července 2009, 10:21:45

ja762 poděkování

Nechci tu šířit paniku, ale můj brácha se také dlouhou dobu potýkal s úplně stejnými výše uvedenými příznaky, nechal si udělat všechna možná vyšetření (krev, uzv,rtg ct...nikde nic...tak začal chodit k psycholgovi a na psychiatrii... léčili ho z depresí a panických ataků......... po dlouhé době, mu udělali vyšetření celého těla magnetickou rezonancí (je to dost drahé),a teprv se zjistilo, že má opravdu rakovinu, krerá je špatně diagnostikovatelná (myelom)..... takže díky psychologům a stálému vsugerovávání si, že je vlastně zdravý, přišel o život.... bylo mu 30 let. Takže s výše psaným vesměs souhlasím, ale mějte na paměti, že NIC není NIKDY stoprocentní.... zvlášť, když se podíváte kolem sebe a víte, že každý čtvrtý onemocní rakovinou a každý třetí na ní umírá.... kde ty lidi jsou? Hodně štěstí v boji s depresemi a úzkostí!

Reagovatpoděkovatnahlásit

31. července 2010, 14:30:42

Zdena Franková6 poděkování

Dobrý den,jsem po léčbě antibiotiky na heliobacter pyori,nyní mám ale úporné bolesti bederní páteře,každé ráno si musím vzít Ibalgin,potom mám nepravidelně avětšinou v noci třesavku a vysoký krevní tlak , občas mám návaly horka , můžete poradit ?

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. října 2010, 10:44:34

misulin1 poděkování

co mi udělá když sním 30 prášků mirzaten ?

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. června 2012, 21:10:23

Wanda1 poděkování

Mýslíš - 30 práškov za deň? No tak, a to budem veľmi mierna a dobrá - DOVI-DOPO. Stretneš sa so svojimi blízkimi v nebi alebo pekle... To čo ti napadla za kravina?!

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. června 2012, 10:07:05

Leontýnka

Ahoj včera jsem zažila panickou ataku mazec muj už nikdy více.Můžete mi prosím poradit co a jak se to bránit? DĚKUJU

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. července 2013, 08:51:26

Dědek

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. července 2013, 10:17:04

Stana

dobry de uz neco pres rok mám pocit jako kdybych to nebyl já busení srdce nevolnost od zaludku pocení rukou a nohou bral sem dogmatil a rivotril ale uz to neberu nevím co delat je mi porad stejne....

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. září 2013, 00:48:06

P...1 poděkování

Zdravím Dědka :) četla jsem od Vás,že tyto problémy jsou způsobeny poškozením nervů. Poradíte prosím jak je vyléčit? na můj mail avotip@seznam.cz Děkuji

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. prosince 2013, 22:47:37

PALMAC1 poděkování

Dejte si pozor na nemoci, které lze v počátečních stádiích těžko diagnostokovat, ale prostě už tam latentně někde hnízdí a nejsnadněji se léčí v lepším případě antidepresivy a v horším lexikem či neurolem a podobnými lahůdkami. Klasickým příkladem je dilatační kardiomyopatie. Když jsem poprvé přišel k internistovi, svedlo se to na problém se zády. V další fázy na přepracování a dále na panickou ataku. Každému bych doporučil také navštěvu zkušeného kardiologa v nějaké preventivní poradně a kvalitní echo. Já jsem se po zhruba dekádě dozvěděl, že srdce pracuje opravdu mizerně a protože je nemoc neléčitelná, srovnal jsem léky alespoň ty nejhorší symptomy. Nedávno jsem viděl pořad s panem režisérem Jakubiskom. Jeho vyprávění bylo jak přes kopírák mých potíží. Začínal také na přepracování a psychosomatice. To samozřejmě může být, ale asi bych dnes důsledně šel i po jiných příčinách a nenechal bych se odbýt prvním lékařem, který s touto nemocí nemusí mít praktické zkušenosti. Mne parodoxně pomohla psychiatrička, která mne poslala šupem na kardio.

