Inzerce

Chlamydie

Na teto adrese jsou doporučené postupy pro praktické lékaře. www.cls.cz/dp/2002/t23 0.rtf Já sám mám Chlamydie pneum. (plicní) a tyhle pohlavně přenosné nejsou. Aspoň to všude píšou, ale Chlamidie trachom. prý jsou. Dostal jsem od lékaře ROVAMYCINE. Indikační skupina je Antibiotikum ze skupiny makrolidů. Beru je zatím 10dnů tak zatím nemohu říci jestli tyto prášky pomáhají. Celkovou dávku jsem dostal na 15 dní. Tyhle příznaky co popisujete jsem měl taky začalo to před rokem a půl. To mi řekla lékařka, že mám přijít na kontrolu za půl roku protože mi udělala pouze krevní obraz a zjistila, že mám vyšší ALT (jaterní testy) 2,5 má být 0,7. Takže rok a půl jsem byl ponechán sám sobě a lékařka nic neřešila. Udělala mi jednou za půl roku pouze jaterní testy a řekla mi přijdi za půl roku. Tak jsem také začal používat přírodní medicínu. Zbavil jsem se únavy, bolesti v krku. Problém zůstal s kašlem. Nakonec jsem před vánoci vyhledal plicního lékaře a ten mi napřed napsal inhalace pak kyslík a nakonec mi udělali virové testy a zjistili mi Chlam. Teď jsem to konečně začal léčit. Taky moji léčbu kombinuji s léčitelem a od něj mám doporučené buněčné harmonizéry, které mě pomáhají už přes rok.

Inzerce
Odpovědi
Tina1 poděkování

Chcela by som sa spytat,aky je rozdiel v testoch na chlamydie z krvy a z mocu.Mne boli opakovane po 3 krat zistene z krvy chlamydie IGM hladina 19,partnera testovali len z mocu,ten bol negativny.Mal by ist aj na odber krvy,pretoze on nedostal ziadne lieky,len ja.Kde sa taketo vysetrenie robi v Brne? Dakujem

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. dubna 2006, 19:36:39

Kacianova.Martina@azet.sk1 poděkování

Dobrý deň .ja mám chlamýdie už sa na ne liečim v mojom pohlavnom živote som mala len jedneho partnera a on mal jednu pred domnou už sme spolu 3roky a neviem si vysvetliť ako som to dostala.A chcem sa opytať že či naďlej možeme použivat tie iste sexulne pomocky ci sa odnich zase nenakazíme.dakjem za skoru odpoved

1. prosince 2006, 11:41:54