Inzerce

atero? pomozte...

Ahoj, moje babička (75let) je po infarktu rok. Chodí ke kardiologovi. Byla u něho zatím čtyřikrát a naposledy se najednou ve zprávě objevilo Atero.univ. Nevíte někdo co to je? Bojím se jestli to neznamená že se ji postupne uzavírají všechny tepny a žíly a brzy zemře je to tak?? Dík za pomoc

Inzerce
Odpovědi
MUC.

Přeji hezký den, označení Atero.univ. je zkrácený latinský termín pro aterosclerosis universalis to je česky povšechné kornatění tepen neboli povšechná arteriosklerosa. Pokud otřebujete cokoliv dalšího vysvětlit, jsem Vám k dispozici. Miroslav Zich, e-mail: miroslav.zich@centrum.cz, skype: mir.zi

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. listopadu 2007, 15:43:33

Irena

Dobrý den, dostávají se na tuto nemoc léky ve stáří? Děkuji.Irena

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. listopadu 2013, 20:53:42

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 46 lidí.
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Pavlína (Po trhání osmiček) 2. prosince 2016, 16:56:57

    Dnes jsem byla na stoma-chirurgii na vyříznutí a vytažení pravé dolní osmičky..sedim v… Diskutovat

  • Jean (Deprese) 27. listopadu 2016, 15:01:53

    napiš email, jinak Ti nikdo neporadí :-) Diskutovat

  • Lenka (Olwexya (Venlafaxinum)) 3. prosince 2016, 17:22:42

    Moc vás tu zdravím a zeptám se"podařilo se vám někomu se Venlafaxinu nadobro zbavit?Po… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.