Inzerce

Sportem ke zdraví aneb jak se při něm nepřerazit...

Potřebujete poradit s tím, jak "vycvičit" pivní bříško, jak se dostat do kondice po porodu nebo při hubnutí? Na podobné otázky odpovídala v dnešním chatu osobní trenérka Solária a fitness BBC Jitka Košínová.

Chat na téma „Sportem ke zdraví aneb jak se při něm nepřerazit...“ proběhl 16. září 2010
12:00:24 admin (neregistrovaný uživatel)
 

Děkujeme za otázky a osobní trenérce Jitce Košínové za odpovědi. Přejeme fajn den a příjemné chvíle při sportu. Budeme se na Vás těšit při dalším chatu.

11:59:19 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Norberta:
 

Norberte, myslím, že s tím něco půjde udělat... V první řadě, vynechat alkohol, začít se hýbat a upravit stravu. Pokud vše splníte, tak by se měl výsledek dostavit po měsíci, ale chce to být na sebe přísný :). Kontaktujte mě na jitka.fit@centrum.cz

11:56:59 admin (neregistrovaný uživatel)
 

Děkujeme všem za otázky - prosím už další neposílejte, zbývající čas věnujeme odpovědím na ty dotazy, které už přišly.

11:56:38 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Ilonu:
 

Ilono, konzultovali jste zdravotní stav s lékařem, toto je vážná věc. Pří nesprávném pohybu vznikají kolem plotének otoky a právě ty způsobují bolest. Vše bych proto konzultovala s lékařem a nenechávala to být.

11:52:50 Ilona (neregistrovaný uživatel)
 

jenže problém je ten ,že ho to bolí i když je v klidu!

11:52:37 Ilona (neregistrovaný uživatel)
 

jenže problém je ten,že ho to bolí bez přestání i když je v klidu!

11:51:12 chat@ordinace.cz (neregistrovaný uživatel)
 

Jde nějak „odcvičit“ pivní pupek? Norbert

11:51:02 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Kláru:
 

Milá Klárko, dcerku na aerobik vzít můžete. Pokud se vaši dcerce nebude vadit dospělácká hodina, nevidím v tom žádný problém. Vše je individuální a pro děti existuje spousta tělovýchovných aktivit např. bruslení, běh, plavání, tanec ...... Cvičení s vlastním tělem je dobré jak pro děti, tak i pro dospělé :)

11:46:35 chat@ordinace.cz (neregistrovaný uživatel)
 

Chci chodit na aerobik, můžu s sebou vzít i sedmiletou dceru? Od kdy je pro děti vhodné začít cvičit jinak, než v hodině tělocviku. Klára Nová

11:46:19 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Helebranta:
 

Kolikrát budete chtít, záleží to pouze jen na vás. Vaše tělo si řekne samo, kdy má dost a kdy chce odpočinek. Každý máme hranici někde jinde...

11:44:04 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro M.
 

Můj názor na posilovací stroje nabízené v zásilkových službách je negativní. Když už se ale rozhodnete, tak zvažte zda máte doma opravdu takovou motivaci na cvičení, aby se stroj nestal sušákem na prádlo. Kvalita většinou odpovídá ceně, takže čím levnější, tím horší. 5minut tréninku na jakémkoliv stroji nenahradí hodinový trénink v posilovně. Je to nesmysl.

11:43:51 helebrant (neregistrovaný uživatel)
 

Kolikrát je zdravé a normální chodit do posilovny, když nechci být vyrýsovaný svalovec, ale jen mít kondičku? Tomáš

11:41:07 chat@ordinace.cz (neregistrovaný uživatel)
 

Jaký máte názor na posilovací stroje, které se nabízí v zásilkových službách – jak poznat ten kvalitní? A co sliby, že pět minut na stroji nahradí hodinový trénink v posilovně? M.

11:39:43 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Markétu:
 

Markéto, pokud jste byla zvyklá posilovat i před porodem, tak bych se pomalu vrátila ke cvikům, které jste cvičila. Brišní stěna by měla byt již po šestinedělí v dobrém stavu.

11:37:43 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Ilonu:
 

Ilono, v tomto případě bych doporučovala klid a počkat až bolest ustoupí- nenaznačuje nic dobrého, ale vždy to je signál, že je něco špatně. Nedoporučuji ani masáže.

11:35:15 chat@ordinace.cz (neregistrovaný uživatel)
 

Jsem osm týdnů po porodu – jaké cvičení byste mi doporučila, abych zpevnila břicho? Markéta

11:34:15 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » pro Ivu :
 

Milá Ivo, posilovny se nebojte. Vnímejte své tělo, které si samo řekne co se mu líbí a co ne. Mám klienty s cukrovkou a mohu říct, že se při cvičení cítí skvěle :)

11:30:01 Ilona (neregistrovaný uživatel)
 

dobry den,já mám sice také problémy,ale potřebuji poradit jaké cviky jsou vhodné když je vyhřezlá ploténka?manžel má ploténku vyhř,6mm a bolest mu vystřeluje do levé nohy,prosím o poradu jaké cvik,aby se mu ulevilo?děkuji

11:28:26 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Lídu:
 

Lído, nevím, jak je vaše kamarádka stará a kolik váží.... Pokud tento problém hraničí s anorexii, tak bych to rešila, pokud ne, je to jen a jen její věc.

