Inzerce

poceni rukou

ja mam velkej problem hlavne s tim ,ze se mi poti ruce ,ale strasnym zpusobem ve vedrech ve stresu a v rozruchu mam naprosto mokre ruce je to hrozne je to ,ale ovlivnene psychykou !! jen si na to vzpomenu tak mam v okamziku mokrou ruku!!! ma nekdo tento problem??? Me driclor na ruce absolutne nezabira!

Inzerce
Odpovědi
David1 poděkování

Čau,mam stejny problem jako ty.a klidně bych se vsadil,že tvoje pocení nic není oproti mojemu.potí se mi dlaně,podpaží a chodidla,ale strašným způsobem.Mam to taky nervoveho puvodu,přěsně jak píšeš ty,začnu na to myslet a potím se.potím se začnu i když se třeba probudím,protože na to začnu hned myslet.je to fakt strašné a mam často depku.jesli si chceš o tom pokecat,tak napiš na RanosDavid@seznam.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. září 2005, 12:36:06

Petra

Ahoj, mám úplně stejné problémy jako vy. Pocení rukou, nohou, podpaží a poslední dobou i v tříslech a na zadku. Mám vždycky úplně mokré kalhotky! Kvůli tomu nosím jenom rifle. Když si kupuji oblečení, tak vybírám podle toho, na kterém nebude vidět, že jsem zpocená, je to strašné!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

24. října 2005, 16:25:17

Klára

Ahojky, vím přesně o čem mluvíš, jsem stejný případ. Dokonce jsem se přistihla, jak v kabince zkouším i jemně vodou polévat vybraná trička a ty na kterých je to vidět okamžitě vracím. Bohužel to bývají ty nejhezčí, BAREVNÁ trička. Neboj nejseš v tom sama :)

Reagovatpoděkovatnahlásit

9. května 2006, 17:26:15

Lenka

ahojky, no můžu jenom říct, že jsem na tom uplne stejne jako ty....a nejvíc mě štve, že musím nosit jenom rifle....na kalhotky si lepím slipovou vložku, ta mě ještě nikdy neprosákla...Jinak je to fakt strašný :(((((

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. května 2007, 16:04:22

Miluše Cachtová

Také mám tento problém, ale nevím, co s tím..

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. března 2015, 10:05:20

Zuza

To je naprosto můj problém, líp bych to ani nemohla popsat.Mám to od narození. Taky mi bylo řečeno , že je to nervového původů. A nedá se s tím nic dělat. Bohužel měli pravdu.Už jsem vyzkoušela snad všechno co existuje. Je to strašně nepříjemné. Nemůžu nosit ledajaké trička, podání ruky je pro mě největší utrpení, a to nemluvím o tom když mám jít někam na návštěvu a vyzut boty. No říkám hrůza, hrůza hrůza ( já vím jsou horší věci na světě) ale kdo to nezažil nepochopí. Jediné co tyto problémy odbourává je alkohol. Ale přece nemůžu pít pořád.To bych pak mohla zas řešit otázku alkoholismu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. února 2008, 09:36:58

Lucie

Aoj Zuza, řešení existuje, přesně vím co prožíváš. Právě jsem se vrátila z operace hrudní sympatektomie a měla by mí 100procentní účinnost. Jesli chceš info napiš mi na miklikovalucie@seznam.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. února 2008, 13:11:44

M.

Naprosto s tebou souhlasim...napsala bych to stejně...uvažuji jestli nevyzkoušim Everdry sice je to drahši ale co se týka takové nepříjemnosti jsem ochotna do toho investovat všechno .

