Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

prostata

dobrý den, už sedm let bojuji s obtížemi (asi) ohledně prostaty ale: močím úplně normálně, nemám žádný problém, který na internetu běžně vídám popsaný, můj problém je v tom, že tak jednou až dvakrát do měsíce, po ejakulaci, nastane neuvěřitelný pocit pálení v podbřišku a teprve teď nastane pocit přerušovaného a nuceného močení, který odezní tak za půl hodiny a dál funguji, jako kdyby mi nikdy nic nebylo, když jsem před lety zašel k doktorovi, léčil mě (a po něm čtyři další doktoři) neustále na chronický zánět prostaty "desítkami" druhů antibiotik, ze kterých už mi po roce bylo tak zle, že jsem postupně od lékařů utíkal a problém zůstal nevyřešen!!!! je mi sedmadvacet!!!

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Marty
2x

Zdravím. Mám stejný problém. Objevil se u mě pravděpodobně kolem 15 roku života. Dnes je mi 18. Problém se objevuje nepravidelně. Ale abych řekl pravdu, možná to bude znít divně, většinou se objevuje spíše v pozdních hodinách. Když už se dostaví, pálí to vždy na jednom místě - ne po celé délce močové trubice, ale přímo ve středu. Pokud už pálení dostanu a dokážu překonat nutkání k vymočení, tak se to dá vydržet, po vymočení se ovšem problém mnohonásobně zhoršuje. Zvláštní ovšem je, že pálení se vždy dostavuje jen při masturbaci, při sexu ( ať už vaginálním styku, orálním sexu,... ) s dívkou se ovšem ten problém nikdy nedostavil. Pravděpodobně je to dáno tím, že když " udělej si sám" , nejste dostatečně vzrušeně a sperma zčásti zústává v močové trubici. Pokud je u vás partnerka, jste více vzrušeni, ejakulace je silnější. Tím pádem sperma odchází z těla rychleji. Jeden z možnách způsobů prevence je vymočit se před akcí. No, neřekl sem nic nového, ale alespoň sem potrvrdil co funguje a co ne. Tak se držte - zrovna mám to zkurvené pálení a modlím se ať už je to za mnou.

Mirek