11:24:52 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro T.D :
 

Box doporučuji všem. Pokud jste si myslela, že box je jen pro mužské, spletla jste se. Když si připravíte program, založený na tréninku boxu, vaše tukové zásoby budou bez šance přežít. Některá fitness centra nabízejí box aerobik. Získáte všechny kondiční výhody boxu bez monoklu na oku. Boxujete totiž jen a jen proti sobě(samozřejmě v zrcadle), nebo do pytle.Program může být různý, obvykle se skládá z desetiminutového protažení, skákání přes švihadlo, pak 10 až 20 minut boxovací techniky, kdy cvičíte údery na boxovací pytel. Kromě rukou trénujete sílu i pohybovou koordinaci. Během tréninku boxu pracuje celé tělo :) Takže s chutí do toho Bum bác

11:22:18 Blaženská Iva (neregistrovaný uživatel)
 

Mám cukrovku a lékař mi doporučil pohyb. Doporučujete mi posilovnu?

11:21:31 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Koumese:
 

:) a je to tady.... pilulky a nejlépe aby to bylo vidět hned druhý den... Asi vás zklamu, já jsem zastánce dřiny... Přijďte se mi ukázat a uvidíme :)

11:19:07 lída (neregistrovaný uživatel)
 

Mám úžasnou kamarádku, je krásná úspěšná a má vypracované tělo. Co mě trochu děsí je to, jak řeší, že přibere třeba jen 10 deka, jak v tu chvíli nemluví o ničem jiném, než kde udělala chybu. Pokud se setkáte s takovým člověkem, snažíte se mu trochu závislost na vzhledu rozmluvit?

11:18:38 chat@ordinace.cz (neregistrovaný uživatel)
 

Komu doporučujete boxování? Viděla jsem to v nějakém pořadu o Ivetě Bartošové – co se boxem posiluje kromě rukou? T.D.

11:16:49 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Věru:
 

Milá Věro, s Vaším názorem nemohu souhlasit. Mluvím z vlastní praxe, protože jsem se už s pár lidmi potkala, kteří měli stejný postoj.Každý jedinec potřebuje individuální přístup, dle své kondice a ne každý má stejný cíl ve cvičení.Ne všichni lidé ve fitness centrech cvičí správně a vy můžete odkoukat právě špatnou techniku od paní, kerá má například stejný názor na trenéry jako vy...Osobní trenér je proto investice, která se vám vyplatí, zejména ze začátku. Špatně zvoleným trénikem si můžete ublížit a trenér je tu od toho aby vám poradil. Trenér Vás naučí správnou techniku cvičení, dýchání a nastavení stroje.

11:14:38 Koumes (neregistrovaný uživatel)
 

Poradíte mi nějaké pilulky, aby mi pěkně rostly svaly?

11:12:59 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » Pro Jindru:
 

I když se cítíte dobře a rozhodl jste se cvičit, je dobré poradit se svým lékařem. Každý trenér by se vás při prvním kontaktu měl zeptat na váš zdravotní stav. Pokud to neudělá, vyberte si jiného.

11:10:02 chat@ordinace.cz (neregistrovaný uživatel)
 

Proč bych měla utrácet za osobního trenéra – stačí se dívat kolem a vím, jak se na strojích cvičí! Věra

11:06:45 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » pro Tamaru:
 

Tamaro, nejlépe je aplikovat obojí... Sladké a tučné věci bych z jídelníčku odstranila úplně :). Další hrozbou je jídlo večer, jezte minimálně poslední 3hodin před spánkem. Hodně štěstí

11:04:58 Slávek Jindra (neregistrovaný uživatel)
 

Před rokem jsem si zlomil ruku a pár žeber při nehodě. Cítím se už dobře, ale měl bych to nějak zohlednit, když chci začít chodit do posilovny? Ptáte se vůbec na zdravotní stav těch, co nově přicházejí?

11:02:34 Tamara (neregistrovaný uživatel)
 

A ještě - musím mít speciální jídelníček, nebo stačí jíst méně sladkého, tučného?

11:01:16 Tamara (neregistrovaný uživatel)
 

Chci asi deset kilo zhubnout - mám začít nejdřív držet dietu nebo sportovat?

10:59:57 jitka-kosinova (neregistrovaný uživatel) » pro Frantu:
 

Františku, cvičení na strojích je zejména vhodné pro lidi bez kondice. Pokud jste dlouho necvičil, tak začínejte s velkou rozvahou a nenapodobujte své kolegy. Začínejte zahřátím a strečinkem, aby si vaše tělo zvyklo, že se s ním bude pracovat. Kondice se ztrácí velmi lehce a je těžké dostat jí zpět. Posilovna kousek od práce je veliké plus. Držím Vám palce

10:58:41 chat@ordinace.cz (neregistrovaný uživatel)
 

Necvičil jsem pár let a teď mám přes 130 kg. Kolegové chodí do fitnessu kousek od práce. Je cvičení na strojích vhodné i pro lidi bez kondice? Franta

10:57:30 admin (neregistrovaný uživatel)
 

Vítám Jitku Košínovou a za chvíli můžeme začít.

10:56:41 admin (neregistrovaný uživatel)
 

Host (Jitka Košínová) právě vstoupil do místnosti.

10:54:47 admin (neregistrovaný uživatel)
 

Dobrý den. Za chvíli začne chat - dnešním tématem je sport. Ptejte se na vše, co potřebujete. Hostem je Jitka Košínová, osobní trenérka s dlouholetou zkušeností.

10:50:14 admin (neregistrovaný uživatel)
 

Správce právě otevřel místnost.

Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Petr (Rivotril) 9. prosince 2017, 17:53:57

    Pro Michaela, děkuji za spoustu rad nejen mně. Nemá cenu ztrácet čas tím, že Vám budu něco… Diskutovat

  • Michael (Rivotril) 9. prosince 2017, 20:19:44

    Dobrý večer, Peter, Guajacuran , ktorý spomína Petra, vo vyšších dávkach uvoľňuje… Diskutovat

  • Vladimír (krční páteř - bolesti) 13. prosince 2017, 22:39:19

    zkuste qi gong Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.