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. května 2015, 09:53:39

beruska123

ahoj vsem, ja se take dost potim v lete i v zime.U me je to psychicke a obavam se, ze to ma i moje dvouleta dcera.Ja mam z toho strasnou depku.Nechci si s nikym podavat ruku.Jeste ke vsemu jsem se provdala do rodiny, kde si i syn s matkou podavaji ruce.Fakt hruza pro me! Odmitla jsem tento jejich zlozvyk a hned jsem cerna ovce rodiny.Poceni v podpazi jsem odstranila Driclorem.Po aplikaci to fakt pali, takze jdu hned spat. Pak si ho nemusim tak 5 dnu aplikovat.Jinak ruce a nohy mam stale v mokru.Ted bude zima a moje nohy zmrznou.Mam i mokre ponozky. Poradte prosim co s tim. Diky

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. listopadu 2005, 22:19:54

Jana

Mám také ten stejný problém. Je to hrozné

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. prosince 2005, 11:34:34

aja

reseni podstaty problemu to asi nebude ale mozna by se dalo zkusit tekute magnezium jako pouzivaji horolezci a sportovci = mozna alespon pred prilezitosti kdy vite ze se vam ruce zalijou http://www.horydoly.cz/vypsat.p hp?id=2888 osobne jsem nezkousela, takze pokud by mel nekdo osobni zkusenost, urcite hodne lidi uvita.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. ledna 2006, 13:02:29

martin

čago lidi, tak v tom nejsem sám. Je to maras, mám před svadbou a už teď se mi potí ruce, jen si vzpomenu, co mě čeká a s kolika lidma si budu muset potřást rukou. Strašně mě to omezuje v kontaktu s lidma. Domnívám se, že jde o jakousi neurozu. Pocení umím ovlivnit, jen na to začnu myslet a mám mokré ruce. Opačně to bohužel nejde.

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. března 2006, 17:12:52

Jitka

Chjo,taky už nevím,co s tím mám dělat...nemáte někdo nějakou radu??? Protože já jsem úplně bezmocná...potím se pořád, v létě v zimě, s posteli, v křesle,ale nejhorší je,že snad na celém těle-teda nejextrémnější jsou ruce, nohy a záda...to je fakt síla. Chjo,jsem v koncich... Opravdu nevím vůbec za kým mám jít-má doktorka mi řekla,že je to vrozené a že se s tím nedá nic dělat,ale já se nechci vypotit z podoby...

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. března 2006, 17:12:51

Jan Skok

Dobry den chtel bych se zeptat co mam delat s pocenim rukou. Je to silene. Jen si na to vzpomenu a moje ruce jsou naprosto mokre. Snazim se na to nemyslet, ale v podvedomi to porad je. Nikdy pred tim jsem s tim problemy nemel. Pri kazdodennim kontaktu s klienty je to celkem problem. A navic ruce se mi zpoti i kdyz se chytnu s pritelkyni. Je to spatne.

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. dubna 2006, 15:38:57

dvojka2

ahojkys lidi ! mam stejny problem jako vy! kazdy den se mi poti neustale ruce! nevim co s tim mam delat! je to neunosne!!! nemuzu ani nikomu podat ruku,protoze mi reknou ze ji mam mokrou nebo spocenou! fakt si s tim nevim rady,mam uz to asi od 9 let!!! mylsim si ze na tom maji hodne velkou vinu nervy,ale i kdyz nejsem nervozni tak se mi poti ruce!!!!!!!!! bojim se ze se nebudu moct ani drzet s klukum za ruku! prosim poradte co by pomohlo!!!!diky moc vsem!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. května 2006, 18:49:55

Žena 271 poděkování

Už toho mám dost,potím se kde se dá a není chvíle kdy na to nemyslím.Převážně v podpaží,na zádech,mezi prsama a to žádné nemám a přesto i tam.Nechci čekat až budu mít děti a mé hormony se sklidní,vyrovnají,stejně tomu nevěřím,dle lékaře to může být i psychická stránka věci,ale kdo mi ji pomůže odstranit?Chci chodit sexy oblíkaná a ne vybírat si oblečení dle toho jak moc ho dokáži propotit.Jsem mladá a chci žít normálně,né se neustále kontrolovat.Jsem už z toho tak vedle,že kontroluji lidi,zda se potí pod paží,nevěřili by jste tomu,ale mám pocit,že jsem v tom úplně sama,nikdo jiný se tolik nepotí jako já!

