Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

prosím o pomoc

Po zkušenosti která se mě právě stala moc doktorům nevěřím.Hlavní důvod je asi ten , že když jim popíšete svůj stav a pocity tak na vás buď koukají jako na blázna a nebo dělají jak strašně moc chápou o co jde. Aby ty pocity opravdu chápali asi by je měli prožít ? Prosím tedy o radu někoho z vás , někoho kdo ví o čem píšu , protože sám něco podobného zažil. Budu opravdu vděčný za jakoukoli pomoc. V životě jsem zažil tak jako asi každý z nás mnoho stresových situací , je tomu asi půl roku co mě začalo pálit na prsou , bušit srdce více než je normální a hodně brnět pravá ruka. Vyhledal jsem tedy lékaře. Natočili mě EKG a dostal jsem nějakou injekci na uklidnění. Pomohlo to. Druhý den jsem měl přijít na odběry krve což jsem udělal.Potom jsem už do ordinace nešel ( telefonicky jsem zjistil že je vše v pořádku). Proč tedy toto vše píšu. V sobotu 5.11.2005 se mě udělalo zle ( točila se mi hlava a cítil jsem se hodně oslabený ).Asi týden před tím jsem přechodil chřipku (rýma,kašel,bolesti v krku).Protože rekonstruuji byt tak přibližně 20 posledních dní vypadalo asi tak ,že jsem ráno v 6 hodin šel do práce a z práce jsem šel pracovat do večera (do 20:00 hod. ) na byt.V neděli a pondělí jsem dostal průjem a má teplota byla 37,6 . Rozhodl jsem se tedy že vypnu a v úterý jsem zašel k lékaři.Vše jsem mu popsal.Bylo mě sděleno že toho je na mě asi moc a že mám užívat prášek zvaný CIPRALEX který mě zaručeně pomůže. Až doma po přečtení letáku jsem zjistil že to je ANTIDEPRESIVUM. Vzal jsem si tedy předepsanou dávku (5mg) a druhý den to začalo : večer žena volala záchranku , nedovedu moc popsat co se dělo , celé tělo mě pálilo,neskutečné bušení srdce,úzkost a ohromný strach. Nutno dodat že má žena je ve 33 týdnu těhotenství ,firma ve které pracuji v konkursu atd. Na miminko se moc těšíme o první jsme přišli asi před 2 roky ve třetím měsíci těhotenstv