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. prosince 2013, 08:29:59

Jitka2 poděkování

Ahoj, nevím jestli tohle ještě někdo čte, já jsem se k tomu dostala dneska, mám půl roku obtíže přesně jak popisujete. Měla jsem stresující povolání managerky, byla jsem v práci od rána do večera a stres jsem zvládala buď sportem nebo relaxací a bylo mi skvěle. pak mě práce nenaplňovala, odešla jsem, přišla svatba s přítelem, obtíže s krční páteří, rehabilitace a pak to začalo. panická ataka, úzkost, strach z nemoci atd.. obyčejně se mi to stává když jsem naprosto v klidu, musím se prostě nějak zabavit. chtěla bych je napsat těm co tady straší srdečními obtížemi, že by se Vám tato "ataka" stávala spíše ve fyzické aktivitě ne v klidu jako třeba mně. jsem zdravá, vím to, dokážu si všechno logicky vysvětlit, ale stejně mě to někdy přepadne a trvá to třeba celé odpoledne. hodně mi pomáhá dechové cvičení a když je nejhůř tak lexaurin. horší je že teď nemůžu najít práci, jsem doma a o to je horší si něco vsugerovat, tak chodím na procházky, zútupnuju byt, chodím mezi lidi a snažím se prostě něco dělat. držím nám všem pěsti ať to překonáme. kdyby chtěl nekdo pokecat tak klidně napište mailika na j.krupalova@gmail.com

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. prosince 2014, 09:19:29

Dana1 poděkování

Ahoj, mam stejne potize jako vetsina tady, ale zajimalo by me, jestli se to da zvladnout treba jinou cestou nez antidepresivama a tak. :-(

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. února 2015, 20:07:30

Radek1 poděkování

Mozna sportem (nebo joga, meditace) a nejakou terapii ? treba kognitivne behavioralni ... nekde sem o tom cetl. Otazka je jestli to vyresi vse ? Kazdopadne nejake techniky jak to zvladat by to mohlo prinest ;-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. dubna 2015, 20:04:09

majolenka5 poděkování

Zabrousila jsem na mnoho stránek a tahle se mi moc líbila!To co tu Psycho napsal a popsal je úžasné a myslím,že ti co hledají co jim je je to dobré vodítko.Článek jsem hltala a jsem mu vděčná,že ho napsal.Naprosto se s ním ztotoźňuji.Když jsem onemocněla a netušila co se děje,tak bych byla jen vděčná,kdybych ten článek četla.Moc by mi pomohl a hlavně UKLIDNIL,že je mi pomoci.Trpím úzkostí a depresí.Dlouho jsem se snažila vše zvládnout sama-HLOUPOST!!!!!!Trápíte se zbytečně a pomohou jen léky.Zahoďte stud-není na místě a mazejte rychle k psychiatrovi nebo psychologovi-to je pomoc!!!!Napíše vám léky-popište to co cítíte,své obavy,všechny nepříjemné stavy co zažíváte-nestyďte se,čím víc informací podáte tím lépe vám lékař vybere lék.I drobnosti mají svou vádu-ničeho se nebojte,hlavně pravdivě a nic nezamlčovat,vše je důležité ikdyž se vám to tak nezdá.Já dostala antidepresiva.Nebudu tu lhát-nebylo by to fér,začátek léčby byl strašný-je to ale normální-trvá to než léčba zabere,může to trvat 3-6 týdnů.Prošla jsem si peklem,ale to se MUSÍ VYDRŽET!!!!V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEVYSAZOVAT PRÁŠKY-raději volejte svému psychiatrovi!!!!!!Potom pozvolna začnou prášky zabírat a bude se vám ulevovat.Každý můžeme reagovat jinak někomu se může ulevit i dříve,ale každopádně VYDRŽET!!!!Léky zaberou a bude zase DOBŘE!!!!!Beru léky třetí týden a ulevuje se mi.Všem moc přeji brzké uzdravení.Hodně jsem si i načetla na netu o depresi a úzkosti,jsou tam i rady pro naše blízké aby pochopili co nám je,jak nám pomohou,jak se k nám mají chovat.Sama jsem to ocenila,jsem sama se synem a dala jsem mu přečíst co je deprese a jak mi může pomoct.Moc nám to pomohlo,nemá o mě tak velký strach,ví jak se ke mně chovat a hlavně od odborníka se mu to lépe chápalo jak a co se semnou dėje.