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. května 2006, 12:12:41

dan1 poděkování

Nejsi, právě jsi popsala i mou situaci

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. března 2007, 23:09:43

Michal Sochor1 poděkování

Čau všichni, patřím také k lidem, kterým se nadměrně potí ruce. Je to způsobené hlavně když na něco myslím a pokud příjdu mezi nějaké nové lidi a tak. Nejhorší je to však když píšeme ve škole písemku, to mám obvykle úplně mokrý papír....fakt hrůza....Neznáte na to nějaký přípravek? už mě to opravdu začíná pořádně štvát..:(

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. května 2006, 00:06:43

Monika

Přesně tak..už nevim co mám dělat!! I když mi není zima pořád se mi potí ruce..když píšeme ve škole písemku tak mám uplně mokrý papír :((((( Prostě pořád spocené ruce..nevim co mám dělat není na to nějaký přípravek?! Driclor mi na ruce NEZABÍRÁ :((( jenom trochu na dlaně...ale spíš to vysušuje :( ACHJO potřebuju poradit!! Ale ne nějaké operace..nějaký přípravek který 100 % zabere...kdo by o něčem věděl nech se ozve → monika1988@email.cz ..prosím napište!

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. srpna 2009, 14:48:14

David1 poděkování

Ahoj řešení existuje. Je potřeba podstoupit operaci, která se jmenuje hrudní sympatektomie.Provádí ji třeba FN PLzeň. Nadměrné pocení určitých částí těla se jmenuje lokalizovaná hyperhydrosa. Hodně štěstí!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. ledna 2007, 16:39:04

Natalie

ahoj vsichni ja mam stejny problem hrozne se mi poti ruce a hrozne me to vadi.mam s tim hrozne problemi ale hodlam podstoupit operaci v plzni

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. ledna 2007, 19:57:33

anonym

Zdravim,mam uplne stejny problem jako Vy.....Take se mi poti celkem slusne ruce....Sice si clovek muze rikat ze jsou i horsi nemoci ale tohle je fakt deprimujici....Mate strach nekomu podat ruku...Sice uz jsem si na to celkem zvykl ale rozhodne se chci vice informovat o HRUDNI SYMPATEKTOMII....Protoze tuhle operaci sem 100% ochotny podstoupit....Takze kdyby mel nekdo s touto operaci zkusenost prosim ozvete se....a.adio@centrum.cz..diky. ..

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. února 2007, 18:31:28

petulka

AHoj všici, mám úplně stejný problém jako vy, strašně se potím, na podpaží používám DRICLOR, ale trápí mě šílené pocetí ruk, je to nepříjemný i v zimě mítt na rukách doslova kaluže potu, ch joo, nefíím co s tím, poradíte mi někkdo??nemáte někdo nějakou zkušenost s nějakým přípravkem, nebo nějakou radu, ....??Písnětě mi na mailík peta.ne@seznam. cz Mějte se, papa

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. února 2007, 19:26:15

Terka15

Ahooj, taky patřím mezi vás, ruce se mi potí už asi 3 roky a nevím co s tím mám dělat, jak jste už přede mnou psali je to hrozně deprimující, bojím se taky jen někomu podat ruku a už jsem z toho celkem nešťastná...kdybyste si o tom někdo chtěli pokecat nebo máte nějakou radu, tak písněte na mejla: modruska@seznam.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. února 2007, 17:32:49

Niky1 poděkování

Tenhel probelm mi vyresila nemocnice na Homolce.. kdo chce o tomto neco vic vedet napsite na mail nikola.honova@seznam.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. února 2007, 17:26:54

Míla

Ahoj,ještě nedávno jsem se extrémě potila na rukou,v podpaží a na nohou.Byla jsem na operaci v Motole.Ruce mám ůplně suché,zato jsem se začala extrémě potit na zádech a na stehnech.Musím se i třikrát denně převlékat.Nevím co je lepší,jestli stav před operací nebo po operaci.Prý je to nervového původu.Nepotila jsem se akorát v těhotenství.Jsem už z toho zoufalá.

