Inzerce

MUŇKY-Peduculosis pubis-Žádost o radu a léčbu

Trpím asi jeden rok Dg.Peduculosis pubis.Tedy zavšivení muňkami.Jsem velice chlupatý a mám muňky i na obličeji a obočí.Jsem z toho hrozně nešťastný.Několikrát jsem navštívil kožního lékaře ,ale vždy jsem odcházel s jacutin gelem,který mi moc nepomohl neboť muňky mám velice zažrané v kůži a dost se za to stydím.Utratil jsem už tisíce za Jacutin-gel,který je i dost blbě k sehnání.Diffusil H92-P zas nikde nemají a Diffusil H mi také nepomohl.Poradíte mi někdo?Neexistuje nějáký nový zázračný prostředek na muňky ?Který se dá použít i na obličej?Anebo poradíte mi někdo nějáký nemocniční dezinfekční přípravek chemický,který by muňky zahubil z kůže či nějáký velmi koncentrovaný prostředek,který obsahuje vysokou koncentraci lindanu?Prosím o radu,jak se zbavit muňěk z obličeje a chlupatého těla.Prosím o radu na e-mail: uxxxu@centrum.cz .Děkuji.

Inzerce
Přidat nový komentář

Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

[ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
banner_voucher_ordinace_3.jpg

Chcete zdravě spát? Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroom Magniflex, Šaldova 1, Praha-Karlín, nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.
Anketa
Jak řešíte u svých dětí popraskané a bolavé koutky úst?
Zatím hlasovalo 78 lidí.
Inzerce
Inzerce http://www.mamlupenku.cz
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Lucie (Klasická léčba (chirurgická operace, ozařování, chemoterapie)) 5. prosince 2016, 11:23:57

Linod,děkuji.Soudím,že váš tatínek je velký bojovník,pokud zvládá tak dlouhé… Diskutovat

• Nika (ukončení léčby antidepresivy) 6. prosince 2016, 22:20:41

Skús na: pomazanka31@gmail.com  Diskutovat

• Lenka (Operace hemoroidů) 2. prosince 2016, 14:16:39

Ahoj, jsem mesic po operaci, skalpelem venkovni, vnitrni, trhliny. Prvnich 14dni po operaci bylo… Diskutovat

Inzerce