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. února 2015, 10:36:59

Tomáš2 poděkování

V zásadě se to dá shrnout tak, že problém je nejčastěji v hlavě, případně v páteři či hypermobilitě žeber. Coby kancelářská krysa hrbící se u počítače se mi tu a tam stalo, že mi vynechalo srdce, či jsem naopak dostal paroxysmální záchvat tachykarie – projeví se to tak, že srdce se rozjede na cca 120 – 150 tepů, to trvá pár vteřin a poté se opět vrací do normálu. Ideální na tento stav jsou tzv Vagovy manévry, nejúčinnější manévr je zatlačení jakoby na stolici. V tu chvíli se naruší dráha, která rychlé bušení vyvolává a srdce jde ihned do normálu. Základem těchto problémů se srdcem by měl být ultrazvuk srdce, krevní rozbor kvůli minerálům a Holter. Pokud je vše v pořádku, je třeba se soustředit na páteř. Při sedavém zaměstnání se níčí hrudní páteř, od které vedou nervy do hrudní kosti. Tam je kloubní spojení, které navazuje na žebra a toto spojení bývá často kámenem úrazu. Stačí blbý pohyb a žebro vyskočí z pouzdra, často se během chvilky vrátí zpět, ovšem může při této cestě skřípnout nerv, který je poblíž sinusového uzlu. Poté se mohou tyto tachykardie, přeskakování, atp spustit. Osobně jsem podstoupi fyzioterapii, kde mi byla žebra odblokována – měl jsem dlouho dobu pokoj a o srdci ani nevěděl, poté byly v práci nějaké stresy, necvičil jsem a začalo to znovu. Zjistilo se, že moje tělo je vnímavé na změny tepu, takže každé bouchnutí srdce mimo rytmus jsem cítil více, než kdokoliv jiný, diagnoza byla podrážděný sympatikus. Nasazeny mi byly AD Citalec. Po této Citalecové kůře se vše zklidnilo, byla pohodička, o srdci jsem vůbec nevěděl a to je přesně ono. Pokud je fyziologicky srdce v pořádku, jsou to často právě nervičky. Zkuste se někteří, co píšete nademnou zamyslet a zkusit se na to podívat čistě technicky… V tomto souhlasím s CAARLOSem, který se na to dívá podobně jako já. Prostě, pokud si srdce zabuší, tak ať si zabuší, rozhodně na to neumřete. Prostě si toho nevšímejte a zkuste se spíše na tento stav naštvat. Začněte sportovat, srdce potřebuje honit, potřebuje záběr, aby se vybouchalo ve vyšších frekvencích. Pokud sedíte u kompu, či se moc nehýbete, srdce se vybije rychlejším tepem třeba právě když uleháte do postele…základem je tedy sport, vitamíny, ideálně Ca+Mg+Zn, Ascorutin na cévy a hodit se do pohody. Sám jsem se Citalecu zbavil a snažím se seč to jde…občas si srdíčko zabuší, ale tím mi dává najevo – neseď pořád u toho kompu a jdi na kolo, nebo se projít, nebo zaplavat na kryťák…prostě něco dělej… :srdce:

Reagovatpoděkovatnahlásit

24. září 2015, 00:04:59

stan

Tomáši dávám ti plně za pravdu. Pohybová aktivita sríčku moc prospívá. Tepovou frekvenci lze dokonce řídit: Nejlépe je znát svoji maximální TF a vzcházet z ní při plánování aktivity Adekvátní pohybová aktivita prospívá i lidem s nemocným, nebo dokonce transplanovaným srdcem - rozhodune a navrhuje kardiolog. Přířiny popisovaných problémů v příspěvcích tkví většinou v životním stylu . . .

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. září 2015, 06:53:13

Melatonin

Dobrý den, doporučuji Melatonin od firmy Aurum

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. března 2016, 13:54:45

endy

ahoj, já mám panickou poruchu již rok, já vím možná si říkáte že co to je rok někdo to má i 10 let.. a má s tím větší zkušenosti.. jenomže.. ja jsem o tehle nemoci vubec nevěděla ani jsem nevěděla že vůbec něco takoveho existuje.. když mi bylo 16 otěhotněla jsem pro mě to byl velký šok.. dyt jsem se učila a pro mamu ještě větší.. a jak měsíce ubíhali musím podotknout že to pro mne byli opravdu dlouhé měsíce jelikož den co den jenom samé hádky.. s mámou s přítelem.. kde budu bydlet já chtěla být u mami ale nemohla jsem.. a tak to pokračovalo celích 9 měsícu mého těhotenství každý den hádky.. ja jsem byla taková že jsem v sobě všechno nehávala a potaji jsem kolikrát brečela.. nevím ale myslím si že muj mozek všechny ty starosti naschromáždil a měsíc po mém porodu jako by vybuchl.. přišlo to na mě tak náhle.. zrovna když jsem si šla lehnout nejak v 11 večer.. najednou jsem cítila že se mi zkracuje dech zkoušela jsem zhluboka dýchat ale nešlo to.. snažila jsem se usnout.. ale copak to jde usnout při panickem záchvatu? absurdní.. do toho mě nutil přítel že to nic není at to zaspím.. jenomom že se začali přidávat další příznaký.. celá jsem hořela ale po rukách mi šel mráz... vnitřní chvění.. motání hlavi a ta bolest hlavi byla nesnesitelná.. šla jsem ven před barák jestli to bude lepší na čerstvím vzduchu ale ono ne bylo to ještě horší bylo mi na omdlení.. ten pocit když jsem se cítila tak bezmocně.. jako bych to nebyla já.. panický záchvat jsem měla 7 hodin v kuse.. dokážete si to představit? už jsem to nemohla vydržet a tak jsem si zavolala záchranku.. a upřímně.. lituju toho.. uplně zbitečné.. ibalgin na bolest hlavi jsem si mohla vzít i doma no ne? ani oni nevěděli co semnou je.. druhý den jsem šla k psycholožce.. promluvila si o tom semnou a věřte nebo ne cítila jsem se o trošku líp.. když jsem to mohla někomu říct.. co se mi všechno stalo.. a tak mi nasadila prážky.. sertralin.. zabírá až tak po měsíci.. ale výsledek užastnéj.. cítila jsem se o dost líp.. a tak ho beru až doted.. neříkám že prážky jsou dobrý.. ale uklidnej vás.. tuhle psychickou poruchu musíte porazit sami.. ja vím je to hodně těžký.. ale musíte si sami říct jako to dělám kolikrát jenom já ale co nic mi není je to jen v mé hlavě.. a nebudu se řídit podle toho.. začněte třeba rychle poslouchat nakou hudbu.. tančit.. jít ven aby vás to nedostihlo. jinak přeju všem aby se z toho brzy dostali :)

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. května 2016, 09:54:42

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 83 lidí.
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Nika (ukončení léčby antidepresivy) 5. prosince 2016, 21:42:42

    Nemyslím, že v tom nemám jasno, ja viem o čom píšeš, ale zaujímalo by ma či si sa… Diskutovat

  • Nika (ukončení léčby antidepresivy) 8. prosince 2016, 11:35:05

    Jean moc ďakujem za tvore rady a pomoc, e-mail som zrušila..myslím že už nie je potrebný,… Diskutovat

  • Jamie (Operace hemoroidů) 5. prosince 2016, 00:03:23

    30.11. Jsem byl na kontrole - zatim jen zvenku, dovnitř se ještě nedalo koukat. Vse se prý hoji… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.