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. dubna 2007, 17:53:49

kometka

ahoj.mě se nejvíc potí ruce,pak i nohy.je to strašnej pocit,přesně jak tu píšete,člověk nemuže podat nikomu ani ruku!!!ale nemyslím si,že by to bylo psychickýho rázu,já jsem furt pozitivní a stejně se mi ty ruce furt potí.jsem z toho neětastná,driclor zabírá jen chvíli,trochu to potlačí,ale pocení uplně nezastaví.možná zkusit nějaký bylinky,babičky už tehdá vyléčily skoro všechno

Reagovatpoděkovatnahlásit

25. srpna 2007, 21:17:41

castolin2 poděkování

Ahojte, četla jsem knížku Tajná řeč těla, která dost profesionálně pojednává o nonverbální komunikaci a dost je věnováno i tomu, proč se lidem potí ruce (protože při podávání rukou má stisk velký vliv na první dojem, takže tím to souvisí s tou nonverbální komunikací). Bylo tam vysvětleno, že pocení rukou není vlivem horka nebo zimy, ale je to hlavně nervama...jako nevím už přesně jak to bylo:-) každopádně dá se tomu zabránit...prý...tím, že se dlaně ohřejí, podvědomě, představte si třeba, že si ohříváte ruce nad ohňem, něbo se pokusit nějak jinak zvýšit teplotu dlaní, když to člověk trénuje, prý to časem dokáže sám. Tohle by mělo pomoct a mně to někdy vážně zabere...Asi to nevyřeší problém lidí, co se potí opravdu enormně, ale na takové běžné pocení rukou by to mohlo trochu působit:-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. února 2008, 20:47:59

U-Comm1 poděkování

Caus vsici neustale mokrí vodnici. Ruce,nohy,zada nekdy i prdel ,to je jiste velikej problem,Muze za to stres unava hlad,nadmerne piti napoju a prirozene fizicka aktivita,dale potize vznikaji nevratne napr:kava ,cajovy dychanky ve vetsim mnozstvi,pivem a alkoholem ne sice hned tak jako vse,ale az po neake dobe,"S postupne vzrustajici zavislosti" no a samozrejmne cigarety i tvrde drogy-v teto sfere muze byt jaksi vsecko daleko rychlejsi....A jak pak se citíte po ranu? Je to jeste jaksi v norme? a nebo vypadate kdybyste prave vysli ze sprchy? A co teprve po praci ?........ jo jo myslim ze sme se meli narodit spis jako ryby,meli bychom o par starosti min. No a nekteri to maj ze zelenych estetickych rostlin ktere sou vetsinou o neco vetsi nez lidi a maji namlsavajici vuni i ucinek-stav,tak jak to pripravil sam Krakonos a matka priroda......coz je muj pripad Diky za pozornost a spoustu stesti pri reseni tohoto problemu. ICQ 492918094-Kryšot

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. září 2008, 17:31:04

U-Comm

Caus vsici neustale mokrí vodnici. Ruce,nohy,zada nekdy i prdel ,to je jiste velikej problem,Muze za to stres unava hlad,nadmerne piti napoju a prirozene fizicka aktivita,dale potize vznikaji nevratne napr:kava ,cajovy dychanky ve vetsim mnozstvi,pivem a alkoholem ne sice hned tak jako vse,ale az po neake dobe,"S postupne vzrustajici zavislosti" no a samozrejmne cigarety i tvrde drogy-v teto sfere muze byt jaksi vsecko daleko rychlejsi....A jak pak se citíte po ranu? Je to jeste jaksi v norme? a nebo vypadate kdybyste prave vysli ze sprchy? A co teprve po praci ?........ jo jo myslim ze sme se meli narodit spis jako ryby,meli bychom o par starosti min. No a nekteri to maj ze zelenych estetickych rostlin ktere sou vetsinou o neco vetsi nez lidi a maji namlsavajici vuni i ucinek-stav,tak jak to pripravil sam Krakonos a matka priroda......coz je muj pripad Diky za pozornost a spoustu stesti pri reseni tohoto problemu. ICQ 492918094-Kryšot

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. září 2008, 17:33:01

janushka

Ahoj vsichni, kdyz jsem narazila na tyto stranky, celkem me zarazilo kolik lidi ma stejny problem jako ja - poceni. Zila jsem v domeni, ze takovy problem ma jen mala hrstka lidi. Uplne presne vim jak se citite, protoze to same co prozivate vy, prozivam i ja. Poceni rukou? No hruuuza. Kdyz jsem chodila s klukem bylo to vazne, pro me, dost trapne. A co takhle poceni nohou? Hruza cislo 2. Jelikoz jezdim casto na nejake zajezdy, kdy travim urcity cas v autobuse, je snad samo sebou si sundat boty. Ale to se neobejde bez pripominek typu:"Jezis, komu tady tak smrdej nohy?!" apod. Vzdycky mam chut zahrabat se hluboko pod zem. A hruza cislo 3. Poceni v podpazi. Tento problem me trapi...mmm... cca 4roky. Tzn. od 5 tridy. Podotykam, ze je mi 14. Pak prisel ten osudny okamzik, kdy jsem si rekla:" A dost ja stim proste neco udelam, takhle to dal nejde!!!" Pouzivala jsem Driclor, ale ze by mi nejak pomohl a uspokojil moje touhy (zadne poceni) se rict neda. Verim, ze kdyz budu hledat, tak neco najdu. Porad hledam a hledam a doufam, ze uz neco najdu. Zijeme jen jednou a ja si chci uzivat a ne byt neustale omezovana. Vsem preju hodne stesti v boji proti poceni. ;-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. listopadu 2008, 12:37:24

Mischa17

Ahoj, jsem na tom stejně. Extrémě se potím v podpaží, na chodidlech a co mě nejvíc trápí na rukou. Stačí pomyslet a už je mám spocené, kdyby to tak šlo naopak, myslet na sucho a bylo by po problému! Zatim jediná účiná zbraň proti pocení je alkohol, ale opravdu se nechci stát alkoholičkou!!! Teď se chystám vyzkoušet Driclor, ale na ruce to prý moc nepomáhá. No uvidim, jestli ne, tak jsem ochotna podstoupit Hrudní sympatektomii. Ještě jsem to nikomu neřekla a jsem zvědavá co na to budou řikat rodiče. O pocení velice nerada mluvim i snima. Prý je hyperhidróza dědičná, moje sestra je na tom stejně, ale nikdo jiný v rodině tyto problémy nemá. Ten kdo tohle nikdy nezažil, tak nemůže vědět jak bych byla šťastná, kdybych se probudila a už nikdy nepotila!!! Jestli jste někdo Hrudní sympatektomii podstoupil, prosím napiště mi sem něco o ni. Předem děkuji :-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. srpna 2009, 17:39:36

Nikki4 poděkování

Ahoj, i já náhodou narazila na tuhle diskusi..a valím oči, kolik lidí trápí to samé co mě:( protože v mém okolí není snad nikdo, kdo by měl stejnej problém jako já.Je mi skoro 19 a už spoustu let se mi strašně potí ruce, ale fakt pořád a každý den..Moc se za to stydím, všichni víte, podání ruky, přání k narozeninám, tohle všechno je pro mě děsnej stres, místo abych si to užila tak jsem nervní..A to nemluvím o vodění se za ruku s klukem, vždycky se z toho nějak vyvleču :-( Jak tady Misha17 psala, jediné, co pomůže je nevím proč alkohol.Když se někde pořádně připiju, jsem celá suchá,teploučká a v pohodě a nemám problém se s někým vodit, tulit, atd. TAky mě napadlo, že to bude asi nějká psychická příčina..Uvažuju o botulotoxinu do dlaní, ale nevím, zda to 100%ně pomůže.Taky je to celkem drahé.A nebo hledat terapeuty co odhalí psychický blok?Já fakt nevím :( Kolikrát si říkám, že jsou na tom lidi i hůř..Ale když vidím jak všichni berou suché ruce jako samozřejmost, trápí mě to. Vidím ošklivé ženské jak se šťastně vodí za ruku s miláčkem a já, celkem k světu, se vyhýbám vztahům a díky tomu zatracenýmu pocení si připadám fakt nechutná :( Pokud máte někdo zkušenost s tím, jak se toho zbavit, písněte. Budu ráda.

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. srpna 2009, 19:01:59

Anietinka

Ahoj, cítím se úplně stejně....je to příšerné....mě bude 18 a jak píšeš, nemám kluka a vyhýbám se tomu kvůli pocení dlaní ale taky se potím v obličeji....nevím čím to je. Jsem hubená, nemám problémy s pletí. Jsem z toho špatná už....cítím se jako ty ve všem co jsi napsala. Vyřešila jsi ten problém nebo víte někdo co a jak? Chtěla bych použít ten Driclor, píší, že funguje ale tady zase čtu, že ne...tak fakt nevím....:(

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. září 2013, 21:36:28

Dědek

užívej dlouhodobě bylinky lichořeřišnice, tužebník, ostropestřec a pod. je to bakterie, poškozuje nervy

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. října 2013, 10:13:57

luccík

Ahoj,já taky trpím pocením rukou,je to fakt děs(např.podat si s někým ruku),ale moje kámí říká,že to může být z toho,že se bojím toho že se budu potit a nejspíš je to pravda!Kdo zná nějaký dobrý řešení a není to operace a pod tak napište sem.

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. srpna 2010, 15:57:09

akpe

co takhle homeopatii někdo zkoušel??

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. května 2011, 13:39:41

ugla

Homeopatie je hnus, nezkoušet...má hodně negativních účinků, často skrytých.

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. července 2015, 15:47:53

Pocení rukou! :'(

Já si myslím,že to mám taky z toho,že se bojím toho,že se mi budou potit a taky možná psychykou,je to hrozný!Nikdy před tím se mi ruce nepotily!Proč zrovna já?Podávání rukou je přece samozřejmost,nikdo to neví a já přemýšlím,jestli bych to neměla říct mamce.Klidně bych se nechala operovat!Cokoliv co by mi pomohlo!Jestli na to neexistuje žádnej lék jsem ztracená!Takhle celej život žít nechci!Budu mít z toho akorát tak depky!Proč se mi proboha potí ruce?Je to dost hnusný a trapný!Takhle se budu vyhejbat všem klukům abych se s nima nemusela držet za ruku a co potom rodině,K narozkám...na vysvědčení...prostě všude!Přece se tomu nemůžu vyhejbat na celej život!Lidi je to v háji!Ale netušila jsem,že bude tolik lidí se stejným problémem,aspoň v tom nejsem sama,ale nikomu bych to nepřála je to stres!

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. června 2011, 17:10:42

Brouček

Děvčata na žádnou operaci nechoďte. Já jsem chodila na electro antiperspirant a opravdu to výborně zabralo. Iontoforéza je naprosto elegantní řešení, žádné operace, žádná chemie. Teď když jsem si našetřila ať nemusím nikam chodit a mám pohodlíčko doma jsem si pořídila Antipe. Je levnější a funguje stejně výborně. Dokonce se mi i víc líbí.

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. září 2013, 10:31:34

Romana

Mě to Antipe taky nejdřív pomohlo, ale po 4 měsících to přestalo zabírat a peníze v trapu:-( pak mi v nemocnici doporučili právě ten elektro antiperspirant a už jsem 6 měsíců v suchu hned po prvním použití!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. května 2014, 11:23:56

Honza

Tak po pročtení spousty diskusí jsem i já nakonec zakoupil to nejlepší, Electroantiperspirant, Teď jak začaly ty nesnesitelná vedra, tak i přesto jsem naprosto bez kapky potu. Nakonec to bylo i se slevou za super peníze!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. června 2014, 09:00:19

Jana

Ten elektro antiperspirant vážně funguje, neuvěřitelnej pocit:)

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. srpna 2014, 14:18:31

Tomáš Dotvořil

Antipe ti tak maximálně vypálí díry do kůže, vždyť je toho plnej internet:-D Pořád mi není jasný proč se to ten prodejce snaží cpát do všech diskuzí, když všichni používáme elektro antiperspirant. Zamysli se ty blázne, to si myslíš, že jsou lidi úplně blbý;-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. října 2014, 12:27:26

Pavlína

Dobrý den, vidím, že každý má jiné zkušenosti, ale mně Antipe na pocení rukou pomohl.

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. prosince 2014, 18:21:36

Kristýna

Jo, ale já na něj nemám nebyl by nějaký přípravek (něco jako je driclor) :)

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. prosince 2014, 12:33:23

tomedan@seznam.cz

Ahoj, všichni jen píšete, že to máte taky, to mi moc nepomohlo. Donutilo mě to uvažovat a přišel jsem na něco. Je to moc jednoduché na to, aby to fungovalo řekl jsem si, ale funguje to :D Deodorant do podpaží dokáže pocení zastavit tak proc by to nedokazal jinde? Já osoně to dělám následovně. Umyji si ruce mýdlem a vlažnou vodou, usuším a ze vzdálenosti zhruba 30 centimetrů stříknu 2x v krátkých intervalech pouze na prsty. Dále rozetřu mezi prsty a dlaní pak jen utřu do suché části ruřníku a když si nesáhnu do oka tak celý den po potu ani známky :) Také dbejte na tom jaký deodorant používáte. Já mám oriflame ascendant. Nezanechává bílé fleky ani na rukou :) Doufám, že vám mé uvažování pomohlo :) :-* Pro více rad do života pište na tomedan@seznam.cz :D

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. prosince 2014, 16:19:00

kiko

Ahoj jsem rad ze nejsem sam (nemyslim to nejak spatne) ja taky vzdy kdyz si mam s nekym placnout nebo podat ruku tak je to hrozne ten pocit kdyz si potom utira hned ruku takovi trapas fb:krystof krajniak kdyby nejaka holka ;) :DDDD

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. prosince 2014, 19:32:07

Anna

Já doporučuji iontoforézu Antipe. Levnější a myslím, že lepší varianta electro antiperspirantu. Pocení jsem se zbavila, je to zázrak!!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. června 2015, 18:50:10

Kamil

Souhlasím, jediné, co mě pocení zbavilo je Antipe. Zvlášť teď v letních dnech na něj nedám dopustit.

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. června 2015, 22:53:41

12
Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 78 lidí.
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Lenka (Operace hemoroidů) 2. prosince 2016, 14:16:39

    Ahoj, jsem mesic po operaci, skalpelem venkovni, vnitrni, trhliny. Prvnich 14dni po operaci bylo… Diskutovat

  • Jean (ukončení léčby antidepresivy) 4. prosince 2016, 22:11:47

    Ahoj Nika: dík za optání, starý člověk už nemá moc šancí, imunita je v háji, píšu to… Diskutovat

  • Lucie (Klasická léčba (chirurgická operace, ozařování, chemoterapie)) 5. prosince 2016, 11:23:57

    Linod,děkuji.Soudím,že váš tatínek je velký bojovník,pokud zvládá tak dlouhé… Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.