Chci se taky podělit o zkušenosti s tříselnou kýlou. Zjistil jsem si ji asi před měsícem a protože nejsem žádný odborník, tak jsem nejdřív bádal, co se mi to v třísle objevilo. Po zkoumání na netu jsem tipoval kýlu. Obvodní lékař mi to potvrdil a následné vyšetření v nemocnici to stvrdilo. Co se týče samotného vyšetření na chirurgii, musím říct, že nijak prijemne tedy nebylo. Dělal to mladý lékař, který mi vrazil prsty do už tak bolestiveho rozkroku a u toho jsem mel kašlat. Primotal se k tomu zkušenější kolega, který se rozhodl, že mu na mě ukáže ten správný postup. Strcil mi velmi razantně prsty do rozkroku tak, že jsem si bolestí malem cvrkl do trenek. Totéž ještě jednou po nem zopakoval mladý lékař a to už jsem videl vsechny svaté. To vše za jemneho chichotani dalších 3 sester v ordinaci, ktere zrovna asi neměly co na praci, než koukat na muj holy zadek. Jestli jsem kýlu předtím neměl, tak po tomhle vyšetření zcela jistě. Za dva týdny ve ctvrtek nástup do nemocnice. To bylo ještě v pohodě, sice jsem musel sepsat 3 stejné dotazníky, odpovidat na stejne otázky pořád dokola, nejdřív na příjmu, pak u anesteziologa a pak u lékaře na chirurgii, kteří si vše poctivě zapsali, aby se mě na tytéž otázky zeptal ještě jednou operater v patek těsně pred operací, to bylo tak kolem 9 hodiny. Operace laparoskopicky a se síťkou. Po operaci, když mě kolem 11 probudili, tak strašná bolest břicha. Nekdo výše psal, že byl po narkóze utlumený a nic ho nebolelo. Já jsem měl břicho v jednom ohni, nemohl jsem se na posteli ani pohnout a sebemenší pohyb pusobil bolest. Několikrát jsem žadonil o injekci nebo něco jineho na bolest, ale dostal jsem cosi až večer před spaním. Ale i tak jsem trpěl jako Kristus, jako bych měl v břichu zapichle rezave vidle. Po operaci sestry otravovali, abych se vymočil jinak mě vycevkuji. Navečer se to podařilo do bažanta, hurá. Den po operaci- sobota. Prý bych mel chodit, aby odešly plyny z břicha. S velkými obtížemi jsem vstal 1x dopoledne i 1x odpoledne, a