Inzerce

Pocení způsobené psychikou

Strašně se potím (nejvíce dlaně,chodidla,pod pažama a na zadku) a vím, že je to způsobeno psychikou...třeba při psaní písemky atd. a nejaky kremy(excipial deo forte...) mi to jeste zhorší. Tak mě napadlo, jestli spíš neexistují třeba vitamíny nebo prášky na uklidneni, které nejsou pochopitelne návikove nebo něco takového. Nevíte někdo o něčem?

Inzerce
Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Měli jste někdy potíže s nespavostí?
Zatím hlasovalo 281 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Jean (Citalec a Neurol-zkušenosti s užíváním) 21. března 2017, 17:55:03

    poškozuješ ostatním zdraví sociopatko :-) Diskutovat

  • Viktorie Majácová (Chronická rýma/ráno+ucpávání 1 dírky+suchá nos.sliznice) 24. března 2017, 19:46:29

    Dobry vecer Viktorie. Ja se taktez snazim vyvarovat veskerym lekum, ale nekdy tomu ohuzel zabranit… Diskutovat

  • anna (Projímadle) 20. března 2017, 22:45:43

    uzivala jsi duphalac nejak dlouhodobe? Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.