Inzerce

Pomoooooooc

Dobrý den, prosím o radu.Od 1.5. beru Meridii denně cvičím minimálně půl hodiny- většinou jízda na rotopedu.Jím 5krát denně malé dávky a snažím se téměř úplně vypustit klasické pečivo a půl hodiny před každým jídlem si dám vlákninu kterou zapíjím hrnkem vody.Jím naposledy v 17 hod což je minimálně 4 hodiny před spánkem a 12 hodin před ranim jídlem.Ze začátku jsem hubla -dostala jsem se z 87 kg na 85,2 kg, ale už přes týden se to aní nehne už jsem se dostala dvakrát pod 85 ale vždy druhý den mám víc .M-žete mi prosím poradit co mám udělat aby byl úbytek stabilní a stálý.Mám obavy jestli to nemůže být mým přísunem tekutin.Vypiju za den 5-6 kitrů tekutiny- většinou čisté vody nebo byl. nobo ovocné čaje.Kvůli bušení srdce pře Meridii jsem úplně vysadila pití černé kavy.Nápoje vůbec nesladím.Uež dříve jsem měla problém že jsem vypila 7 litrů denně ale při vyšetření krve mi bylo řečeno že jsem dehydrovaná.Prosím poraďte kolik bych měla vypít aby to bylo správné a zdraví prospěšné.Moc vám děkuj

Inzerce
Odpovědi
menza

Dobrý den, beru Meridii 15 měsíc a půl a ze 68 kg jsem se dostala zatím na 62 kg, ráda bych ještě ty dvě kila dala dolu, bušením srdce trpím rovněž, ale počas dne to ustoupí. Co se týče pití, to je přece v pořádku, pokud pijete neochucenou vodu třeba i jemně perlivou, tak to rozhodně není na škodu. I když trochu mě to překvapilo, protože já vypiju i při braní tohoto léku maximálně 3,5 l vody denně. Více než to si myslím, že Váš přírustek na váze spočívá v přeměně tuků na svaly a jak je známo, svaly váží víc. Pokud opravdu dodržujete, to co tady píšete, můžete být sama se sebou spokojená a i když ručička na váze ukazuje něco jiného, tak Vaše tělo se formuje a dostává hezkou formu. Přeji další úspěchy a na váhu se vykašlete.

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. listopadu 2007, 10:36:31

Šiška

Ahoj já má s Meridií jen ty nejlepší zkušenosti, ale na rozdíl od Vás nemám vedlejší účinky jen sucho v ústech tak víc piju, ale snad skoro všichni co jí berou mluví s přehleden o 4 - 5 l denně. Já jsem za týden shodila 3 kg tak doufám, že to bude pokračovat. Š.

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. června 2009, 12:13:19

jerej

Určitě řekni svému gynekologovi, protože by ti měl okamžitě nasadit jiné léky. Kdyby to nepomohlo podívej se po přírodní alternativě vitapixla, dost mi pomohla se stejným problémem. Držím palce!

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. října 2016, 15:14:30

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 78 lidí.
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Jean (Aurorix Roche 300mg (antidepesivum)) 6. prosince 2016, 10:08:12

    Ahoj , je to složité a proto to tady nemůžu psát, ale je potřeba také změna životosprávy… Diskutovat

  • Dagie (Chronická zácpa) 2. prosince 2016, 20:56:21

    A proč tedy nenapíšeš svou mailovou adresu, nebo telefon? Můj muž má také tyto potíže a… Diskutovat

  • Jarda (Nosní polypy) 4. prosince 2016, 08:51:07

    V úterý jdu na Fess do Motola. Vše jsem tady pročetl, tak snad to přežiju. Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.