Inzerce

MUŇKY-Peduculosis pubis-Žádost o radu a léčbu

Trpím asi jeden rok Dg.Peduculosis pubis.Tedy zavšivení muňkami.Jsem velice chlupatý a mám muňky i na obličeji a obočí.Jsem z toho hrozně nešťastný.Několikrát jsem navštívil kožního lékaře ,ale vždy jsem odcházel s jacutin gelem,který mi moc nepomohl neboť muňky mám velice zažrané v kůži a dost se za to stydím.Utratil jsem už tisíce za Jacutin-gel,který je i dost blbě k sehnání.Diffusil H92-P zas nikde nemají a Diffusil H mi také nepomohl.Poradíte mi někdo?Neexistuje nějáký nový zázračný prostředek na muňky ?Který se dá použít i na obličej?Anebo poradíte mi někdo nějáký nemocniční dezinfekční přípravek chemický,který by muňky zahubil z kůže či nějáký velmi koncentrovaný prostředek,který obsahuje vysokou koncentraci lindanu?Prosím o radu,jak se zbavit muňěk z obličeje a chlupatého těla.Prosím o radu na e-mail: uxxxu@centrum.cz .Děkuji.

Inzerce
Odpovědi
Miroslav

Už asi 5 rokov mi otravuju život muňky .Stašne ma štipu v rozkroku hlavne za varlata po celom miešku a ked sa ich snažim niečim usmrtit skryvaju sa v konečniku . Ked sa už zda že som ich vyhubil zase sa objavia dalšie zrejme mlade larvi. Poradte mi prosim ako sa raz a navždy toho zbavit ,tiež som dost chlpaty po celom tele a hanbim sa ked sa škeblim kade tade . Dodnes neviem kde som k tomu prišiel. . . môj email ramonno@azet.sk. Dˇakujem vám vopred.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. května 2017, 08:48:51

Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Máte zkušenosti se syndromem vyhoření?
Zatím hlasovalo 8 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse