Inzerce

Jizvy po akné

Ahoj,dlouhou dobu mám problémy s akné.Nedávno jsem začala používat na obličej bahenní masku z Mrtvého moře,a můžu doporučit,velmi pomáhá.Co mě ale štve nejvíc,jsou jizvičky.Mám jich plný obličej,a proto,aji když zrovna akné nemám,stejně musím nosit make-up,kvůli těm jizvám.Víc,že na tohle pomůže jen laser,chtěla bych se proto zeptat,jestli o tom někdo něco nevíte. Kdyby jo,prosím ozvěte se mi na mejl.Díky moc

Inzerce
Odpovědi
martina6 poděkování

ahojky,zacala sem si stipat ruce a zustali mi tam takove bile jizvicky a flicky....vubec nevim co s tim mam delat prosim poradte a dejte mi nakej tip...sem zoufalááááááá

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. října 2005, 16:51:32

eva7 poděkování

Dobrý den, už několik let trpím akné, mám i hodně mastnou pleť. Kožní lékařka mi sice doporučila nějaké přípravky, ale účinky jsou stále zanedbatelné. Prý je potřeba očistit tělo nejdříve "ze vnitř". Můžete mi prosím poradit, děkuji za odpověď :)

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. listopadu 2005, 15:34:05

evča5 poděkování

Dobrý den, parkrát jsem se zbavovala chloupků pomocí strojku, bohužel se mi na nohou objevily jakési tmavé, hnědé tečky, po koupeli jsou většinou červené..kamarádka říkala, že je to tím, že mám tmavé a silné chloupky, a ty tečky jsou jizvičky..i když už depilační strojek nepoužívám přes půl roku tečky stále nemizí a jsou dost viditelné. Zkoušela jsem peeling, ale ani to nepomohlo, nevíte jak bych se jich mohla zbavit. Fungovali by třeba nějaké masti na bělení. Můžete mi něco konkrétního doporučit.. Předem moc děkuji za odpověď

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. listopadu 2005, 15:38:27

miluse mila

Existuje neco na zesvetleni tmavych jizvicek po akne?dik:)

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. března 2006, 12:16:59

barbora

dobrýden jemi 14 a zustalimijizvičky po akne ted chodím na leiser a chtělasemse zeptat jestli pomáhá

Reagovatpoděkovatnahlásit

28. března 2006, 14:47:36

anonim

chci se zepat jestli opravdu existuje laiser ktery odstraní akné

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. března 2009, 15:28:23

Klarysska

Dobrý den, již od utlého věku trpím atopickým ekzémem. Někdy se vnoci rozškrábu a nevím o tom a po zohjení strupu mi zůstávají tmavé jizvy. Můžete mi prosím doporučit nějaký krém, který je zaručeně odstraní? Na internetu je toho spoustu, ale nevím co z toho je jen reklamní tah a co opravdu zabírá. Děkuji, s pozdravem Klára

Reagovatpoděkovatnahlásit

20. dubna 2009, 18:46:47

emadoll1 poděkování

Dobrý den,Trápí mě jizvy po akné používám hřejive pletové masky ale nic nepomáhá..opaluji oblicej na slunci taky nepomáhá byla jsem na laseru a jivy se mi zvěčili a roztáhli se.Musím používat make-up ale je to hrozné nemužu jít ani s kamarady do bazeénu :( nevím jestli mi ty dirky zpusil akne color nebo proč to vubec mám Prosím poradte mi kdyžtak e-mail: e.madoll@seznam.cz mockrát děkuji

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. července 2009, 09:35:00

kodll

Dobrý den, je mi 20 let a plet ma dobrou až na jednu vyjimku... Ne levý straně v mistech nad obočim mam takovou červenou až ružovoou tečku, je to mala jizva ale docela mě štve ostatni jizvy co byli někdy se zahojily dobře ,jenom tady to ne , neni to nějak velký ale když se podivam do zrcadla je to vidět. Je to takova mala esteticka vada , prosim mužete mi poradit jak se ji zbavim ,děkuji muj email : kodl92@email.cz děkuji moc za rady.

Reagovatpoděkovatnahlásit

4. října 2012, 10:47:37

radek

Mohli by jste mi pomoct . Mám jizvy po akné ale jsou takové černé ,protože jsou asi od slunečních paprsků.

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. března 2014, 21:50:56

kristyna

Dobry den rada bych taky nejake informace. Napiste mi prosim na email- kikous.voksova@centrum.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. října 2015, 07:46:15

Aňulka

Jizvy se mi vždycky v létě hodně vyléčily a v zimě zase objevily :( tak jsem začala chodit na solárko. Není to úplně zdravé, ale pomáhá mi to ..

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. října 2015, 13:56:22

Nikola

Ahoj, chci se zeptat jestli někdo chodíte na ošetření pleti ultrazvukem? Teď se to hodně propaguje, moje kosmetička to nedělá a i když k ní chodím pravidelně, tak se nemůžu zbavit jizviček po akné. Je mi 27 ale akné se mi dělá pořád a z toho přibývají i jizvy. Na kožní se mi ale nechce. Chtěla bych si zajít k někomu, kdo se tomu opravdu věnuje a poradí.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. listopadu 2015, 12:22:58

Bára

Ahoj, čištění plet ultrazvukovou špachtlí má teď hodně kosmetiček. Nebo ošetření laserem by ti mohlo pomoct. Pokud máš hodně problémy s akné, tak bys na to mohla dostat i mastičku, co obsahuje antibiotika. Nejdřív se toho musíš zbavit a pak pracovat na odstranění jizviček.

Reagovatpoděkovatnahlásit

24. listopadu 2015, 11:43:32

Anonymka1 poděkování

Ahojky Baruško, ty máš s tím akné a s těmi jizvčkami po akné nějakou zkušenost? Mě to též trápí :( . Mám jizvičky po těle z toho akné a nevím, jak se jich mám zbavit :( . Nějaká rada, prosím tě? :( Předem moc děkuju :)

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. března 2016, 02:13:16

pleť

můžu doporučit koloidní střibro, určitě nejakou lepší kožařku. slyšela jsem i o nějakém vypalovaní :o

Reagovatpoděkovatnahlásit

24. března 2016, 18:59:24

Lída Malá

A nebo take laser nebo chemicke peeling ne? Je dobre si v tomhle priplatit u opravdoveho odbornika a mit 100% vysvedek :))

Reagovatpoděkovatnahlásit

11. července 2016, 20:22:40

Honza

Nevím co mam dělat s akne mam potym hodně jizvy po celem čele

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. listopadu 2016, 16:29:24

Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce http://www.doktorvkapse.cz/astmainfo/
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 78 lidí.
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Jean (Syndrom karpálního tunelu) 4. prosince 2016, 09:28:06

    neotravuj s poxlou ! Diskutovat

  • Jaroslav Spurný léčitel - píší o něm všude na webu: (Léčitelé a bylinkáři) 8. prosince 2016, 00:00:23

    Pan Jaroslav Spurný - prý léčitel: toto jsem našel na webu, hm, zajímavé, takže je to… Diskutovat

  • Jean (Aurorix Roche 300mg (antidepesivum)) 4. prosince 2016, 12:52:53

    nervové potíže působí toxiny a mikroparaziti, nedá se to léčit antidepresivami :-) Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.