Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

brániční kýla

Chtěla jsem se zeptat zda má někdo zkušenosti s brániční kýlou popřípadě jak probíhal pooperační stav. Děkuji

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Jarmilka
8x

Dobrý den,potřebuji radu jsem 5 měsíců po operaci brániční kýly mám zužený jícen,podvázaný žaludek,jím malé porce jídla a mám pořád sice menší než před operací bolesti břicha špatně se mi dýchá,nadýmám se.Děkuji za radu.Jarmila

Kateřina
2x

Dobrý den,jsem po stejné operaci.mněla jsem obří vak br.kýly.operovali mně na Hájích.pooperační bolesti byly mírnější než před operací ,ale nyní 2 roky po operaci mám obrovské bolesti.užívám 5 léku denně ale to není pochopitelně řešení..V PALAS ATHENE dávají ruce pryč ,a snaží se to uklidnit práškama na bolest.Včera jsem se po 4 plazila z koupelny.normálně pracovat je nemožné.kontaktovala jsem rodinného známého lékaře ze Střešovic a ten mi řekl,že hromadu "nepodařených"operací převážejí právě do VOJENSKE NEM. byla jsem spokojená s rychlostí operace atd. ale nyní velmi lituji že jsem nechtěla mít jizvy.Ted je pruběh mnohem horší. Jdu do STRESOVIC!!!!!!!

Marie
1x

Jsem skoro rok po operaci brániční kyly, problémy mám velké, špatně se mi dýchá bolest na hrudi a zad. Navíc mám stále zácpu i když se láduju vším možným ,myslím tím projímadla. Někdy si myslím ,že mám infarkt. Po operaci žlučníku jsem 4 roky trpěla jako bych na operaci nebyla. Je mi přes 70 let. A po první kontrole od operace brániční kýky byla zjištěna další kýla pod jizvou. Bojím se jít na další operaci.

NELA
1x

Prosím má někdo zkušenosti s Prvním kýlním centrem Praha? Byla jsem operovaná v HK a po letech mám stejné problémy jako dříve.Díky za odpověď

Jana